Goed hoor, ze heeft alleen nog steeds geen stem. Ze was al verkouden voor ze erheen ging (en dus schor) en dat is ze nu nog steedsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
Hoe heeft je zusje het in barca gehad?
Bupi, wat heb je? Ongesteld?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
Schop.
Haha ok dan. Ik denk weer terug aan onze fieldtrip naar Parijs. We hebben echt elke McDonalds van binnen gezien toen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed hoor, ze heeft alleen nog steeds geen stem. Ze was al verkouden voor ze erheen ging (en dus schor) en dat is ze nu nog steedsVooral veel voor school gedaan, uiteraard: het is niet voor niets werkweek he
Veel foto's gezien, vooral van allerlei kunst waar ze heen gingen en ook allerlei vrij domme foto's maar dat is wel standaard geloof ik
Ik met school in Lille, Praag, Straatsburg en Luxemburgquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha ok dan. Ik denk weer terug aan onze fieldtrip naar Parijs. We hebben echt elke McDonalds van binnen gezien toen.
Ik heb nou zo'n amerikaanse chick in me lijst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik met school in Lille, Praag, Straatsburg en LuxemburgWaarvan de laatste 2 in 1 trip zaten vorig jaar naar het Europees Parlement met jeugd uit alle landen van de toenmalige EU. Zweedse meisjes zijn echt wel
kan ik je melden
In Lille kregen we last met de politie die voor het gemak maar ff een swatteam op ons af stuurde
We zaten alleen bij de mac en iemand liet per ongeluk zn peuk in de servetjes vallen: ja echt per ongeluk. En in Praag met werkweek, weet ze nog steeds allemaal te zitten in het centrum
Ik 2 zweedse van toen, maar verder geen mensen buiten NL. Is het wat? Ofwel: foto?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nou zo'n amerikaanse chick in me lijst.![]()
'chicks'. En nog oud ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Jeej, Zweedse chicks
Klikkerdeklink
Ik heb hier al eens een foto van d'r gepost.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik 2 zweedse van toen, maar verder geen mensen buiten NL. Is het wat? Ofwel: foto?
klikkerdeklik denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Jeej, Zweedse chicks
Klikkerdeklink
Zo heb ik eens in Denemarken zitten neuzen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Jeej, Zweedse chicks
Klikkerdeklink
Kan me niet herinneren. Alleen iemand (volgens mij jij ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hier al eens een foto van d'r gepost.![]()
Ze woont in NY ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren. Alleen iemand (volgens mij jij ook) een meisje in New York ofzo
In ieder geval: post nog s?
![]()
Zit wel genoeg 'eetbaars' tussen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo heb ik eens in Denemarken zitten neuzen.![]()
Owjah, die was wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze woont in NY ja.Dat wat getintere meisje.
Erg smaakvol volk daar ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zit wel genoeg 'eetbaars' tussen hoor
Zeker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah, die was is wel leuk inderdaad.![]()
Getintere meisjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze woont in NY ja.Dat wat getintere meisje.
Ok ok, jij je zinquote:
Nee ik ga kijken of ik met haar daar kan meeten. Ze komt sowieso naar Engeland in januari.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ok ok, jij je zinMaar komt die nog s naar NL of wat?
Dan heb je er tenminste iets aan
over het algmeen gesproken is dat net niet helemaal mijn smaak, maar een aantal kunnen er zeker mee door: die ene die J in zn msn heeft wel in ieder gevalquote:
In NY? Dan wil ik wel mee...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik ga kijken of ik met haar daar kan meeten. Ze komt sowieso naar Engeland in januari.
Tonksquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
Avond
Is prima hoor.quote:
Ik heb bijna mijn 500 gehaaldquote:
Zeg dat even in MUZquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben er ook nog en ben naar 50 cent - club outta controll ofzo aant luisteren
Ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me dood hier!
Ik wil naar bed.
Ah, en wat houdt je tegen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me dood hier!
Ik wil naar bed.
Dan sla ik mn zomervakantie wel over op Kretaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is prima hoor.Er is ook een TRV meet daaro.
![]()
10 dagen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan sla ik mn zomervakantie wel over op KretaNY lijkt me veel vetter, mits je natuurlijk langer blijft dan 1 week, want dat is vrij kort
Nou.. ik ben niet thuisquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah, en wat houdt je tegen dan?![]()
Misschien gebruikt hij een verneukte versie van IE op een 486?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Welnee, hij verplaatst het toch automatisch naar de volgende regel
Ben je bij je vriendje?quote:
In FF niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Welnee, hij verplaatst het toch automatisch naar de volgende regel
Dat is net mooi [14.gif]. even tussendoor: wat moet dat kosten (zit vrij krap bij kas tegenwoordigquote:
Nee, ik zit in een groot oud vrijstaand huis wat rare geluiden maakt en waarbij de buren een kilometer verderop wonen.quote:
IE inderdaad. FF heb ik geen zin in om uit te zoeken hoe t werktquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien gebruikt hij een verneukte versie van IE op een 486?
quote:10:29:23 PM tim@thebaitshop.nl: Hey
10:29:24 PM blabla@chatman.nl: Chatman heeft tijd voor je! Spreek tot mij, haha ;-)
10:29:27 PM tim@thebaitshop.nl: Kerel
10:29:28 PM blabla@chatman.nl: Als ik even stil ben, is dat om te krabben.
10:29:32 PM tim@thebaitshop.nl: Alles goed?
10:29:33 PM blabla@chatman.nl: Alles flex!
10:29:36 PM tim@thebaitshop.nl: Mooizo
10:29:36 PM blabla@chatman.nl: Ja, ik heb last van muggen. M'n hele slaapkamer zit vol. Ze zijn feest aan het vieren. In mijn slaapkamer.
10:29:44 PM tim@thebaitshop.nl: Jij bent lelijk
10:29:44 PM blabla@chatman.nl: Dankje
10:29:47 PM tim@thebaitshop.nl: Je moeder ook.
10:29:48 PM blabla@chatman.nl: En dan echt een GROOT feest. Alsof er ergens posters hangen. Dan en dan, groot feest, Chatmans slaapkamer.
10:29:54 PM tim@thebaitshop.nl: Ken je ijsmeis?
10:29:55 PM blabla@chatman.nl: Ja natuurlijk ken ik ijsmeis?, wat leuk dat we dezelfde kennisen hebben
10:30:06 PM tim@thebaitshop.nl: Is ijsmeis lelijk?
10:30:06 PM blabla@chatman.nl: Misschien hebben ze zelfs dj's ingehuurd. Dat dat gezoem dat je hoort hun muziek is.
10:30:11 PM tim@thebaitshop.nl: Gaaf man
10:30:11 PM blabla@chatman.nl: Ja, ik hou er niet van, die muziek. Bzzzz, bzzzz, bzzz, en dan heb je het wel een beetje gehad.
Ik gebruik safari!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
IE inderdaad. FF heb ik geen zin in om uit te zoeken hoe t werktVooral nu niet
neem flink wat drank, dat helpt, wordt ik in ieder geval erg druk vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zit in een groot oud vrijstaand huis wat rare geluiden maakt en waarbij de buren een kilometer verderop wonen.
*ril*
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
neem flink wat drank, dat helpt, wordt ik in ieder geval erg druk vanMaar ik geloof dat jij er juist van in slaap vioel toech>?
typos
Geen zin om iets anders te leren: doe mij maar gewoon IEquote:
Ik ga 23 december weg en ben hier 2 januari weer. Overnachtingen is iets van 220 euro totaal en de vlucht is iets van 455.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is net mooi [14.gif]. even tussendoor: wat moet dat kosten (zit vrij krap bij kas tegenwoordighoewel ik onverwacht nog extra loon krijg voor mn vakantiewerk omdat ik zo'n goede werknemer was
).
PCquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen zin om iets anders te leren: doe mij maar gewoon IEMisschien bij mn volgende pc wel, maar ik houd het hier gewoon lekker standaard (behalve vormgeving, dat is wel leuk én makkelijk).
Nou ja, dan blijf je maar nuchter. Zoals je merkt ben ik vrij druk nu dus je weet wat dat betekentquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Dat is niet geheel de bedoeling.
Dat je ADHD hebt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijf je maar nuchter. Zoals je merkt ben ik vrij druk nu dus je weet wat dat betekent
Valt mee, maar de vlucht is me net een tandje te duurquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga 23 december weg en ben hier 2 januari weer. Overnachtingen is iets van 220 euro totaal en de vlucht is iets van 455.![]()
neen mijn vrind: alcohol. Om precies te zijn: 5 glazen wodka 40/60 gemixtquote:
Misschien, als ik ooit eeens nog een half jaar op uitwisseling wil ofzo wil ik naar Miami of LA. Maar NY wil ik ook echt wel een keer gezien hebben hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
NY is overrated.
Vertel vertel....quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat hoorde ik net op msn over jou?
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
neen mijn vrind: alcohol. Om precies te zijn: 5 glazen wodka 40/60 gemixt
Goedkoper krijg je de vlucht niet voor die periode. In de zomer is het ook erg moeilijk. De aanbiedingen van 299 euro worden bijna nog verhoogd met 150 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valt mee, maar de vlucht is me net een tandje te duurIk wil wel echt heel graag een keer daarheen
watquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat hoorde ik net op msn over jou?
ja jij weet het wel hoe heet die kerel waar MO zo fan van is ?quote:
Theo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand hoe die kerel heet waar Mo zo fan van is ?
quote:
uuh..quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ja jij weet het wel hoe heet die kerel waar MO zo fan van is ?
sukkelquote:
Denzel Washington?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand hoe die kerel heet waar Mo zo fan van is ?
Nee een kerel die bij sbs altijd bel spelletjes doet en dan speelt op zijn gitaarquote:
oh hij!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee een kerel die bij sbs altijd bel spelletjes doet en dan speelt op zijn gitaar![]()
Ik moet die naam effe hebben want Meki wil hem in zijn tv reclames.
Dat is waar inderdaad, al die domme toeslagen die er nog bij komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goedkoper krijg je de vlucht niet voor die periode. In de zomer is het ook erg moeilijk. De aanbiedingen van 299 euro worden bijna nog verhoogd met 150 euro.![]()
Vorige week donderdag?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm, dan weet ik het niet.
Oh, tonks.. wanneer begint het nieuwe seizoen van lost weer?
HeY WiL JuHh CammEn??!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben erg gezellig op het moment
Dat is toch allang begonnen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm, dan weet ik het niet.
Oh, tonks.. wanneer begint het nieuwe seizoen van lost weer?
Is een geweldige aflevering.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!!
Binnenkort maar weer even downloaden dus.
Echte mensen kijken series vanuit amerika, pff .. Lost seizoen 2 man.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat is toch allang begonnen?gisteravond was iig een nieuwe aflevering
Valt wel mee.quote:
Nog sneller? ik heb nu al het idee dat mijn leven aan mij voorbij flitst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
'Alles gaat veel en veel te langzaam. Het mag van mij allemaal veel en veel sneller'.I could'nt agree moren
http://www.easybookings.nl/biografieen_htm/bombi.htm ik weet het al weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh hij!nee,ik weet niet meer hoe hij heet
![]()
Zo praten wij hier altijd over Katwijkquote:
Je kan niet voor liggen met zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik neem aan dat ik dadelijk weer 30 afleveringen kan downloaden en ze dan op 4 a 5 avonden kijken waardoor ik weer voor lig.
Harold Verwoerd ja!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.easybookings.nl/biografieen_htm/bombi.htm ik weet het al weer
Ik heb t eigenlijk ook over dit momentquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Nog sneller? ik heb nu al het idee dat mijn leven aan mij voorbij flitst.
Ik ben altijd rustigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb t eigenlijk ook over dit momentNormaal ben ik vrij rustig, maar ik hoop dat dat min of meer bekend was al
Ik drink nooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook als je flink wat booz achter je kiezen hebt
Nee ik vind het gewoon niet nodigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hmmmmzzz... Uit principe of wat?
Het hangt er vanaf waar ik heen ga. Als ik zoals meestal naar Noordwijk ga, dan wel, want daar is het druk en als ik 100% nuchter ben word ik pissed van de drukte en het gedrang en alles. Als ik dan weer op een groot feest ben (Sensation, Hard Bass, Qlimax etc) dan boeit het me weer niksquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon niet nodig
Yep, het was weer spannend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh hij!nee,ik weet niet meer hoe hij heet
![]()
Palingquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff 1 paling en een halve suikerspin naar binnen gewerkt want me moeder was op de kermis in Weert geweest
Paling op de kermis? Dat heb je hier niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff 1 paling en een halve suikerspin naar binnen gewerkt want me moeder was op de kermis in Weert geweest
Ik houd sowieso niet van die feesten als sensation enzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar ik heen ga. Als ik zoals meestal naar Noordwijk ga, dan wel, want daar is het druk en als ik 100% nuchter ben word ik pissed van de drukte en het gedrang en alles. Als ik dan weer op een groot feest ben (Sensation, Hard Bass, Qlimax etc) dan boeit het me weer niks
Palingquote:
Oh hier wel hoor, lekker. maar wel duur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Paling op je kermis? Dat heb je hier niet in ieder geval
Chamell is/was daar wsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Die combinatie... hoe houdt je het binnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ach, ik vind het wel vetquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van die feesten als sensation enzo
Hier heb je oliebollen en suikerwaren (zuurstokken etc).quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh hier wel hoor, lekker. maar wel duur.
Wat is daar moeilijk aan ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die combinatie... hoe houdt je het binnen.
Inderdaad, ik zou het niet kunnen. Restecp [14.gif]quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die combinatie... hoe houdt je het binnen.
Ja dat ook, ojaa ik heb nog een kaneelstok liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier heb je oliebollen en suikerwaren (zuurstokken etc).
is nogal duur ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Me oma had voor 4 palingen 15 lollereuro's betaald, zo duur
Ik moet er niet aan denken nu, dan komt alles wat ik de laatste X uur op heb er weer uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat ook, ojaa ik heb nog een kaneelstok liggen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zo'n appel op een stokje, met dat zoete spul eromheen.
Of een banaan op een stokje met witte chocolade eromheen.
!
Ach gatverdammme!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
!
succes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
ik ben even naar het toilet: mijn maag legen![]()
Dat bedoelde ik niet letterlijk eigenlijk, een glaasje water denk ik net voor ik wegga doet wonderen (hoop ik dat het ook deze keer weer zo werkt).quote:
Dat is wel weer lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of braadworsten!
Of wafels!
Of flensjes met warme kersen!
Ik heb chips!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb honger !
LollerHippie lettersquote:
*stopt zijn banaan in een sausje met witte chocolade hier likken maar!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
!
Best een vet liedje he ?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is goed wat is slecht, wat is krom wat is recht :x
Ik ben een Amsterdamse Nederlandse Buitenlander
Ja gek dat zingen ze in dat liedje :xquote:
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek dat zingen ze in dat liedje :x
Ja maar eigenlijk nietquote:
En daar krijg je het dus helaas niet voor. Het is natuurlijk geen vlucht van hier naar Athene oid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad, al die domme toeslagen die er nog bij komenDat zou ik net de moeite vinden, rond de 300
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
Maikuuul is gay
Arm vrouwtje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ja gek ik heb weer wat gemist vandaag @ het werk. Je weet wel Bennie he ? Ja gek hij kwam zo naar me toe zei hij dat iemand weer keihard op zijn bek was gegaan over bloemkool
zo pwned jammer genoeg zag ik het niet :/ en ja hoor uiteraard was het weer een oude vrouw
Moet het personeel de sla en bloemkool beter stapelen zodat het er ook niet vanaf kan vallen en dat men er over kan struikelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar altijd vallen die oude vrouwen over sla enzo :/ zo kut is dat. Maarja ik help hun uiteraard wel op
Nee Nee, dan moeten de mensen niet die groene shit van de bloemkool aftrekken en de helft naast de kist gooien ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet het personeel de sla en bloemkool beter stapelen zodat het er ook niet vanaf kan vallen en dat men er over kan struikelen.
Als jullie het in de supermarkt binnen krijgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee Nee, dan moeten de mensen niet die groene shit van de bloemkool aftrekken en de helft naast de kist gooien ...
Wtf is dat voor n00b zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jullie het in de supermarkt binnen krijgen?
Welke mensen in welke kratten. Dat snapte ik in jouw zin niet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik niet maar wtf bedoelde je met deze zin ?
Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jullie het in de supermarkt binnen krijgen?
Jah wij laten een beetje groen eraan he, maar die mensen zijn bang om 20gram extra aan blaadjes mee te nemen stel het je voor, dus wij zetten zoeen kist neer zodat ze dat erin kunnen gooien, maarja sommige mensen kunnen dat niet goed en gooien de helft ernaastquote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke mensen in welke kratten. Dat snapte ik in jouw zin niet.Ik dacht dat jij met mensen bedoelde de mensen die het groen er af halen en ik kratten doen. Niet de klanten zeg maar.
quote:
Hoi Imberr alles flex ? of Alles paletti ?quote:
Wtf :/ een vriend ? oh jah je bedoelt op msn praten met iemand van fok ?quote:
nee, irl, weet je.quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ een vriend ? oh jah je bedoelt op msn praten met iemand van fok ?
Je bedoelt dat er ook nog iets anders in het leven is als Fok ? :/ damn kutje rofl omfg lolquote:
Wtf is dat voor manier om hoi te zeggen tegen iemand :/quote:
nou, zulks een manier.quote:Op zondag 25 september 2005 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is dat voor manier om hoi te zeggen tegen iemand :/
Mwah, ff naar 2 vrienden toegeweest en wat biertjes drinken enz. as usual.quote:Op zondag 25 september 2005 00:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet echt.. beetje tv gekeken en wat gelezen![]()
jij??
Die heb je al laten zienquote:Op zondag 25 september 2005 00:37 schreef Maikuuul het volgende:
http://img209.imageshack.us/img209/6218/killercrack4vj.gif
Check dat dante vet gewoon ! pwnage
Kijk em dan !quote:
Die heb ik al gezien, maar ik vind er niets grappigs aan.quote:
Ja en wat is er met je Sig ? ik sta er niet in dusquote:
ja..quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef freiss het volgende:
[..]
de tijd dat jij nog een raar nachtmeisje was =
hoezo..?quote:Op zondag 25 september 2005 00:45 schreef freiss het volgende:
Trouwens, wat is eigenlijk je achternaam imberr ?
Ik ben ook aant cammenquote:
Geef me haar adres!quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben ook aant cammenmet een meisje wat ik ken niet slecht !
vroeg ik mij zo afquote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoezo..?![]()
ga ik ook echt zeggen op fok he![]()
Cammen?quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm.. even kabeltje zoeken van de digicam!
quote:Op zondag 25 september 2005 00:50 schreef freiss het volgende:
Ik ga slapen![]()
Inge zonder achternaam,
ijsmeis
heyquote:Op zondag 25 september 2005 01:10 schreef Chanandler het volgende:
Hallo lieve mensen! Wie wil er met mij cammen? Verveel me de pleuris.
Inge alles goed?![]()
Met mij is alles flexquote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
hey![]()
met mij gaat t welmet jou?? nog wat gedaan?
Ja, gaat inderdaad niet echt snel meerquote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef Chanandler het volgende:
Dooie boel hier.
Vroeger was het nog wel eens 3 topics op 1 avond.quote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, gaat inderdaad niet echt snel meer![]()
niet veel.. beetje uitgeziektquote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Met mij is alles flexIk heb zoveel gedaan dat ik niet eens meer kon slowchatten. Jij?
sinds 5 sec. niet meerquote:
Was je ziek? Sjeequote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet veel.. beetje uitgeziekt![]()
[..]
sinds 5 sec. niet meer![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Was je ziek? SjeeWat een praktijken hier, beetje inge ziekmaken enzo, jullie moeten je schamen!
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Was je ziek? SjeeWat een praktijken hier, beetje inge ziekmaken enzo, jullie moeten je schamen!
![]()
Jij woonde toch in Zwolle?quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Maikuuul het volgende:
Over 5 minuten ben ik weg !
weet je niet wie cerror is??!11@!1!quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Chanandler het volgende:
En ik schijn ook nog eens de Cerror hype te zijn voorbijgegaan? Wies dat nou weer
Ach, heel vroeger, toen was het leuk op Fok!. Met de Nachtbar, biertopics, enz... Toen kon je nog een keer flink baggeren en deden de modjes ook leuk mee. Dat zie je tegenwoordig helaas niet meer.quote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel eens 3 topics op 1 avond.![]()
Ach, alle pubers haten mij enzo...quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Chanandler het volgende:
En ik schijn ook nog eens de Cerror hype te zijn voorbijgegaan? Wies dat nou weer
Hoeveel klonen heb je eigenljik?quote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ach, alle pubers haten mij enzo...
Ik heb weer 3 nieuwe klonen erbij en alle newbies vinden het zielig van mij... blablabla.
Hey chanandler.
Nog niet wetenschappelijk bewezen, maar ik geloof er 7 waarvan 1 gedelete door Yvonne.quote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je eigenljik?
Hey!quote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ach, alle pubers haten mij enzo...
Ik heb weer 3 nieuwe klonen erbij en alle newbies vinden het zielig van mij... blablabla.
Hey chanandler.
Mag ik ook? Ik bedoel, mn cola is bijna op en ik ben toe aan nieuwe schoenenquote:
Ik niet, heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:28 schreef brainster het volgende:
Gaat iedereen nu met Maryse msn'n ofzo?
Ik wel![]()
ik ook niet. ze is vrouwelijk, daar heb ik niks aanquote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik niet, heb wel wat beters te doen![]()
yo, mag ik dan jouw msn?quote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
Demonstratief pleur ik Maryse uit m'n lijst.
Niet dat het nut heeft, maar vooruit Anarchie!
Tuurlijk: cerror apestaartje gmail punt com.quote:
Ja, maar ik niet... Dat jij daar niets aan hebt kan me ook niets schelen trouwensquote:Op zondag 25 september 2005 01:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook niet. ze is vrouwelijk, daar heb ik niks aan![]()
Ja, posten die hapquote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels
Ben moe maar toch maar een foto voor brainster
komt er aan hoor
Dat heb je niet gedaan.quote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
Demonstratief pleur ik Maryse uit m'n lijst.
Niet dat het nut heeft, maar vooruit Anarchie!
Nu weet ik het zeker.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels
komt er aan hoor
quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik niet... Dat jij daar niets aan hebt kan me ook niets schelen trouwens![]()
Doe je dat speciaal voor mij?!quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels
komt er aan hoor
Ik ga je missen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.
Au revoir maryse.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
jij vroeg er toch om..
*schrik*
[afbeelding]
Wow, geil plaatje. Hoe heet dat model?quote:Op zondag 25 september 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
jij vroeg er toch om..
*schrik*
[afbeelding]
Mooi shirtjequote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
Niemand zegt wat ove mijn mooie kleersel
Jaja, cool enzo. Gaat erom wat er in zitquote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen ook mijn nieuwe kleertjes posten!
Okquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen ook mijn nieuwe kleertjes posten!
quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Alhoewel, ik ga even batterijen halen.
Misschien dat ik nu alvast wat kan laten zien!
Waarschijnlijk omdat me de kleren geen ruk interesseren.quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
Weet je wel hoe verkeerd deze zin bji mij overkomt Anne?quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, doe maar. Entertainmentquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Weet je wel hoe verkeerd deze zin bji mij overkomt Anne?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |