Ach, alle pubers haten mij enzo...quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Chanandler het volgende:
En ik schijn ook nog eens de Cerror hype te zijn voorbijgegaan? Wies dat nou weer
Hoeveel klonen heb je eigenljik?quote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ach, alle pubers haten mij enzo...
Ik heb weer 3 nieuwe klonen erbij en alle newbies vinden het zielig van mij... blablabla.
Hey chanandler.
Nog niet wetenschappelijk bewezen, maar ik geloof er 7 waarvan 1 gedelete door Yvonne.quote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je eigenljik?
Hey!quote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ach, alle pubers haten mij enzo...
Ik heb weer 3 nieuwe klonen erbij en alle newbies vinden het zielig van mij... blablabla.
Hey chanandler.
Mag ik ook? Ik bedoel, mn cola is bijna op en ik ben toe aan nieuwe schoenenquote:
Ik niet, heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:28 schreef brainster het volgende:
Gaat iedereen nu met Maryse msn'n ofzo?
Ik wel![]()
ik ook niet. ze is vrouwelijk, daar heb ik niks aanquote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik niet, heb wel wat beters te doen![]()
yo, mag ik dan jouw msn?quote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
Demonstratief pleur ik Maryse uit m'n lijst.
Niet dat het nut heeft, maar vooruit Anarchie!
Tuurlijk: cerror apestaartje gmail punt com.quote:
Ja, maar ik niet... Dat jij daar niets aan hebt kan me ook niets schelen trouwensquote:Op zondag 25 september 2005 01:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook niet. ze is vrouwelijk, daar heb ik niks aan![]()
Ja, posten die hapquote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels
Ben moe maar toch maar een foto voor brainster
komt er aan hoor
Dat heb je niet gedaan.quote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
Demonstratief pleur ik Maryse uit m'n lijst.
Niet dat het nut heeft, maar vooruit Anarchie!
Nu weet ik het zeker.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels
komt er aan hoor
quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik niet... Dat jij daar niets aan hebt kan me ook niets schelen trouwens![]()
Doe je dat speciaal voor mij?!quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels
komt er aan hoor
Ik ga je missen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.
Au revoir maryse.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
jij vroeg er toch om..
*schrik*
[afbeelding]
Wow, geil plaatje. Hoe heet dat model?quote:Op zondag 25 september 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
jij vroeg er toch om..
*schrik*
[afbeelding]
Mooi shirtjequote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
Niemand zegt wat ove mijn mooie kleersel
Jaja, cool enzo. Gaat erom wat er in zitquote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen ook mijn nieuwe kleertjes posten!
Okquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen ook mijn nieuwe kleertjes posten!
quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Alhoewel, ik ga even batterijen halen.
Misschien dat ik nu alvast wat kan laten zien!
Waarschijnlijk omdat me de kleren geen ruk interesseren.quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
Weet je wel hoe verkeerd deze zin bji mij overkomt Anne?quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, doe maar. Entertainmentquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |