Van dat goedkope 27 cent voor een halve liter bier?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook vaker
Ja dan in tussenuur bier kopen en dan op school opdrinken
Maar de meiden vinden van nietquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Doe ik genoeg hoor, maak je maar geen zorgen![]()
Op school is er een potentieel gevaar dat een leraar gaat flippen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook vaker
Jezus heeft er wel begrip voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef freiss het volgende:
[..]
Je weet wel wat hij van dit vindt?
Wij hebben tenminste een café onder de schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook vaker
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
k*t.. kmoet nog leren voor fransen voor engels
heb morgen de eerste 2 uur s.o.'s
ik moetookengels lerenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
Voor leraren moet ik ook uitkijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Op school is er een potentieel gevaar dat een leraar gaat flippen.Je weet het nooit bij ons op school, daarom maar ff met zon andere jongen 5 meter verderop op gezuipt.
![]()
Nu nog leren?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
Je moet ook niet zo Fokken.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
Op scholen mogen eigenlijk geen alchoholische drankenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een café onder de school![]()
Met bier![]()
Waar op dit tijdstipquote:
Is ook onder de schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op scholen mogen eigenlijk geen alchoholische dranken
Wij hebben een ijscoman die elke pauze vers ijs aanlevert.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een café onder de school![]()
Met bier![]()
Alles goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef MaRySe het volgende:
hoihoihoi fwnk
ooooh ik moet brainster wat vertellen maar hij is dr niet
Ja heb ik eens gezien komt de ijscoman langsquote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij hebben een ijscoman die elke pauze vers ijs aanlevert.
Bosch, t beste ijs dat er is.![]()
Tis alleen iri dat ie aan de overkant stopt, moet ik weer oversteken of de brug over rennen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
hoihoihoi!
alleen *ken* ik je niet![]()
Mag je niet alleen oversteken?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij hebben een ijscoman die elke pauze vers ijs aanlevert.
Bosch, t beste ijs dat er is.![]()
Tis alleen iri dat ie aan de overkant stopt, moet ik weer oversteken of de brug over rennen.![]()
En van de studenten vereniging daarquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mag je niet alleen oversteken?![]()
Dag imberr!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook men bedje opzoeken..truste iedereen
Ja hoor! EN ik heb vandaag alleen maar gezond gegeten bijna (brood + hagelslag fruit groente ) en oja chips maar beter dan alleen op snoep en colaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |