quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dus je hebt niet geleerd. Mietje.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
Maryse kijk hier snel mijn nieuwe topic !!!
Miets die de hele tijd KOM zegt
Even goed in het arschje nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Morgen maar die leraar zoeken, wat heel zielig doen en een nieuwe datum afspreken.![]()
En wat is daar zo spaans aan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:32 schreef k-Rin het volgende:
Hallo.
Ik heb Spaanse chocoladekoekjes.
Heb ze in Spanje gekochtquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En wat is daar zo spaans aan dan?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:32 schreef k-Rin het volgende:
Hallo.
Ik heb Spaanse chocoladekoekjes.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was Barcelona? Hans wil niet veel kwijt.
![]()
Wat heb je zoal gezien behalve elke McDonalds?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Het was geweldig!. Alleen maar mooi weer gehad en allemaal supergezellig. We hadden een hele leuke groep en er gebeurden allerlei dingen zoals een waterleiding doormidden zodat de tuin blank stond
. En Barcelona is een hele mooie stad
.
Werken voor je geld zul jequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef MaRySe het volgende:
ik wil een nieuwe computer!!
en een ipod nano!!!
Ik ben maar 1x bij de Mac geweest, omdat de mensen waarmee ik omging de Mac te laag vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gezien behalve elke McDonalds?![]()
Hiervoor was ik een keer een middagje in Spanje geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Jaguarized het volgende:
Vet zeg.Barcelona staat ook nog op mijn lijstje, sowieso iets van Spanje aangezien ik daar nog nooit ben geweest.
![]()
Ik ben nog nooit in de Arena geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
Daar kan de Arena nog wat van leren.
Ik een keer. Toen had ik een bonnetje uit de Donald Duck voor een gratis rondleiding.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Arena geweest.
Hier kunnen 90.000 mensen in.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik een keer. Toen had ik een bonnetje uit de Donald Duck voor een gratis rondleiding.![]()
![]()
En leuk dat het was met al die kiddo's van 12.quote:
'Kijk papa, een voetbalveld!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En leuk dat het was met al die kiddo's van 12.Maar wel erg indrukwekkend om het eens van binnen te zien. Weer es wat anders dan de Langeleegte en het Oosterparkstadion.
![]()
Eind van het jaar zit ik hier:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
Nu dan?
Geef het uit dan.quote:
Hij gaat maar lekker mee!quote:
Hij wil niet want hij wil niet meer dan 300-350 euro uitgeven aan een vliegticket terwijl 450 nog errug meevalt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:15 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker mee!
Kunnen we van z'n kamer een tv-ruimte maken.
Hij moet is uit zijn computerstoel komen en een bijbaantje zoeken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij wil niet want hij wil niet meer dan 300-350 euro uitgeven aan een vliegticket terwijl 450 nog errug meevalt.![]()
Pass me fv 100 euro danquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij moet is uit zijn computerstoel komen en een bijbaantje zoeken.
Dan is die 100 euro niks.
Ik ken het probleem maar al te goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst wat dingen verkopen en passen en meten want ik wil heel veel
Dat heb ik hem ook al wel gezegd, maar ja maar dat maar eens duidelijk. En het lijkt hem ook nog eens supervet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij moet is uit zijn computerstoel komen en een bijbaantje zoeken.
Dan is die 100 euro niks.
Ja dat welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Dat barcelona stadion is van buitenaf best wel lelijk hoor :/
Marktplaats.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst wat dingen verkopen en passen en meten want ik wil heel veel
En mooie computer is al snel 1000quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ken het probleem maar al te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |