Ja dat gaan we doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef B_BOY het volgende:
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zoveel met brechtje spreek
dus das wel weer minder maarja komt wel weer.
gaan we trouwens echt een keer meeten of niet??
ik ga denk maar es douche, vandaag rugby op school![]()
![]()
wel na de herfstvakantie.quote:
maar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe het gewoon maar, je kunt.
ik geloof in jou.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:09 schreef Imberr het volgende:goeiemorgen
![]()
wat zal ik es gaan doen van 9 tot 11 uur?
waarom ben je al wakker als je tot 11 niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:09 schreef Imberr het volgende:goeiemorgen
![]()
wat zal ik es gaan doen van 9 tot 11 uur?
je bent toch boos op felix en hij is de bakker van de wentelteefjes dus moet je ff heel lief tegen hem doenquote:
* brainster is niet boos op felixquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef saaw het volgende:
[..]
je bent toch boos op felix en hij is de bakker van de wentelteefjes dus moet je ff heel lief tegen hem doen
* saaw luistert naar hanson - hmmbop
hoezo danquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:15 schreef Imberr het volgende:
ik moet van 9 tot 1 of 2 uur 's middags niet thuis zijndus moet ik iets te doen zoeken
wat dus niet thuis is
hij zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:15 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster is niet boos op felix
Felix... ik wil wentelteefjes asjeblief
wil niet naar school, sta er ook nog als ziek aangemeld dus kan gewoon wegblijven. Maar er zijn nog mensen thuis en die mogen dat niet weten. Dus moet ik net doen alsof ik naar school gaquote:
Maarmaarmaar tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben jij al weer naar schoolquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:17 schreef saaw het volgende:
[..]
hij zegt
'ik bak ze wel voor je maar dan moet je ze wel komen ophalen'
bij mij kwam ie ze brengen[nja die 3 meter vanuit de keuken is ook niet echt veel]
tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
wil niet naar school, sta er ook nog als ziek aangemeld dus kan gewoon wegblijven. Maar er zijn nog mensen thuis en die mogen dat niet weten. Dus moet ik net doen alsof ik naar school ga
maar winkelen kan wel ja.. kijken of ik dat 2 uur volhoud in me eentje![]()
maar felix is de hele dag thuis en die is ook heel gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef brainster het volgende:
[..]
Maarmaarmaar tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben jij al weer naar school
laat imberr dan voor jou shoppen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk weldat kan ik zelfs
* saaw houdt helemaal niet van winkelen, maar heeft nu geld en wil kleren dus zal wel moeten
Ga die tas kopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk weldat kan ik zelfs
* saaw houdt helemaal niet van winkelen, maar heeft nu geld en wil kleren dus zal wel moeten
hm lijkt me geen goed planquote:
geen geldquote:
180equote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Wel geld voor kleren, m aar niet voor die ene tas. Hoeveel kost dat ding ?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef saaw het volgende:
[..]
180e
ik heb precies 200 maar ik wil ook nog andere dingen en die gaan voor
Doei saawquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef saaw het volgende:
maaaarrrrr
ik ga mn tandjes poetsen en dan weg
moet gvd nog een uur in de bus zittenuithoorn sucks
doejj![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. wens me succes![]()
tot vanmiddag
Waafrom moet je dan weg zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. wens me succes![]()
tot vanmiddag
I'm loving it.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef EvilWasp het volgende:
Zo pas naar school en om 13.00 uur uit. Heerlijk![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:18 schreef BObNL het volgende:
[..]
s avonds een vrouw s ochtends een vrouw !![]()
haha, ja maar nu even nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:18 schreef BObNL het volgende:
[..]
s avonds een vrouw s ochtends een vrouw !![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
en ondertussen wel met spenky msne heah !![]()
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef Talena het volgende:
[..]
Jamaar spenky is lief hae
Is dit toevallig je broertje/kloon?
Fotoboek van NielsNL
haha, ja maar ik weet niet wat voor les ik heb dus ga t 3e uur maar gewoon naar school om te kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef BObNL het volgende:
moet je nog naar school vandaag ?
Aber Naturlich ben je liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee, heb een kloon maar die is gebanned
( en die deelde ik met spenky )
En ik ben niet lief?
gaan je missen !!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:24 schreef Talena het volgende:
[..]
haha, ja maar ik weet niet wat voor les ik heb dus ga t 3e uur maar gewoon naar school om te kijken.
Ik ga dus over...
10 min weg
Je bent áltijd te laatquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef Ulreazj het volgende:
Zo, ook weer van de partij. Uurtje te laat op school, maar moet kunnen.
quote:(F) Znam da sam ljepa, nisam slijepa, takvu me majka rodila..zegt:
hahahaha.. breezah sletje.. begint al helemaal n straatkind te worden!!!![]()
![]()
(F) Znam da sam ljepa, nisam slijepa, takvu me majka rodila..zegt:
hehehe..
sletje..
hahahahahahahahaahaha..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef Imberr het volgende:
men beste vriendin op msn tegen mij:
hahahaha.. breezah sletje.. begint al helemaal n straatkind te worden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
gohquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat?ze ís kroatisch
ze praat thuis ook altijd zo
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:00 schreef Imberr het volgende:
ze spreekt ook gewoon nederlands hoor
Daar kunnen die wijven niks aan doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef Ulreazj het volgende:
Ik haat lelijke wijven.
GOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hehe, dat is zo. Maar niet als ze me stalken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar kunnen die wijven niks aan doen![]()
Dus je hebt niet geleerd. Mietje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:18 schreef Eix het volgende:
Hoihoi. Ik ben het laatste uur (had maar twee uur) ziek naar huis gegaan. Had eerst Engels tekst, wat me een fucking hoofdpijn bezorgde (tging verder wel goed). Toen pauze, ik maar wat gegeten en gehoopt dat het beter zou gaan aangezien ik daarna PW Frans had. Bij Frans voelde ik me opeens nog slechter en dus maar gezegd dat ik misselijk was, PW terug ingeleverd en naar huis gegaan.
En nu denkt waarschijnlijk iedereen dat ik niet had geleerd...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dus je hebt niet geleerd. Mietje.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
Maryse kijk hier snel mijn nieuwe topic !!!
Miets die de hele tijd KOM zegt
Even goed in het arschje nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Morgen maar die leraar zoeken, wat heel zielig doen en een nieuwe datum afspreken.![]()
En wat is daar zo spaans aan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:32 schreef k-Rin het volgende:
Hallo.
Ik heb Spaanse chocoladekoekjes.
Heb ze in Spanje gekochtquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En wat is daar zo spaans aan dan?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:32 schreef k-Rin het volgende:
Hallo.
Ik heb Spaanse chocoladekoekjes.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was Barcelona? Hans wil niet veel kwijt.
![]()
Wat heb je zoal gezien behalve elke McDonalds?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Het was geweldig!. Alleen maar mooi weer gehad en allemaal supergezellig. We hadden een hele leuke groep en er gebeurden allerlei dingen zoals een waterleiding doormidden zodat de tuin blank stond
. En Barcelona is een hele mooie stad
.
Werken voor je geld zul jequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef MaRySe het volgende:
ik wil een nieuwe computer!!
en een ipod nano!!!
Ik ben maar 1x bij de Mac geweest, omdat de mensen waarmee ik omging de Mac te laag vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gezien behalve elke McDonalds?![]()
Hiervoor was ik een keer een middagje in Spanje geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Jaguarized het volgende:
Vet zeg.Barcelona staat ook nog op mijn lijstje, sowieso iets van Spanje aangezien ik daar nog nooit ben geweest.
![]()
Ik ben nog nooit in de Arena geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
Daar kan de Arena nog wat van leren.
Ik een keer. Toen had ik een bonnetje uit de Donald Duck voor een gratis rondleiding.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Arena geweest.
Hier kunnen 90.000 mensen in.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik een keer. Toen had ik een bonnetje uit de Donald Duck voor een gratis rondleiding.![]()
![]()
En leuk dat het was met al die kiddo's van 12.quote:
'Kijk papa, een voetbalveld!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En leuk dat het was met al die kiddo's van 12.Maar wel erg indrukwekkend om het eens van binnen te zien. Weer es wat anders dan de Langeleegte en het Oosterparkstadion.
![]()
Eind van het jaar zit ik hier:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
Nu dan?
Geef het uit dan.quote:
Hij gaat maar lekker mee!quote:
Hij wil niet want hij wil niet meer dan 300-350 euro uitgeven aan een vliegticket terwijl 450 nog errug meevalt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:15 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker mee!
Kunnen we van z'n kamer een tv-ruimte maken.
Hij moet is uit zijn computerstoel komen en een bijbaantje zoeken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij wil niet want hij wil niet meer dan 300-350 euro uitgeven aan een vliegticket terwijl 450 nog errug meevalt.![]()
Pass me fv 100 euro danquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij moet is uit zijn computerstoel komen en een bijbaantje zoeken.
Dan is die 100 euro niks.
Ik ken het probleem maar al te goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst wat dingen verkopen en passen en meten want ik wil heel veel
Dat heb ik hem ook al wel gezegd, maar ja maar dat maar eens duidelijk. En het lijkt hem ook nog eens supervet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij moet is uit zijn computerstoel komen en een bijbaantje zoeken.
Dan is die 100 euro niks.
Ja dat welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Dat barcelona stadion is van buitenaf best wel lelijk hoor :/
Marktplaats.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst wat dingen verkopen en passen en meten want ik wil heel veel
En mooie computer is al snel 1000quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ken het probleem maar al te goed
Hij wil het hele jaar teren op het werk dat ie doet in de zomervakantiequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al wel gezegd, maar ja maar dat maar eens duidelijk. En het lijkt hem ook nog eens supervet.100 euro....
zoek een bijbaantje voor 2 dagen bij een uitzendbureau of gebruik je stufi eens.
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij wil het hele jaar teren op het werk dat ie doet in de zomervakantie.
Wil brainster vast wel als je er een lipstickkusje op zet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. Of misschien wil brainster en mijn iPod kopen.
Weetjewel
omdat ie van mij is geweest dan
Jezus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij wil het hele jaar teren op het werk dat ie doet in de zomervakantie.
Mijn naam staat dr opquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil brainster vast wel als je er een lipstickkusje op zet.![]()
Paddestoelen vind ik engquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:30 schreef MaRySe het volgende:
en die fallus paddestoelen waren alweer weg
kutdingen
tis voor een bio practica maar mijn jam wou geen schimmel wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:31 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom koop je dan ook geen paddestoelen in de supahmarkt?
Ik vind ze smerig.quote:
Duits.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:37 schreef k-Rin het volgende:
Ik moet m'n Duits toets voorbereiden en m'n wiskunde bijwerken, en het moet nu want anders heb ik geen tijd, maar ik heb geen zin.
Ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duits.Wat een kutvak is dat zeg. Dat kan je ook wel ter plekke improviseren.
![]()
Täcke. Gheistenverscheinung. Mischtflarten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik niet. Woorden als 'tak' en 'geestenverschijning' en 'mistflarden' vind ik nogal ingewikkeld
.
Jij krijgt een 10quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Täcke. Gheistenverscheinung. Mischtflarten.![]()
![]()
Dankje. Moet je veel doen voor wiskunde en duits?quote:
Wiskunde 14 sommen en Duits een heel hoofdstuk doorlezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dankje. Moet je veel doen voor wiskunde en duits?
Vannacht kan je het ook nog doen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:01 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wiskunde 14 sommen en Duits een heel hoofdstuk doorlezen.
Maar ik heb weinig tijd want zo komt m'n vriend langs en vanavond ga ik ook al weg. En ik heb nog niks gedaan nu nog steeds.
Morgen niks..quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:01 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wiskunde 14 sommen en Duits een heel hoofdstuk doorlezen.
Maar ik heb weinig tijd want zo komt m'n vriend langs en vanavond ga ik ook al weg. En ik heb nog niks gedaan nu nog steeds.
Nog gefeliciteerdquote:
Wat voor 1?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef Fwnk het volgende:
Haaaaai!
* Fwnk heeft een nieuwe harde schijf
Maxtor 250 gig, 16 mb cache:quote:
DM 10 of Maxline III?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maxtor 250 gig, 16 mb cache:
(15:35:44) (@Fwnkzzz) (HDDs) (showing free space), C:\ (No label) 920MB/11.7GB(8%), D:\ (Downloads) 66.2GB/140GB(47%), G:\ (Meuk) 233GB/233GB(100%) (Local total) 300GB/386GB (77.9%)
Hebbik al gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef Fwnk het volgende:
http://fwnk.ath.cx/phpBB2/
Allemaal reggen enzo![]()
Ah, wou zeggen, die krijg ik goedkoper dan 110.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef Fwnk het volgende:
110, 97 in de pricewatch geloof ik
Maar nu heb ik em direct enzo
btw
En een eventueel downtimeforum voor PUB-usersquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jíj wel maar ik vind dat we er een soort 2e slowchatforum van moeten maken
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En een eventueel downtimeforum voor PUB-users![]()
Ik dus ook wel, maarja, verzendkosten á 5,50 minimaal enzo , dan zit je alweer richting de 110quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, wou zeggen, die krijg ik goedkoper dan 110.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef Fwnk het volgende:
Het is op mijn @home thuislijntje en nog sneller als fok ook
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen sjieke slip maakte ik net weer
Ah vandaar dat je niet op msn reageert.quote:
Zei je wat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je niet op msn reageert.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je niet op msn reageert.![]()
Zijn naam is wesley.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vertel, sappige details enzo
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. Of misschien wil brainster en mijn iPod kopen.
Weetjewel
omdat ie van mij is geweest dan
Ik wil geen oude ipod, zelf niet van Maryse.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil brainster vast wel als je er een lipstickkusje op zet.![]()
Tssssssssssskquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef brainster het volgende:
[..]
[..]
Ik wil geen oude ipod, zelf niet van Maryse.
Nja... alleen als ie gratis is
Lijkt me niet, de adviesprijs is ¤259quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:
http://www.online-bestelling.nl/
daar staat de iPod nano 4GB voor 140 euro.. is dat betrouwbaar?
Voor zo weinig geld worden er geen nano's verkocht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:
Post het op mijn forum!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jongens goed nieuws, ik heb daarnet met een andere jongen ff een filmpje gemaakt hoe sjiek ik slipstraks maak ik er een topic over wat natuurlijk heer succesvol word
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jongens goed nieuws, ik heb daarnet met een andere jongen ff een filmpje gemaakt hoe sjiek ik slipstraks maak ik er een topic over wat natuurlijk heer succesvol word
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:
Ik zou het niet geloven...quote:Buitenman Services Europe SARL.
232, Boulevard Royal
L-2449 Luxembourg
VAT Reg. No. LU 19626137
Does converteren naar avi of wmv ik ben net van Qtime afquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hier istie !!!1
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp
stoere jongen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hier istie !!!1
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp
Jah was wel lief smsje maar kan je ook ff dat filmpje converten ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
Ey Imberr! Heb je mn smsje vanmorgen ontvangen?
yup.. zag t alleen pas om half 3quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
Ey Imberr! Heb je mn smsje vanmorgen ontvangen?
Ik kan dat filmpje niet convertenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah was wel lief smsje maar kan je ook ff dat filmpje converten ?
Heet jij Inge?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
t was n puur zakelijk smsje hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh.quote:
Zeggen dat je van je moeder móest gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh.![]()
Naja, om 20:00 moet ik eigenlijk op school zijn voor informatie over de uitwisseling. Iemand nog tips over hoe ik het geloofwaardig maak dat ik nu weer beter ben?![]()
![]()
Mn moeder moet mee!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeggen dat je van je moeder móest gaan![]()
konijn?!?!??!?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Relax, wij gaan vandaag frieten met konijn eten
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:24 schreef Fwnk het volgende:
ik eet maceroni.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Fwnk het volgende:
Nu niet meer.
Iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
konijn?!?!??!?!DIERENBEUL!!!!1!11!!1!!1211`2!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
massage nodig?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef B_BOY het volgende:
ik eet vanaaf chinees, auw mijn lijf man, ben echt naar de klote.
nou, peter (vriend vamme moeder dus) zei dattie rond kwart over 10 weg moest voor n uurtje ofzo. Ik ben om 10 uur naar de stad gegaan, wat dingen gekocht, toen om 11 uur weer terug naar huis, wat muziek geluisterd enzo, toen naar me kamer en daar gebleven totdat men moeder en peter weg waren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef Eix het volgende:
Trouwens Imberr, wat heb je vandaag nu gedaan!![]()
En ze wisten niet dat je er was of wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, peter (vriend vamme moeder dus) zei dattie rond kwart over 10 weg moest voor n uurtje ofzo. Ik ben om 10 uur naar de stad gegaan, wat dingen gekocht, toen om 11 uur weer terug naar huis, wat muziek geluisterd enzo, toen naar me kamer en daar gebleven totdat men moeder en peter weg waren.![]()
Wat is er mis met The Rasmus?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:30 schreef Eix het volgende:
[..]
En ze wisten niet dat je er was of wat?
Ik heb trouwens net kaartjes voor The Rasmus gekocht.![]()
Na vijfmaal gecontroleerd te hebben dat niemand van school me zag!![]()
Ik ben ziek naar huis gegaan, niemand mocht me zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er mis met The Rasmus?
Gatverdammequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Relax, wij gaan vandaag frieten met konijn eten
Tuurlek.quote:
Goh, dat laatste was zo'n egoboostquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlek.![]()
Ik vond het zo zielig dat iedereen je negeerde, ik dacht: 'Doe eens aardig en zeg s wat!'.
Sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef Talena het volgende:
[..]
Goh, dat laatste was zo'n egoboots
lul.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef Talena het volgende:
[..]
Goh, dat laatste was zo'n egoboost
lul.
Hoi.quote:
Kan ik het ook nog goed maken ofzo?quote:
En ik ben een Limburger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Talena toch...
Eix is oke , ik kan het weten want ik ken hem.
Ik zeg maar niks. Voor ik met 2 meiden ruzie heb.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
godverdomme!moet ik es men eigen eten maken, hebben we niks in huis!!!
![]()
![]()
![]()
pizza bestellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
godverdomme!moet ik es men eigen eten maken, hebben we niks in huis!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
kost geld
@Eix: nee, ik ga niet op konijnen jagen![]()
![]()
was Imberr's massage niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef B_BOY het volgende:
kheb nog steeds auw.
Ik denk er nog over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef Eix het volgende:
Ik moet gaan eten...
En Talena is schijnbaar nog steeds boos op mij want ze heeft niks meer teruggezegd.![]()
Nu smaakt mn eten ook nietmeer.
wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef Imberr het volgende:::D:D
![]()
: kheb eten gevonden!! D::D l;dlddkd!1
;d :d;!!
die heb ik nog niet gehad...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef taart het volgende:
[..]
was Imberr's massage niet goed genoeg?
Ja is goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef MaRySe het volgende:
Ik maak deel 250, right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |