LollerHippie lettersquote:
*stopt zijn banaan in een sausje met witte chocolade hier likken maar!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zo'n appel op een stokje, met dat zoete spul eromheen.
Of een banaan op een stokje met witte chocolade eromheen.
!
Best een vet liedje he ?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is goed wat is slecht, wat is krom wat is recht :x
Ik ben een Amsterdamse Nederlandse Buitenlander
Ja gek dat zingen ze in dat liedje :xquote:
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek dat zingen ze in dat liedje :x
Ja maar eigenlijk nietquote:
En daar krijg je het dus helaas niet voor. Het is natuurlijk geen vlucht van hier naar Athene oid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad, al die domme toeslagen die er nog bij komenDat zou ik net de moeite vinden, rond de 300
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
Maikuuul is gay
Arm vrouwtje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ja gek ik heb weer wat gemist vandaag @ het werk. Je weet wel Bennie he ? Ja gek hij kwam zo naar me toe zei hij dat iemand weer keihard op zijn bek was gegaan over bloemkool
zo pwned jammer genoeg zag ik het niet :/ en ja hoor uiteraard was het weer een oude vrouw
Moet het personeel de sla en bloemkool beter stapelen zodat het er ook niet vanaf kan vallen en dat men er over kan struikelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar altijd vallen die oude vrouwen over sla enzo :/ zo kut is dat. Maarja ik help hun uiteraard wel op
Nee Nee, dan moeten de mensen niet die groene shit van de bloemkool aftrekken en de helft naast de kist gooien ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet het personeel de sla en bloemkool beter stapelen zodat het er ook niet vanaf kan vallen en dat men er over kan struikelen.
Als jullie het in de supermarkt binnen krijgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee Nee, dan moeten de mensen niet die groene shit van de bloemkool aftrekken en de helft naast de kist gooien ...
Wtf is dat voor n00b zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jullie het in de supermarkt binnen krijgen?
Welke mensen in welke kratten. Dat snapte ik in jouw zin niet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik niet maar wtf bedoelde je met deze zin ?
Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jullie het in de supermarkt binnen krijgen?
Jah wij laten een beetje groen eraan he, maar die mensen zijn bang om 20gram extra aan blaadjes mee te nemen stel het je voor, dus wij zetten zoeen kist neer zodat ze dat erin kunnen gooien, maarja sommige mensen kunnen dat niet goed en gooien de helft ernaastquote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke mensen in welke kratten. Dat snapte ik in jouw zin niet.Ik dacht dat jij met mensen bedoelde de mensen die het groen er af halen en ik kratten doen. Niet de klanten zeg maar.
quote:
Hoi Imberr alles flex ? of Alles paletti ?quote:
Wtf :/ een vriend ? oh jah je bedoelt op msn praten met iemand van fok ?quote:
nee, irl, weet je.quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ een vriend ? oh jah je bedoelt op msn praten met iemand van fok ?
Je bedoelt dat er ook nog iets anders in het leven is als Fok ? :/ damn kutje rofl omfg lolquote:
Wtf is dat voor manier om hoi te zeggen tegen iemand :/quote:
nou, zulks een manier.quote:Op zondag 25 september 2005 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is dat voor manier om hoi te zeggen tegen iemand :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |