Hoe zou je dat moeten weten dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef C2C het volgende:
[..]
weet ik veel, zal er de volgende keer ff op letten
maar volgens mijw eet ik wel wie je bent
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
woeiiwat n lol!
![]()
![]()
![]()
hahahihihoehoehehe
![]()
![]()
![]()
die foto op je avatar ben jij toch of nietquote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten weten dan?![]()
Yep, ben druk bezig met vanalles de laatste tijd.quote:
jij rekent imberr een jongen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
Waarom zijn hier bijna alleen maar jongens?
IJSMEIS!!!!
Wat voor dingen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, ben druk bezig met vanalles de laatste tijd.![]()
SC dus wat minder.![]()
you need to restecp eachother ménquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
you suck mucher because u use some one elses wordsde master in english is back
![]()
leukquote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen over 15 minuten Jensen !
Nee johquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef C2C het volgende:
[..]
die foto op je avatar ben jij toch of niet
zou die ook slippies maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
En ook Hart van Nederlandquote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
Waarom zijn hier bijna alleen maar jongens?
IJSMEIS!!!!
quote:Fwnk :: zegt:
reageer!
Fwnk :: zegt:
1 keer
quote me, ofzo
IJsmeis !!!
Honda!!!
Gewoon zeggen dat je smsbundel leeg isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef DaMook het volgende:
Damn, ga je even (verplicht) smsen en mis je weer zo'n groot stuk
jaja snel editten hequote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch BIJNA
Cursusje begrijpend lezen?
zoiets ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat hij zegt wat ik zei wat hij zei![]()
ofzo![]()
En had jij een vriendin zei je?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je smsbundel leeg is![]()
Doe ik ook![]()
Brabbelgrabbel. Sorry fwnk, ik versta er werkelijk niets van !quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
'
Chatlogs posten = permban
Ik solliciteer vast naar je functie hier
Oh, jij zegt dat imberr bijna een jongen is?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch BIJNA
Cursusje begrijpend lezen?
Nee niet, maar wel bijna/halfquote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En had jij een vriendin zei je?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh, jij zegt dat imberr bijna een jongen is?
Ja dalijk verspeel ik mijn kans bij haarquote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je smsbundel leeg is![]()
Doe ik ook![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh, jij zegt dat imberr bijna een jongen is?
BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJEquote:
Ik zeg het toch nietquote:
Wist je dat er op een banaanvraag zelf ook een ban staat?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE BRECHTJE
IJSMEIS POSTE EEN CHATLOG IK WIL NU MET YVONNE PRATEN ZE MOET EEN BAN ENZO ENZO!
JA EEN PERMBAN WANT DIT KAN NIET!
NU!
IK WIL OOK MOD WORDEN GELIJK WANT ANDERS DAN IS ER MAAR 1
Nee dat moet je niet doen, ga maar lekker smsen is toch belangrijker dan Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dalijk verspeel ik mijn kans bij haarDoe maar niet
Ik barstte in lachen uitquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zo kut ze hebben gewonnen !
Ik kijk eens 2-2
En blij dat ik was
Als ijsmeis maar eerst gebanned wordquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je dat er op een banaanvraag zelf ook een ban staat?
ja, 22.15 uur, cjette met eix, 22.23 uur, tv kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Eix het volgende:
Mên, sommige mensen... Zit ik zo met een heel leuk lief meisje te chatten (! ) moet ze alweer gaan.
![]()
![]()
Die heeft echt haar agenda helemaal vol gepland de hele dag.![]()
![]()
ze heeft gewoon een hekel aan jequote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Eix het volgende:
Mên, sommige mensen... Zit ik zo met een heel leuk lief meisje te chatten (! ) moet ze alweer gaan.
![]()
![]()
![]()
zeg, hoe gaat t eig met leydi? volgens ines is ze erg veranderd de laatste tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Eix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Billekoek kan je krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ijsmeis maar eerst gebanned word
Dat wil ik dan ook weer net niet zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee dat moet je niet doen, ga maar lekker smsen is toch belangrijker dan Fok!![]()
wat zij die?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
JEzus stond net aan mijn deur
Heb even gezellig een pilsje met hem gedronken toen ging hij weer.
iddquote:
Spannendquote:
Als ik zou moeten kiezen tussen smsen met me (bijna) vriendin of Fok!ken...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook weer net niet zeggenMaar nu ze niet meer op msn zit en alleen nog smst is het wel al weer rustig genoeg dat ik weer een beetje kan fokken
Dat is net zoiets van "Wat lees je hierin:"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ken die taal niet wat hij sprak.quote:
Me zus is een zijquote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
dat begrijp ik wel van der.. ik heb ook liever iemand die dichtbij woontquote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef spenky het volgende:
[..]
iddze wou liever iemand die dichterbij woont!! ze vond me te lief.. en woonde dus te ver weg... mja
jammer dan...
ben weer helemaal beschikbaar....
Je weet wel wat hij van dit vindt?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken die taal niet wat hij sprak.
Maar op de een of andere manier begreep ik hem
Ik gaf hem bier hij verklaarde mij heilig , ik weet het zeker !
Zondag komt hij weer
Ja dan kan je tenminste neuken als je zin hebt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel van der.. ik heb ook liever iemand die dichtbij woont![]()
Ik ben vandaag in mn tussenuur nog bier gaan zuipen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken die taal niet wat hij sprak.
Maar op de een of andere manier begreep ik hem
Ik gaf hem bier hij verklaarde mij heilig , ik weet het zeker !
Zondag komt hij weer
jawel.. maar was tog anders... mja boeiequote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel van der.. ik heb ook liever iemand die dichtbij woont![]()
lauwe bier van de supermarkt?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in mn tussenuur nog bier gaan zuipen.![]()
![]()
Fwnk. Daar weet jij toch helemaal niks vanaf?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja dan kan je tenminste neuken als je zin hebt.
Heeft jouw zus een pen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat is net zoiets van "Wat lees je hierin:"
DEPENISVANJEZUS
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fwnk. Daar weet jij toch helemaal niks vanaf?!
Geintje![]()
![]()
Zeg, bier of geen bier!quote:
liever geen bier dan lauw bierquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, bier of geen bier!![]()
Van mij part was t nog warm en 40 graden, bier is bier! Basta. Alles beter dan geen bier.![]()
Doe ik ook vakerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in mn tussenuur nog bier gaan zuipen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |