Ja dat gaan we doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef B_BOY het volgende:
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zoveel met brechtje spreek
dus das wel weer minder maarja komt wel weer.
gaan we trouwens echt een keer meeten of niet??
ik ga denk maar es douche, vandaag rugby op school![]()
![]()
wel na de herfstvakantie.quote:
maar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe het gewoon maar, je kunt.
ik geloof in jou.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:09 schreef Imberr het volgende:goeiemorgen
![]()
wat zal ik es gaan doen van 9 tot 11 uur?
waarom ben je al wakker als je tot 11 niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:09 schreef Imberr het volgende:goeiemorgen
![]()
wat zal ik es gaan doen van 9 tot 11 uur?
je bent toch boos op felix en hij is de bakker van de wentelteefjes dus moet je ff heel lief tegen hem doenquote:
* brainster is niet boos op felixquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef saaw het volgende:
[..]
je bent toch boos op felix en hij is de bakker van de wentelteefjes dus moet je ff heel lief tegen hem doen
* saaw luistert naar hanson - hmmbop
hoezo danquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:15 schreef Imberr het volgende:
ik moet van 9 tot 1 of 2 uur 's middags niet thuis zijndus moet ik iets te doen zoeken
wat dus niet thuis is
hij zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:15 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster is niet boos op felix
Felix... ik wil wentelteefjes asjeblief
wil niet naar school, sta er ook nog als ziek aangemeld dus kan gewoon wegblijven. Maar er zijn nog mensen thuis en die mogen dat niet weten. Dus moet ik net doen alsof ik naar school gaquote:
Maarmaarmaar tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben jij al weer naar schoolquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:17 schreef saaw het volgende:
[..]
hij zegt
'ik bak ze wel voor je maar dan moet je ze wel komen ophalen'
bij mij kwam ie ze brengen[nja die 3 meter vanuit de keuken is ook niet echt veel]
tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
wil niet naar school, sta er ook nog als ziek aangemeld dus kan gewoon wegblijven. Maar er zijn nog mensen thuis en die mogen dat niet weten. Dus moet ik net doen alsof ik naar school ga
maar winkelen kan wel ja.. kijken of ik dat 2 uur volhoud in me eentje![]()
maar felix is de hele dag thuis en die is ook heel gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef brainster het volgende:
[..]
Maarmaarmaar tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben jij al weer naar school
laat imberr dan voor jou shoppen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk weldat kan ik zelfs
* saaw houdt helemaal niet van winkelen, maar heeft nu geld en wil kleren dus zal wel moeten
Ga die tas kopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk weldat kan ik zelfs
* saaw houdt helemaal niet van winkelen, maar heeft nu geld en wil kleren dus zal wel moeten
hm lijkt me geen goed planquote:
geen geldquote:
180equote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Wel geld voor kleren, m aar niet voor die ene tas. Hoeveel kost dat ding ?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef saaw het volgende:
[..]
180e
ik heb precies 200 maar ik wil ook nog andere dingen en die gaan voor
Doei saawquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef saaw het volgende:
maaaarrrrr
ik ga mn tandjes poetsen en dan weg
moet gvd nog een uur in de bus zittenuithoorn sucks
doejj![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. wens me succes![]()
tot vanmiddag
Waafrom moet je dan weg zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:30 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. wens me succes![]()
tot vanmiddag
I'm loving it.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef EvilWasp het volgende:
Zo pas naar school en om 13.00 uur uit. Heerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |