Volgens mij vinden jongens het ook wel leuk als meisjes wat te melden hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
klinkt als mij![]()
oh vandaar dat ik ook geen vriendje heb![]()
![]()
tuurlijk welquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat waarom?
Vind jij van niet dan?
Dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef Talena het volgende:
Ik wil gvd ook in de OP!
Daar valt wel mee te leven, wat zijn je " goede" kanten?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben jij er ook al zo eentje die af gaat op uiterlijke kenmerken?
Hoe bedoel je veel?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jezus Jag open is niet zo veel topics
Kijk maar in fotoboek ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar valt wel mee te leven, wat zijn je " goede" kanten?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
TalenaaaaGa je mee ff een silverhazeje roken?
Ach, met een beetje fantasie kan je dat er gewoon bij bedenkenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jongens het ook wel leuk als meisjes wat te melden hebben.![]()
Thnxquote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
Talena, vanaf deel 231 sta je in de OP.
Talena en Imberrquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef mister_dog het volgende:
maare waarom vrijgezelle meisjes? (ja ik kom nu pas binne rollen)
Imberr en Talena zijn allebei jong en gewillig.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef mister_dog het volgende:
maare waarom vrijgezelle meisjes? (ja ik kom nu pas binne rollen)
meldt!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Fwnk het volgende:
omdat Jaguarized een dinnetje zoekt!
ik ook
ik ben nog vrijquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr en Talena zijn allebei jong en gewillig.![]()
ehh.. nou..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar staat het niet, wel wat je leuk vind enzo,....
Een goed dinnetje zoek je niet op Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Fwnk het volgende:
omdat Jaguarized een dinnetje zoekt!
ik ook
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een goed dinnetje zoek je niet op Fok!![]()
![]()
quote:Geboortedatum: 1988-08-29
Die van de eerste foto of die van de tweede? Zeg ajb de eerste.quote:
De eerstequote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van de eerste foto of die van de tweede? Zeg ajb de eerste.![]()
Precies.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef Fwnk het volgende:
He, Jag en ik waren eerst dus wij hebben de beste keus
Gelukkig. Weet die van de 2e foto dat al?quote:
DaMook.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Van wie zijn die 2 Olsen sletjes in de OP?
Okaaayquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Talena in de herfstvakantie kom ik op bezoek
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef mister_dog het volgende:
[..]
misschien maak ik een kans bij imberr
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies.Gabry doet het toch al met Mo.
![]()
lucky basterd (ofzo)quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Gabry het volgende:
Ach, ik ga donderdag uit met 5 meisjes..![]()
Mischien welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig. Weet die van de 2e foto dat al?![]()
[..]
DaMook.
what the fuck doe jij nou weer hierrquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef mister_dog het volgende:
[..]
misschien maak ik een kans bij imberr
Puur gebaseerd op roddels.quote:
Iets ouderquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Talena, hoe oud moet zo'n jongen dan ongeveer zijn?
Jij bent te oud denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Talena, hoe oud moet zo'n jongen dan ongeveer zijn?
17 dus?quote:
heb je hem weer.... ik heb haar op msn hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef C2C het volgende:
[..]
what the fuck doe jij nou weer hierr![]()
Heb je ook iets gehoort of gelezen over mij en Mabel?quote:
Nuecken?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
wtf?!t gaat snel opeens!!
nou hebk de helft gemist
![]()
als ze al 9 dagen honger heeft zal ze wel mager zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
heb je hem weer.... ik heb haar op msn hooren ze is 9 dagen honger ofzo dus het kan best
Ik ben nou nooit 9 dagen honger.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
heb je hem weer.... ik heb haar op msn hooren ze is 9 dagen honger ofzo dus het kan best
Dat heb ik nou net gemist.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je ook iets gehoort of gelezen over mij en Mabel?
Sneller zijn meidquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
wtf?!t gaat snel opeens!!
nou hebk de helft gemist
![]()
Ow was jij datquote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je ook iets gehoort of gelezen over mij en Mabel?
Trusten lekker ding.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Talena het volgende:
Lieve schatten, ik ga in bad.
En daarna slapen, ben kapot!
Tot morgen iedereen
Slaap lekker aan jullie allen
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Talena het volgende:
Tot morgen iedereen
kei hard slippies makenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
YES morgen weer mijn ritueel uitoefenen op mijn brommer
groetjesquote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Talena het volgende:
Tot morgen iedereen
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Talena het volgende:
Tot morgen iedereen
nee want jij bent er dudequote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef C2C het volgende:
nog gezellige meisjes hier?
Misschien wil Imberr ook nog wel een slippie!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien wil Imberr ook nog wel een slippie!![]()
Vet gek, die gast is er die weet waar ik mijn slip heb gedaan ! YESquote:
een slippie uit zekerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien wil Imberr ook nog wel een slippie!![]()
dat 9 dagen honger?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaasorry, lachstuip opeens
kwam door dat honger gedoe
![]()
Long time no see.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaasorry, lachstuip opeens
kwam door dat honger gedoe
![]()
dude, you suckquote:
Hoe zou je dat moeten weten dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef C2C het volgende:
[..]
weet ik veel, zal er de volgende keer ff op letten
maar volgens mijw eet ik wel wie je bent
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
woeiiwat n lol!
![]()
![]()
![]()
hahahihihoehoehehe
![]()
![]()
![]()
die foto op je avatar ben jij toch of nietquote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten weten dan?![]()
Yep, ben druk bezig met vanalles de laatste tijd.quote:
jij rekent imberr een jongen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
Waarom zijn hier bijna alleen maar jongens?
IJSMEIS!!!!
Wat voor dingen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, ben druk bezig met vanalles de laatste tijd.![]()
SC dus wat minder.![]()
you need to restecp eachother ménquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
you suck mucher because u use some one elses wordsde master in english is back
![]()
leukquote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen over 15 minuten Jensen !
Nee johquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef C2C het volgende:
[..]
die foto op je avatar ben jij toch of niet
zou die ook slippies maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
En ook Hart van Nederlandquote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
Waarom zijn hier bijna alleen maar jongens?
IJSMEIS!!!!
quote:Fwnk :: zegt:
reageer!
Fwnk :: zegt:
1 keer
quote me, ofzo
IJsmeis !!!
Honda!!!
Gewoon zeggen dat je smsbundel leeg isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef DaMook het volgende:
Damn, ga je even (verplicht) smsen en mis je weer zo'n groot stuk
jaja snel editten hequote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch BIJNA
Cursusje begrijpend lezen?
zoiets ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat hij zegt wat ik zei wat hij zei![]()
ofzo![]()
En had jij een vriendin zei je?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je smsbundel leeg is![]()
Doe ik ook![]()
Brabbelgrabbel. Sorry fwnk, ik versta er werkelijk niets van !quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
'
Chatlogs posten = permban
Ik solliciteer vast naar je functie hier
Oh, jij zegt dat imberr bijna een jongen is?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch BIJNA
Cursusje begrijpend lezen?
Nee niet, maar wel bijna/halfquote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En had jij een vriendin zei je?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh, jij zegt dat imberr bijna een jongen is?
Ja dalijk verspeel ik mijn kans bij haarquote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je smsbundel leeg is![]()
Doe ik ook![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh, jij zegt dat imberr bijna een jongen is?
BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJEquote:
Ik zeg het toch nietquote:
Wist je dat er op een banaanvraag zelf ook een ban staat?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE
IJSMEIS POSTE EEN CHATLOG IK WIL NU MET YVONNE PRATEN ZE MOET EEN BAN ENZO ENZO!
JA EEN PERMBAN WANT DIT KAN NIET!
NU!
IK WIL OOK MOD WORDEN GELIJK WANT ANDERS DAN IS ER MAAR 1
Nee dat moet je niet doen, ga maar lekker smsen is toch belangrijker dan Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dalijk verspeel ik mijn kans bij haarDoe maar niet
Ik barstte in lachen uitquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zo kut ze hebben gewonnen !
Ik kijk eens 2-2
En blij dat ik was
Als ijsmeis maar eerst gebanned wordquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je dat er op een banaanvraag zelf ook een ban staat?
ja, 22.15 uur, cjette met eix, 22.23 uur, tv kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Eix het volgende:
Mên, sommige mensen... Zit ik zo met een heel leuk lief meisje te chatten (! ) moet ze alweer gaan.
![]()
![]()
Die heeft echt haar agenda helemaal vol gepland de hele dag.![]()
![]()
ze heeft gewoon een hekel aan jequote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Eix het volgende:
Mên, sommige mensen... Zit ik zo met een heel leuk lief meisje te chatten (! ) moet ze alweer gaan.
![]()
![]()
![]()
zeg, hoe gaat t eig met leydi? volgens ines is ze erg veranderd de laatste tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Eix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Billekoek kan je krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ijsmeis maar eerst gebanned word
Dat wil ik dan ook weer net niet zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee dat moet je niet doen, ga maar lekker smsen is toch belangrijker dan Fok!![]()
wat zij die?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
JEzus stond net aan mijn deur
Heb even gezellig een pilsje met hem gedronken toen ging hij weer.
iddquote:
Spannendquote:
Als ik zou moeten kiezen tussen smsen met me (bijna) vriendin of Fok!ken...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook weer net niet zeggenMaar nu ze niet meer op msn zit en alleen nog smst is het wel al weer rustig genoeg dat ik weer een beetje kan fokken
Dat is net zoiets van "Wat lees je hierin:"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ken die taal niet wat hij sprak.quote:
Me zus is een zijquote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
dat begrijp ik wel van der.. ik heb ook liever iemand die dichtbij woontquote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef spenky het volgende:
[..]
iddze wou liever iemand die dichterbij woont!! ze vond me te lief.. en woonde dus te ver weg... mja
jammer dan...
ben weer helemaal beschikbaar....
Je weet wel wat hij van dit vindt?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken die taal niet wat hij sprak.
Maar op de een of andere manier begreep ik hem
Ik gaf hem bier hij verklaarde mij heilig , ik weet het zeker !
Zondag komt hij weer
Ja dan kan je tenminste neuken als je zin hebt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel van der.. ik heb ook liever iemand die dichtbij woont![]()
Ik ben vandaag in mn tussenuur nog bier gaan zuipen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken die taal niet wat hij sprak.
Maar op de een of andere manier begreep ik hem
Ik gaf hem bier hij verklaarde mij heilig , ik weet het zeker !
Zondag komt hij weer
jawel.. maar was tog anders... mja boeiequote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel van der.. ik heb ook liever iemand die dichtbij woont![]()
lauwe bier van de supermarkt?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in mn tussenuur nog bier gaan zuipen.![]()
![]()
Fwnk. Daar weet jij toch helemaal niks vanaf?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja dan kan je tenminste neuken als je zin hebt.
Heeft jouw zus een pen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat is net zoiets van "Wat lees je hierin:"
DEPENISVANJEZUS
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fwnk. Daar weet jij toch helemaal niks vanaf?!
Geintje![]()
![]()
Zeg, bier of geen bier!quote:
liever geen bier dan lauw bierquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, bier of geen bier!![]()
Van mij part was t nog warm en 40 graden, bier is bier! Basta. Alles beter dan geen bier.![]()
Doe ik ook vakerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in mn tussenuur nog bier gaan zuipen.![]()
![]()
Van dat goedkope 27 cent voor een halve liter bier?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook vaker
Ja dan in tussenuur bier kopen en dan op school opdrinken
Maar de meiden vinden van nietquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Doe ik genoeg hoor, maak je maar geen zorgen![]()
Op school is er een potentieel gevaar dat een leraar gaat flippen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook vaker
Jezus heeft er wel begrip voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef freiss het volgende:
[..]
Je weet wel wat hij van dit vindt?
Wij hebben tenminste een café onder de schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook vaker
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
k*t.. kmoet nog leren voor fransen voor engels
heb morgen de eerste 2 uur s.o.'s
ik moetookengels lerenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
Voor leraren moet ik ook uitkijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Op school is er een potentieel gevaar dat een leraar gaat flippen.Je weet het nooit bij ons op school, daarom maar ff met zon andere jongen 5 meter verderop op gezuipt.
![]()
Nu nog leren?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
Je moet ook niet zo Fokken.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
Op scholen mogen eigenlijk geen alchoholische drankenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een café onder de school![]()
Met bier![]()
Waar op dit tijdstipquote:
Is ook onder de schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op scholen mogen eigenlijk geen alchoholische dranken
Wij hebben een ijscoman die elke pauze vers ijs aanlevert.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een café onder de school![]()
Met bier![]()
Alles goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef MaRySe het volgende:
hoihoihoi fwnk
ooooh ik moet brainster wat vertellen maar hij is dr niet
Ja heb ik eens gezien komt de ijscoman langsquote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij hebben een ijscoman die elke pauze vers ijs aanlevert.
Bosch, t beste ijs dat er is.![]()
Tis alleen iri dat ie aan de overkant stopt, moet ik weer oversteken of de brug over rennen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
hoihoihoi!
alleen *ken* ik je niet![]()
Mag je niet alleen oversteken?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij hebben een ijscoman die elke pauze vers ijs aanlevert.
Bosch, t beste ijs dat er is.![]()
Tis alleen iri dat ie aan de overkant stopt, moet ik weer oversteken of de brug over rennen.![]()
En van de studenten vereniging daarquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mag je niet alleen oversteken?![]()
Dag imberr!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook men bedje opzoeken..truste iedereen
Ja hoor! EN ik heb vandaag alleen maar gezond gegeten bijna (brood + hagelslag fruit groente ) en oja chips maar beter dan alleen op snoep en colaquote:
Hoeveel kost het bier ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En van de studenten vereniging daar![]()
Dus tis helemaal legaal![]()
Morgen zit ik dus om 6 uur nog vrolijk op school![]()
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook men bedje opzoeken..truste iedereen
Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Hebben jullie wel klaarovers?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Eix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn school. Je snapt dat het iritant is om elke dag naar de overkant te moeten gaan voor je ijsje, die man kan ook naar mij komen!![]()
Mooiquote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoor! EN ik heb vandaag alleen maar gezond gegeten bijna (brood + hagelslag fruit groente ) en oja chips maar beter dan alleen op snoep en cola
want
- heb nu opeens energie. jay ! en weeg geen 100+ kilo meer
en dat is keigoed
0.80, helaas hebben ze alleen Grolschquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel kost het bier ?
Leuk prijsjequote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
0.80, helaas hebben ze alleen Grolsch
Bier = bier, niks mis mee dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
0.80, helaas hebben ze alleen Grolsch
nou aj ik beodel dus paar weken op snoep leven en nu pas 1 dag *gezond*quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mooi
Je ziet er een stuk beter uit
jij oowkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nou aj ik beodel dus paar weken op snoep leven en nu pas 1 dag *gezond*
slaap lekker iedereen
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nou aj ik beodel dus paar weken op snoep leven en nu pas 1 dag *gezond*
slaap lekker iedereen
Dat ís de schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Hebben jullie wel klaarovers?![]()
![]()
Dat pand over de weg, is dat ook van de school?
Doei, omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef mister_dog het volgende:
waarom zegt niemand doei tegen mij
heb ik op msn al gedaanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef mister_dog het volgende:
waarom zegt niemand doei tegen mij
Dat is de school. Links is de school, rechts is de school... In de brug zit de lerarenkamer en de tweede verdieping van de brug is de openbare Bibliotheek.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Hebben jullie wel klaarovers?![]()
![]()
Dat pand over de weg, is dat ook van de school?
Bier = bier, maar Hertog Jan en Heineken zijn lekkerderquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bier = bier, niks mis mee dus.
Heineken is goorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Bier = bier, maar Hertog Jan en Heiniken zijn lekkerder![]()
Ah zo.....ga je naar dezelfde school als Eix?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ís de schooliig wel t gedeelte waar de bovenbouw zit ofzoiets
![]()
nopquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dan drink jij de verkeerde Heineken![]()
's avonds laat merk je daar niks van.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Bier = bier, maar Hertog Jan en Heiniken zijn lekkerder![]()
So am Iquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben als deze vol is ook weg
Dat is zoquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
's avonds laat merk je daar niks van.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik slaap lekker vandaag
Ajax gelijk en Inter gewonnen
post oprikkerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
yo mensen ga nu al weg
Heb een mooi rond post aantal
nee dat niet, maar me beste dinnetje welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo.....ga je naar dezelfde school als Eix?
Vertel, vertelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Overigens, ik heb een 'fout' ontdekt in de film
Als ze die kaart van erbij hebben waarop ze de plannen maken (als jackie int gebouw is het dat CIA-vrouwtje op de boot staat), hebben ze de kaart van heel Nederland, terwijl ze in dat kleine kut stadje (voor amerikaanse begrippen) zitten.quote:
Ah gezellig.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee dat niet, maar me beste dinnetje weldus ik kom er wel eens
![]()
jaa maar ook waark me nog steeds aan irriteer is dat hij van uit de bochtuitvloog en letterlijk een snelweg in amerika op vloog!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ze die kaart van erbij hebben waarop ze de plannen maken, hebben ze de kaart van heel Nederland, terwijl ze in dat kleine kut stadje (voor amerikaanse begrippen) zitten.
Jah, qua film-montage is het niet erg hoor, maar verder zijn het wel leuke films om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa maar ook waark me nog steeds aan irriteer is dat hij van uit de bochtuitvloog en letterlijk een snelweg in amerika op vloog!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |