Ik ben altijd rustigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb t eigenlijk ook over dit momentNormaal ben ik vrij rustig, maar ik hoop dat dat min of meer bekend was al
Ik drink nooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook als je flink wat booz achter je kiezen hebt
Nee ik vind het gewoon niet nodigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hmmmmzzz... Uit principe of wat?
Het hangt er vanaf waar ik heen ga. Als ik zoals meestal naar Noordwijk ga, dan wel, want daar is het druk en als ik 100% nuchter ben word ik pissed van de drukte en het gedrang en alles. Als ik dan weer op een groot feest ben (Sensation, Hard Bass, Qlimax etc) dan boeit het me weer niksquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon niet nodig
Yep, het was weer spannend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh hij!nee,ik weet niet meer hoe hij heet
![]()
Palingquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff 1 paling en een halve suikerspin naar binnen gewerkt want me moeder was op de kermis in Weert geweest
Paling op de kermis? Dat heb je hier niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff 1 paling en een halve suikerspin naar binnen gewerkt want me moeder was op de kermis in Weert geweest
Ik houd sowieso niet van die feesten als sensation enzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar ik heen ga. Als ik zoals meestal naar Noordwijk ga, dan wel, want daar is het druk en als ik 100% nuchter ben word ik pissed van de drukte en het gedrang en alles. Als ik dan weer op een groot feest ben (Sensation, Hard Bass, Qlimax etc) dan boeit het me weer niks
Palingquote:
Oh hier wel hoor, lekker. maar wel duur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Paling op je kermis? Dat heb je hier niet in ieder geval
Chamell is/was daar wsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Die combinatie... hoe houdt je het binnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ach, ik vind het wel vetquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van die feesten als sensation enzo
Hier heb je oliebollen en suikerwaren (zuurstokken etc).quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh hier wel hoor, lekker. maar wel duur.
Wat is daar moeilijk aan ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die combinatie... hoe houdt je het binnen.
Inderdaad, ik zou het niet kunnen. Restecp [14.gif]quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die combinatie... hoe houdt je het binnen.
Ja dat ook, ojaa ik heb nog een kaneelstok liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier heb je oliebollen en suikerwaren (zuurstokken etc).
is nogal duur ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Me oma had voor 4 palingen 15 lollereuro's betaald, zo duur
Ik moet er niet aan denken nu, dan komt alles wat ik de laatste X uur op heb er weer uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat ook, ojaa ik heb nog een kaneelstok liggen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zo'n appel op een stokje, met dat zoete spul eromheen.
Of een banaan op een stokje met witte chocolade eromheen.
!
Ach gatverdammme!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zo'n appel op een stokje, met dat zoete spul eromheen.
Of een banaan op een stokje met witte chocolade eromheen.
!
succes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
ik ben even naar het toilet: mijn maag legen![]()
Dat bedoelde ik niet letterlijk eigenlijk, een glaasje water denk ik net voor ik wegga doet wonderen (hoop ik dat het ook deze keer weer zo werkt).quote:
Dat is wel weer lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of braadworsten!
Of wafels!
Of flensjes met warme kersen!
Ik heb chips!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb honger !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |