quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef MaRySe het volgende:
Oeh oeh oeh:
Naamtopic:
Maryse!!! potdikkie. Hierrrrrrrrrkomen jij.
Als je regelmatig postquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Intrepidity het volgende:
Wanneer is het eigenlijk 'toegestaan' je avatar in de OP te pleuren? bij hoeveel posts ongeveer?
van mij mag je er wel inquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De afgelopen dagen precies eens in de 2 uur posten is behoorlijk regelmatig![]()
Ik sta er toch ook al inquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De afgelopen dagen precies eens in de 2 uur posten is behoorlijk regelmatig![]()
Als het je stoort, werk de wiki eens bij zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef B_BOY het volgende:
wie werkt wiki eens bij de op gaat maar tot deel 230. zijn er al trouwens plannen om deeltje 250 te vieren:?
heb op het moment vrij weinig tijd dus nee bedankt. doe het wel een andere keer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als het je stoort, werk de wiki eens bij zou ik zeggen
Gratis bier klinkt goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef B_BOY het volgende:
wie werkt wiki eens bij de op gaat maar tot deel 230. zijn er al trouwens plannen om deeltje 250 te vieren:?
Bier is wel tof spul jaquote:
bier is bier.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bier is wel tof spul ja
Maar gratis bier klinkt zo goedkoopLiever wat geld neerleggen voor een goed biertje
Dat klopt, maar bier is niet per definitie goed bier. Heineken en Grolsch is goed bier. Hertog Jan bijvoorbeeld... is wel bier, maar kutbier..quote:
Lees je inquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Intrepidity het volgende:
Wanneer is het eigenlijk 'toegestaan' je avatar in de OP te pleuren? bij hoeveel posts ongeveer?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |