Ah vandaar dat je niet op msn reageert.quote:

Zei je wat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je niet op msn reageert.![]()

quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je niet op msn reageert.![]()

Zijn naam is wesley.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vertel, sappige details enzo

quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. Of misschien wil brainster en mijn iPod kopen.
Weetjewel
omdat ie van mij is geweest dan
Ik wil geen oude ipod, zelf niet van Maryse.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil brainster vast wel als je er een lipstickkusje op zet.![]()

Tssssssssssskquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef brainster het volgende:
[..]
[..]
Ik wil geen oude ipod, zelf niet van Maryse.
Nja... alleen als ie gratis is

Lijkt me niet, de adviesprijs is ¤259quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:
http://www.online-bestelling.nl/
daar staat de iPod nano 4GB voor 140 euro.. is dat betrouwbaar?

Voor zo weinig geld worden er geen nano's verkocht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:

Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:

Post het op mijn forum!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jongens goed nieuws, ik heb daarnet met een andere jongen ff een filmpje gemaakt hoe sjiek ik slipstraks maak ik er een topic over wat natuurlijk heer succesvol word

Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jongens goed nieuws, ik heb daarnet met een andere jongen ff een filmpje gemaakt hoe sjiek ik slipstraks maak ik er een topic over wat natuurlijk heer succesvol word

quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef taart het volgende:
Ik zou het niet geloven...quote:Buitenman Services Europe SARL.
232, Boulevard Royal
L-2449 Luxembourg
VAT Reg. No. LU 19626137

Does converteren naar avi of wmv ik ben net van Qtime afquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hier istie !!!1
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp

stoere jongen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hier istie !!!1
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp

Jah was wel lief smsje maar kan je ook ff dat filmpje converten ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
Ey Imberr! Heb je mn smsje vanmorgen ontvangen?

yup.. zag t alleen pas om half 3quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
Ey Imberr! Heb je mn smsje vanmorgen ontvangen?

Ik kan dat filmpje niet convertenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah was wel lief smsje maar kan je ook ff dat filmpje converten ?

Heet jij Inge?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]

t was n puur zakelijk smsje hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]

Oh.quote:

Zeggen dat je van je moeder móest gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh.![]()
Naja, om 20:00 moet ik eigenlijk op school zijn voor informatie over de uitwisseling. Iemand nog tips over hoe ik het geloofwaardig maak dat ik nu weer beter ben?![]()
![]()

Mn moeder moet mee!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeggen dat je van je moeder móest gaan![]()

konijn?!?!??!?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Relax, wij gaan vandaag frieten met konijn eten
quote:

quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:24 schreef Fwnk het volgende:
ik eet maceroni.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Fwnk het volgende:
Nu niet meer.

Iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
konijn?!?!??!?!DIERENBEUL!!!!1!11!!1!!1211`2!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

massage nodig?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef B_BOY het volgende:
ik eet vanaaf chinees, auw mijn lijf man, ben echt naar de klote.

nou, peter (vriend vamme moeder dus) zei dattie rond kwart over 10 weg moest voor n uurtje ofzo. Ik ben om 10 uur naar de stad gegaan, wat dingen gekocht, toen om 11 uur weer terug naar huis, wat muziek geluisterd enzo, toen naar me kamer en daar gebleven totdat men moeder en peter weg waren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef Eix het volgende:
Trouwens Imberr, wat heb je vandaag nu gedaan!![]()

En ze wisten niet dat je er was of wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, peter (vriend vamme moeder dus) zei dattie rond kwart over 10 weg moest voor n uurtje ofzo. Ik ben om 10 uur naar de stad gegaan, wat dingen gekocht, toen om 11 uur weer terug naar huis, wat muziek geluisterd enzo, toen naar me kamer en daar gebleven totdat men moeder en peter weg waren.![]()

Wat is er mis met The Rasmus?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:30 schreef Eix het volgende:
[..]
En ze wisten niet dat je er was of wat?
Ik heb trouwens net kaartjes voor The Rasmus gekocht.![]()
Na vijfmaal gecontroleerd te hebben dat niemand van school me zag!![]()

Ik ben ziek naar huis gegaan, niemand mocht me zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er mis met The Rasmus?

Gatverdammequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Relax, wij gaan vandaag frieten met konijn eten

Tuurlek.quote:

Goh, dat laatste was zo'n egoboostquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlek.![]()
Ik vond het zo zielig dat iedereen je negeerde, ik dacht: 'Doe eens aardig en zeg s wat!'.

Sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef Talena het volgende:
[..]
Goh, dat laatste was zo'n egoboots
lul.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef Talena het volgende:
[..]
Goh, dat laatste was zo'n egoboost
lul.

Hoi.quote:

Kan ik het ook nog goed maken ofzo?quote:

En ik ben een Limburger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Talena toch...
Eix is oke , ik kan het weten want ik ken hem.

Ik zeg maar niks. Voor ik met 2 meiden ruzie heb.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
godverdomme!moet ik es men eigen eten maken, hebben we niks in huis!!!
![]()
![]()
![]()

pizza bestellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
godverdomme!moet ik es men eigen eten maken, hebben we niks in huis!!!
![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
kost geld
@Eix: nee, ik ga niet op konijnen jagen![]()
![]()

was Imberr's massage niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef B_BOY het volgende:
kheb nog steeds auw.

Ik denk er nog over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef Eix het volgende:
Ik moet gaan eten...
En Talena is schijnbaar nog steeds boos op mij want ze heeft niks meer teruggezegd.![]()
Nu smaakt mn eten ook nietmeer.

wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef Imberr het volgende:::D:D
![]()
: kheb eten gevonden!! D::D l;dlddkd!1
;d :d;!!

die heb ik nog niet gehad...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef taart het volgende:
[..]
was Imberr's massage niet goed genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |