quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef MaRySe het volgende:
Oeh oeh oeh:
Naamtopic:
Maryse!!! potdikkie. Hierrrrrrrrrkomen jij.
Als je regelmatig postquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Intrepidity het volgende:
Wanneer is het eigenlijk 'toegestaan' je avatar in de OP te pleuren? bij hoeveel posts ongeveer?
van mij mag je er wel inquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De afgelopen dagen precies eens in de 2 uur posten is behoorlijk regelmatig![]()
Ik sta er toch ook al inquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De afgelopen dagen precies eens in de 2 uur posten is behoorlijk regelmatig![]()
Als het je stoort, werk de wiki eens bij zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef B_BOY het volgende:
wie werkt wiki eens bij de op gaat maar tot deel 230. zijn er al trouwens plannen om deeltje 250 te vieren:?
heb op het moment vrij weinig tijd dus nee bedankt. doe het wel een andere keer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als het je stoort, werk de wiki eens bij zou ik zeggen
Gratis bier klinkt goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef B_BOY het volgende:
wie werkt wiki eens bij de op gaat maar tot deel 230. zijn er al trouwens plannen om deeltje 250 te vieren:?
Bier is wel tof spul jaquote:
bier is bier.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bier is wel tof spul ja
Maar gratis bier klinkt zo goedkoopLiever wat geld neerleggen voor een goed biertje
Dat klopt, maar bier is niet per definitie goed bier. Heineken en Grolsch is goed bier. Hertog Jan bijvoorbeeld... is wel bier, maar kutbier..quote:
Lees je inquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Intrepidity het volgende:
Wanneer is het eigenlijk 'toegestaan' je avatar in de OP te pleuren? bij hoeveel posts ongeveer?
quote:
ik ben na t 4e uur op school ziek naar huis gegaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef Palau het volgende:
Hoe was jullie dag vandaag?
Ik heb lekker een sportdag gehad, maar zoals ik van tevoren al had kunnen raden heeft een deel van mijn knie een paar huidlagen minder...
Dat is hetzelfdequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef Palau het volgende:
Omdat je echt ziek was of omdat je geen zin had??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Was ik wel van plan
Ik heb wel iemand anders voor je
gr8w8
beidequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef Palau het volgende:
Omdat je echt ziek was of omdat je geen zin had??
Nee, dan ben je in de war met schoolziek:Pquote:
Gabryyyquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef Gabry het volgende:
Vriendinnetjes te koop.. dat is toch oud nieuws?
Ah, das klote. Iig beterschap dan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
beidevoelde me hartstikke kl*te (ook omdat ik de laatste nachten erg slecht heb geslapen met als toppunt de 4 en n half uur slaap van vannacht
) en ik had geen zin in blokuur gym
![]()
Waaaaaah Imberrrrrrrrrquote:
quote:
quote:
dankjequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Ah, das klote. Iig beterschap dan...
Ik heb geen gym meer, scheelt weer een middagje vrij
Wat zijn je competenties?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef spenky het volgende:
wie wil mij kopen?
ja, dat gaat lekker makkelijk als ik je nr niet hebquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Waaaaaah Imberrrrrrrrr![]()
![]()
Je had mij moeten bellen als je ziek was vandaag...Ik had vandaag vrij
![]()
[..]
![]()
Dat kan opgelost wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, dat gaat lekker makkelijk als ik je nr niet heb![]()
![]()
Heeeeel misschien..quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
ms zelfs nog wel liever dan Gabry![]()
jupquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je een niet goed geld terug garantie?![]()
phoe.. dat ga je niet redden jongenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil je dan wel
Ik heb 2,60 bij me...![]()
tuurlijk jij welquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
[..]
Krijg ik je dan wel thuisbezorgd?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan word je nr.. uuhm.. 9 van de mensen van fok van wie ik t nr heb
![]()
![]()
wilte me kopen krijgk niet eens eenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet eens nummer 1?
![]()
Ik moet wel ff gaan, mn broer wilt....![]()
Imberr
nopequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet eens nummer 1?
![]()
Ik moet wel ff gaan, mn broer wilt....![]()
Imberr
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:45 schreef spenky het volgende:
[..]
wilte me kopen krijgk niet eens een
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Moest ik weer helemaal inloggen...![]()
yeahquote:
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:50 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
zo een dutje doen [ben ziekig en moe en brak] en dan heel veel zuipen vanavondweekend is okee
en heb ook net zakgeld, loon en stufi binnen
cheil magk mee?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:50 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
zo een dutje doen [ben ziekig en moe en brak] en dan heel veel zuipen vanavondweekend is okee
en heb ook net zakgeld, loon en stufi binnen
vandaag neit te veel gezopen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, ik ga zodadelijk maar weer eens wat rondrijden door Maastrichtaltijd gezellig met een vriend
hoop dattik dan geleverd benquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Ben ik wel de enige die helemaal vrolijk is en zin in vanavond heeft?
nee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Ben ik wel de enige die helemaal vrolijk is en zin in vanavond heeft?
Ik zuip alleen op zaterdagquote:
ik heb net van 4 tot 6 op een terrasje gezeten, zelfs nog in het zonnetjequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zuip alleen op zaterdag
Ey misschien wel ff @ een terrassje zitten ofzo
euh ik ben alweer weg om te kokenquote:
Ik kom wel ff langs crossenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond in Nieuwstadt een beachparty.
Wie komt mee
oehh leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt mee
Gezelig maar nee er komt een leuk meisje langs vanavondquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt mee
Hoi tlk, tis rustig hierquote:
Ehm, Nieuwstadt aan zee? Sinds wanneer zijn de dijken doorgebroken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt mee
Wij hebben hier in Vught (tussen den bosch, eindhoven en tilburg) ook een strandpaviljoen. Dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, Nieuwstadt aan zee? Sinds wanneer zijn de dijken doorgebroken?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Vught (tussen den bosch, eindhoven en tilburg) ook een strandpaviljoen. Dat slaat echt nergens op
En van welke gebande ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef ikbenzoblij het volgende:
Ik ben nieuw mag ik me hier voorstellen![]()
Iedere newbie gebruikt PI's....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef ikbenzoblij het volgende:
haha,,nee ben niet gebandben ech nieuw
![]()
Ik had uiteraard weer een McChicken gepakt want die vind ik het lekkerstquote:
Ik ben BigMac verslaafd geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had uiteraard weer een McChicken gepakt want die vind ik het lekkerst![]()
Noem me maar kut-kloon.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef MaRySe het volgende:
Haii 10-aparteusername
aanklagen net als in Amerika !quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
... echte vergiftiging, een keer bedorven broodje daar gehad.![]()
ben ik allang mee bezig maar ik kan de advocaat niet eer betalenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aanklagen net als in Amerika !
Zorg er dan voor dat de MC je de kosten daarvoor terug moet betalen nadat je die miljoen hebt geint.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:38 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
ben ik allang mee bezig maar ik kan de advocaat niet eer betalen![]()
Slimme tipquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat de MC je de kosten daarvoor terug moet betalen nadat je die miljoen hebt geint.
Dan lukt het wel allemaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Slimme tipAlleen nog ff voor die advocaat door sparen ( heb een hele goede folderwijk bij interlanden
)
Ja, daar wordt ik ook zo rijk van hequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan lukt het wel allemaal
Ik in ieder geval welquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Ja, daar wordt ik ook zo rijk van hemaar vinden jullie de Mac nou echt lekker???!!!!
Ja gek :/ maandag maar weer eens slippen hoor als ik van school terug komquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef ikbenzoblij het volgende:
Dit gaat ook echt (bijna) nergens over![]()
![]()
Dat zoek je zelf maar uit.quote:
Ik wil een McBacon , maar die hebben ze niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
McKroket![]()
en Lost is weer spannund![]()
![]()
Wordt wel erg saai lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
bij trio v-v-m
kan je dan boven op
vroeg ik me af
Dan stikt denk ik die m, zou ik dus niet doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
bij trio v-v-m
kan je dan boven op
vroeg ik me af
Ja makkelijk hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
bij trio v-v-m
kan je dan boven op
vroeg ik me af
jij bent een Pussiequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Verder zijn jullie allemaal bitches
Lost.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
McKroket![]()
en Lost is weer spannund![]()
![]()
Ik ben tovquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Shit, ik in de OP.
M'n blije avatar staat daar wel goed zo.
* Oscar_de_Grouch geniet lekker door van vrije dag en gaat strax es wat doen
Verder zijn jullie allemaal bitches
welke leek noemde me grover
Nou ja iemand vroeg datquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan toch
En dan ook beide vrouwmensen verwennen.
Volgens mij plant MaRySe een trio
Ach, neuk er gewoon maar op los.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ja iemand vroeg dat
en ik nou alleen als ik bovenop mag
En nu ging ik twijfelen of dat wel kan.
quote:
bitch met een pikquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben tovgeen bitch
Gaat gemakkelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ja iemand vroeg dat
en ik nou alleen als ik bovenop mag
En nu ging ik twijfelen of dat wel kan.
Wil ik wel voor je doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
ieuw ik ga toch niet aan een vrouw friemelen
Wat kost jij ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
Vrouwen hebben ook tepels hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
Meeste vrouwen zijn ook bi , maar ze geven het niet toequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
Krijg jij dan tieten >?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef 1040STf het volgende:
Vrouwen mogen eigenlijk wel dood.
neequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef 1040STf het volgende:
Wegen grote belangstelling nu voor 50 % !!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:42 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
ze is in de aanbieding![]()
(ik weet het flauw)
nee,vrouwen zijn nodig voor de voortplanting en om te neukenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef 1040STf het volgende:
Hey doe die deksel eens ff lekker weer op de doofpotquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
nee,vrouwen zijn nodig voor de voortplanting en om te neuken![]()
Tja, dat is dan wel weer zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
mooi gezegdequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey doe die deksel eens ff lekker weer op de doofpot
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een retorische vraag was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb natuurlijk weer bier.
Jullie ook ?
neequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie ook ?
Gratis Heineken hier! ( het is mijn sponsorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie ook ?
* 1040STf inkopt: zwanger?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
neemoet er niet aan denken nu.. ben veels te misselijk
![]()
![]()
Hou op anders denk ik weer aan ijsmeis.zipquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef 1040STf het volgende:
Nu nog ijsmeis om mee te kletsen en het hele feest is compleet.
Dat was ook echt spectaculair ofzo hequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Hou op anders denk ik weer aan ijsmeis.zip![]()
oke wat is er nu weer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Brechtje het volgende:
kzit nu echt in een gvd kut situatie.
Steun nodig? want dan unblock ik je wel ff op msnquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Brechtje het volgende:
kzit nu echt in een gvd kut situatie.
praat er over via fok!, dan kan iedereen tenminste mee genietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Steun nodig? want dan unblock ik je wel ff op msn![]()
![]()
![]()
Jaa daa-haaagquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:57 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
praat er over via fok!, dan kan iedereen tenminste mee genieten![]()
yupquote:
De slet!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Had net hallo_mensen aan de lijn.
Hij zit in Weert en wilt nog naar Nijmegen.
Moest kijken hoelaat de trein voor hem ging.
Ik hoore een meisje op de achtergrond.. de stiekemerd
Wat heb je?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yup![]()
[..]
De slet!(uuh.. hij dus he.. niet dat meisje
)
![]()
Hij is een gigoloquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yup![]()
[..]
De slet!(uuh.. hij dus he.. niet dat meisje
)
![]()
kweenie.. slaap al paar nachten heel slecht en vandaag ben ik half ingestort op schoolquote:
Hmm,quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
kweenie.. slaap al paar nachten heel slecht en vandaag ben ik half ingestort op school![]()
heb me na t 4e ziekgemeld.. had eig nog blokuur gym maar t leek me t verstandigst om dat maar te skippen
![]()
Denk wel zo gratis ongeveerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
en hoeveel moest ze betalen, of werkt hij met vaste tarieven![]()
Pfeiffer, Chronische vermoeidheidquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
kweenie.. slaap al paar nachten heel slecht en vandaag ben ik half ingestort op school![]()
heb me na t 4e ziekgemeld.. had eig nog blokuur gym maar t leek me t verstandigst om dat maar te skippen
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
HoiWaar kan ik mn toekomstige vriendin ophalen? De TT heeft me overtuigd
![]()
ik heb dit bij elke wisseling van n seizoen.. word het zomer --> ziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Hmm,![]()
Denk je ook te weten hoe het komt oid?
Ik zoek haar ook nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
![]()
geweldige signature heb jijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
![]()
Ik ben eigenlijk nooit ziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dit bij elke wisseling van n seizoen.. word het zomer --> ziek
lente --> ziek enz..heb ik van me vader
en aangezien de herfst eraan komt..ookal duurt t nog n maand en is het eig helemaal geen herfst weer
mja..
![]()
hmmm interessant, ooit naar psycholoog geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dit bij elke wisseling van n seizoen.. word het zomer --> ziek
lente --> ziek enz..heb ik van me vader
en aangezien de herfst eraan komt..ookal duurt t nog n maand en is het eig helemaal geen herfst weer
mja..
![]()
trustequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar kut voor je.
Ik ga zo slapen.![]()
imberr![]()
ik niet, mijn vader welquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
hmmm interessant, ooit naar psycholoog geweestnee grapje (flauw)
thanksquote:
Ik ben niet geblokkeerd door jouquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Steun nodig? want dan unblock ik je wel ff op msn![]()
![]()
![]()
weet ik, hij staat op dance smash hitsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
thanks
voor zover je t nog niet wist, komt van Studio B - I See Girls (Tom Neville Remix)
die remix is wel![]()
niksquote:
Ach, jij zegt toch nooit ietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben niet geblokkeerd door jou
Jay !
dat zal wel, houd ik niet zo bij allemaal. Als ik m hoor tijdens uitgaan neem ik t op met mn telefoon en stuur t naar een vriend die af en toe de dj uithangtquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
weet ik, hij staat op dance smash hits
zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
stil opeens..
Hij is een sukkelquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef ikbenzoblij het volgende:
oke waar zullen we over discussieren over Bush?
hmm snel gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
eensch. opgelost, slotje![]()
altijd al es willen zeggen![]()
nee, tis weer stilquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef 1040STf het volgende:
Oh god, mis ik weer eens wat?
Je kunt het zo nog 20 maal roepenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
eensch. opgelost, slotje![]()
altijd al es willen zeggen![]()
ben je weer pon de replay aan t luisteren?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
He meneer de dj zet de muziek wat harder !
Wij willen feestquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
He meneer de dj zet de muziek wat harder !
nee ik!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef Imberr het volgende:
mag ik straks de laatste post van dit topic? mag t? mag t? mag t?!![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ben je weer pon de replay aan t luisteren?![]()
Zulks valt wel mee toch?quote:
van mij mag hetquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef Imberr het volgende:
mag ik straks de laatste post van dit topic? mag t? mag t? mag t?!![]()
![]()
is jouw kamer zo'n rommelquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Nee nu nog steeds
't moet van mij hahaha
nou. nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
ik wildan in het nieuwe topic titel, dan krijg ikgelijk naamsbekendheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is je spatie kapot ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Ga wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TLK enikbenzoblij zijn tov !quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLK enikbenzoblij zijn tov !
Heerlijk niet?quote:
Als je toch bezig bent, ik heb ook nog een kamer die nog opgeruimd moet wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Nee nu nog steeds
't moet van mij hahaha
Dat hoort niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn kamer is netjes
110 euroquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, ik heb ook nog een kamer die nog opgeruimd moet worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |