Hou op anders denk ik weer aan ijsmeis.zipquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef 1040STf het volgende:
Nu nog ijsmeis om mee te kletsen en het hele feest is compleet.
Dat was ook echt spectaculair ofzo hequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
Hou op anders denk ik weer aan ijsmeis.zip![]()
oke wat is er nu weer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Brechtje het volgende:
kzit nu echt in een gvd kut situatie.
Steun nodig? want dan unblock ik je wel ff op msnquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Brechtje het volgende:
kzit nu echt in een gvd kut situatie.
praat er over via fok!, dan kan iedereen tenminste mee genietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Steun nodig? want dan unblock ik je wel ff op msn![]()
![]()
![]()
Jaa daa-haaagquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:57 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
praat er over via fok!, dan kan iedereen tenminste mee genieten![]()
yupquote:
De slet!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Had net hallo_mensen aan de lijn.
Hij zit in Weert en wilt nog naar Nijmegen.
Moest kijken hoelaat de trein voor hem ging.
Ik hoore een meisje op de achtergrond.. de stiekemerd
Wat heb je?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yup![]()
[..]
De slet!(uuh.. hij dus he.. niet dat meisje
)
![]()
Hij is een gigoloquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yup![]()
[..]
De slet!(uuh.. hij dus he.. niet dat meisje
)
![]()
kweenie.. slaap al paar nachten heel slecht en vandaag ben ik half ingestort op schoolquote:
Hmm,quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
kweenie.. slaap al paar nachten heel slecht en vandaag ben ik half ingestort op school![]()
heb me na t 4e ziekgemeld.. had eig nog blokuur gym maar t leek me t verstandigst om dat maar te skippen
![]()
Denk wel zo gratis ongeveerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
en hoeveel moest ze betalen, of werkt hij met vaste tarieven![]()
Pfeiffer, Chronische vermoeidheidquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
kweenie.. slaap al paar nachten heel slecht en vandaag ben ik half ingestort op school![]()
heb me na t 4e ziekgemeld.. had eig nog blokuur gym maar t leek me t verstandigst om dat maar te skippen
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
HoiWaar kan ik mn toekomstige vriendin ophalen? De TT heeft me overtuigd
![]()
ik heb dit bij elke wisseling van n seizoen.. word het zomer --> ziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Hmm,![]()
Denk je ook te weten hoe het komt oid?
Ik zoek haar ook nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
![]()
geweldige signature heb jijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
![]()
Ik ben eigenlijk nooit ziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dit bij elke wisseling van n seizoen.. word het zomer --> ziek
lente --> ziek enz..heb ik van me vader
en aangezien de herfst eraan komt..ookal duurt t nog n maand en is het eig helemaal geen herfst weer
mja..
![]()
hmmm interessant, ooit naar psycholoog geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dit bij elke wisseling van n seizoen.. word het zomer --> ziek
lente --> ziek enz..heb ik van me vader
en aangezien de herfst eraan komt..ookal duurt t nog n maand en is het eig helemaal geen herfst weer
mja..
![]()
trustequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar kut voor je.
Ik ga zo slapen.![]()
imberr![]()
ik niet, mijn vader welquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
hmmm interessant, ooit naar psycholoog geweestnee grapje (flauw)
thanksquote:
Ik ben niet geblokkeerd door jouquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Steun nodig? want dan unblock ik je wel ff op msn![]()
![]()
![]()
weet ik, hij staat op dance smash hitsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
thanks
voor zover je t nog niet wist, komt van Studio B - I See Girls (Tom Neville Remix)
die remix is wel![]()
niksquote:
Ach, jij zegt toch nooit ietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben niet geblokkeerd door jou
Jay !
dat zal wel, houd ik niet zo bij allemaal. Als ik m hoor tijdens uitgaan neem ik t op met mn telefoon en stuur t naar een vriend die af en toe de dj uithangtquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef ikbenzoblij het volgende:
[..]
weet ik, hij staat op dance smash hits
zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
stil opeens..
Hij is een sukkelquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef ikbenzoblij het volgende:
oke waar zullen we over discussieren over Bush?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |