Ik zuip alleen op zaterdagquote:
ik heb net van 4 tot 6 op een terrasje gezeten, zelfs nog in het zonnetjequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zuip alleen op zaterdag
Ey misschien wel ff @ een terrassje zitten ofzo
euh ik ben alweer weg om te kokenquote:
Ik kom wel ff langs crossenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond in Nieuwstadt een beachparty.
Wie komt mee
oehh leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt mee
Gezelig maar nee er komt een leuk meisje langs vanavondquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt mee
Hoi tlk, tis rustig hierquote:
Ehm, Nieuwstadt aan zee? Sinds wanneer zijn de dijken doorgebroken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt mee
Wij hebben hier in Vught (tussen den bosch, eindhoven en tilburg) ook een strandpaviljoen. Dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, Nieuwstadt aan zee? Sinds wanneer zijn de dijken doorgebroken?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Vught (tussen den bosch, eindhoven en tilburg) ook een strandpaviljoen. Dat slaat echt nergens op
En van welke gebande ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef ikbenzoblij het volgende:
Ik ben nieuw mag ik me hier voorstellen![]()
Iedere newbie gebruikt PI's....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef ikbenzoblij het volgende:
haha,,nee ben niet gebandben ech nieuw
![]()
Ik had uiteraard weer een McChicken gepakt want die vind ik het lekkerstquote:
Ik ben BigMac verslaafd geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had uiteraard weer een McChicken gepakt want die vind ik het lekkerst![]()
Noem me maar kut-kloon.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef MaRySe het volgende:
Haii 10-aparteusername
aanklagen net als in Amerika !quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
... echte vergiftiging, een keer bedorven broodje daar gehad.![]()
ben ik allang mee bezig maar ik kan de advocaat niet eer betalenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aanklagen net als in Amerika !
Zorg er dan voor dat de MC je de kosten daarvoor terug moet betalen nadat je die miljoen hebt geint.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:38 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
ben ik allang mee bezig maar ik kan de advocaat niet eer betalen![]()
Slimme tipquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat de MC je de kosten daarvoor terug moet betalen nadat je die miljoen hebt geint.
Dan lukt het wel allemaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Slimme tipAlleen nog ff voor die advocaat door sparen ( heb een hele goede folderwijk bij interlanden
)
Ja, daar wordt ik ook zo rijk van hequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan lukt het wel allemaal
Ik in ieder geval welquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Ja, daar wordt ik ook zo rijk van hemaar vinden jullie de Mac nou echt lekker???!!!!
Ja gek :/ maandag maar weer eens slippen hoor als ik van school terug komquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef ikbenzoblij het volgende:
Dit gaat ook echt (bijna) nergens over![]()
![]()
Dat zoek je zelf maar uit.quote:
Ik wil een McBacon , maar die hebben ze niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
McKroket![]()
en Lost is weer spannund![]()
![]()
Wordt wel erg saai lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
bij trio v-v-m
kan je dan boven op
vroeg ik me af
Dan stikt denk ik die m, zou ik dus niet doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
bij trio v-v-m
kan je dan boven op
vroeg ik me af
Ja makkelijk hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
bij trio v-v-m
kan je dan boven op
vroeg ik me af
jij bent een Pussiequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Verder zijn jullie allemaal bitches
Lost.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
McKroket![]()
en Lost is weer spannund![]()
![]()
Ik ben tovquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Shit, ik in de OP.
M'n blije avatar staat daar wel goed zo.
* Oscar_de_Grouch geniet lekker door van vrije dag en gaat strax es wat doen
Verder zijn jullie allemaal bitches
welke leek noemde me grover
Nou ja iemand vroeg datquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan toch
En dan ook beide vrouwmensen verwennen.
Volgens mij plant MaRySe een trio
Ach, neuk er gewoon maar op los.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ja iemand vroeg dat
en ik nou alleen als ik bovenop mag
En nu ging ik twijfelen of dat wel kan.
quote:
bitch met een pikquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben tovgeen bitch
Gaat gemakkelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ja iemand vroeg dat
en ik nou alleen als ik bovenop mag
En nu ging ik twijfelen of dat wel kan.
Wil ik wel voor je doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
ieuw ik ga toch niet aan een vrouw friemelen
Wat kost jij ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
Vrouwen hebben ook tepels hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
Meeste vrouwen zijn ook bi , maar ze geven het niet toequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
Krijg jij dan tieten >?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef 1040STf het volgende:
Vrouwen mogen eigenlijk wel dood.
neequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef 1040STf het volgende:
Wegen grote belangstelling nu voor 50 % !!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:42 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
ze is in de aanbieding![]()
(ik weet het flauw)
nee,vrouwen zijn nodig voor de voortplanting en om te neukenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef 1040STf het volgende:
Hey doe die deksel eens ff lekker weer op de doofpotquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
nee,vrouwen zijn nodig voor de voortplanting en om te neuken![]()
Tja, dat is dan wel weer zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
mooi gezegdequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey doe die deksel eens ff lekker weer op de doofpot
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een retorische vraag was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb natuurlijk weer bier.
Jullie ook ?
neequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie ook ?
Gratis Heineken hier! ( het is mijn sponsorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie ook ?
* 1040STf inkopt: zwanger?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
neemoet er niet aan denken nu.. ben veels te misselijk
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |