neem flink wat drank, dat helpt, wordt ik in ieder geval erg druk vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zit in een groot oud vrijstaand huis wat rare geluiden maakt en waarbij de buren een kilometer verderop wonen.
*ril*
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
neem flink wat drank, dat helpt, wordt ik in ieder geval erg druk vanMaar ik geloof dat jij er juist van in slaap vioel toech>?
typos
Geen zin om iets anders te leren: doe mij maar gewoon IEquote:
Ik ga 23 december weg en ben hier 2 januari weer. Overnachtingen is iets van 220 euro totaal en de vlucht is iets van 455.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is net mooi [14.gif]. even tussendoor: wat moet dat kosten (zit vrij krap bij kas tegenwoordighoewel ik onverwacht nog extra loon krijg voor mn vakantiewerk omdat ik zo'n goede werknemer was
).
PCquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen zin om iets anders te leren: doe mij maar gewoon IEMisschien bij mn volgende pc wel, maar ik houd het hier gewoon lekker standaard (behalve vormgeving, dat is wel leuk én makkelijk).
Nou ja, dan blijf je maar nuchter. Zoals je merkt ben ik vrij druk nu dus je weet wat dat betekentquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Dat is niet geheel de bedoeling.
Dat je ADHD hebt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijf je maar nuchter. Zoals je merkt ben ik vrij druk nu dus je weet wat dat betekent
Valt mee, maar de vlucht is me net een tandje te duurquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga 23 december weg en ben hier 2 januari weer. Overnachtingen is iets van 220 euro totaal en de vlucht is iets van 455.![]()
neen mijn vrind: alcohol. Om precies te zijn: 5 glazen wodka 40/60 gemixtquote:
Misschien, als ik ooit eeens nog een half jaar op uitwisseling wil ofzo wil ik naar Miami of LA. Maar NY wil ik ook echt wel een keer gezien hebben hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
NY is overrated.
Vertel vertel....quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat hoorde ik net op msn over jou?
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
neen mijn vrind: alcohol. Om precies te zijn: 5 glazen wodka 40/60 gemixt
Goedkoper krijg je de vlucht niet voor die periode. In de zomer is het ook erg moeilijk. De aanbiedingen van 299 euro worden bijna nog verhoogd met 150 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valt mee, maar de vlucht is me net een tandje te duurIk wil wel echt heel graag een keer daarheen
watquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat hoorde ik net op msn over jou?
ja jij weet het wel hoe heet die kerel waar MO zo fan van is ?quote:
Theo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand hoe die kerel heet waar Mo zo fan van is ?
quote:
uuh..quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ja jij weet het wel hoe heet die kerel waar MO zo fan van is ?
sukkelquote:
Denzel Washington?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand hoe die kerel heet waar Mo zo fan van is ?
Nee een kerel die bij sbs altijd bel spelletjes doet en dan speelt op zijn gitaarquote:
oh hij!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee een kerel die bij sbs altijd bel spelletjes doet en dan speelt op zijn gitaar![]()
Ik moet die naam effe hebben want Meki wil hem in zijn tv reclames.
Dat is waar inderdaad, al die domme toeslagen die er nog bij komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goedkoper krijg je de vlucht niet voor die periode. In de zomer is het ook erg moeilijk. De aanbiedingen van 299 euro worden bijna nog verhoogd met 150 euro.![]()
Vorige week donderdag?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm, dan weet ik het niet.
Oh, tonks.. wanneer begint het nieuwe seizoen van lost weer?
HeY WiL JuHh CammEn??!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben erg gezellig op het moment
Dat is toch allang begonnen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm, dan weet ik het niet.
Oh, tonks.. wanneer begint het nieuwe seizoen van lost weer?
Is een geweldige aflevering.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!!
Binnenkort maar weer even downloaden dus.
Echte mensen kijken series vanuit amerika, pff .. Lost seizoen 2 man.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat is toch allang begonnen?gisteravond was iig een nieuwe aflevering
Valt wel mee.quote:
Nog sneller? ik heb nu al het idee dat mijn leven aan mij voorbij flitst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
'Alles gaat veel en veel te langzaam. Het mag van mij allemaal veel en veel sneller'.I could'nt agree moren
http://www.easybookings.nl/biografieen_htm/bombi.htm ik weet het al weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh hij!nee,ik weet niet meer hoe hij heet
![]()
Zo praten wij hier altijd over Katwijkquote:
Je kan niet voor liggen met zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik neem aan dat ik dadelijk weer 30 afleveringen kan downloaden en ze dan op 4 a 5 avonden kijken waardoor ik weer voor lig.
Harold Verwoerd ja!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.easybookings.nl/biografieen_htm/bombi.htm ik weet het al weer
Ik heb t eigenlijk ook over dit momentquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Nog sneller? ik heb nu al het idee dat mijn leven aan mij voorbij flitst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |