Hoeveel kost het bier ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En van de studenten vereniging daar![]()
Dus tis helemaal legaal![]()
Morgen zit ik dus om 6 uur nog vrolijk op school![]()
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook men bedje opzoeken..truste iedereen
Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Hebben jullie wel klaarovers?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Eix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn school. Je snapt dat het iritant is om elke dag naar de overkant te moeten gaan voor je ijsje, die man kan ook naar mij komen!![]()
Mooiquote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoor! EN ik heb vandaag alleen maar gezond gegeten bijna (brood + hagelslag fruit groente ) en oja chips maar beter dan alleen op snoep en cola
want
- heb nu opeens energie. jay ! en weeg geen 100+ kilo meer
en dat is keigoed
0.80, helaas hebben ze alleen Grolschquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel kost het bier ?
Leuk prijsjequote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
0.80, helaas hebben ze alleen Grolsch
Bier = bier, niks mis mee dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
0.80, helaas hebben ze alleen Grolsch
nou aj ik beodel dus paar weken op snoep leven en nu pas 1 dag *gezond*quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mooi
Je ziet er een stuk beter uit
jij oowkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nou aj ik beodel dus paar weken op snoep leven en nu pas 1 dag *gezond*
slaap lekker iedereen
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nou aj ik beodel dus paar weken op snoep leven en nu pas 1 dag *gezond*
slaap lekker iedereen
Dat ís de schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Hebben jullie wel klaarovers?![]()
![]()
Dat pand over de weg, is dat ook van de school?
Doei, omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef mister_dog het volgende:
waarom zegt niemand doei tegen mij
heb ik op msn al gedaanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef mister_dog het volgende:
waarom zegt niemand doei tegen mij
Dat is de school. Links is de school, rechts is de school... In de brug zit de lerarenkamer en de tweede verdieping van de brug is de openbare Bibliotheek.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Hebben jullie wel klaarovers?![]()
![]()
Dat pand over de weg, is dat ook van de school?
Bier = bier, maar Hertog Jan en Heineken zijn lekkerderquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bier = bier, niks mis mee dus.
Heineken is goorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Bier = bier, maar Hertog Jan en Heiniken zijn lekkerder![]()
Ah zo.....ga je naar dezelfde school als Eix?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ís de schooliig wel t gedeelte waar de bovenbouw zit ofzoiets
![]()
nopquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dan drink jij de verkeerde Heineken![]()
's avonds laat merk je daar niks van.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Bier = bier, maar Hertog Jan en Heiniken zijn lekkerder![]()
So am Iquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben als deze vol is ook weg
Dat is zoquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
's avonds laat merk je daar niks van.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik slaap lekker vandaag
Ajax gelijk en Inter gewonnen
post oprikkerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
yo mensen ga nu al weg
Heb een mooi rond post aantal
nee dat niet, maar me beste dinnetje welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo.....ga je naar dezelfde school als Eix?
Vertel, vertelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Overigens, ik heb een 'fout' ontdekt in de film
Als ze die kaart van erbij hebben waarop ze de plannen maken (als jackie int gebouw is het dat CIA-vrouwtje op de boot staat), hebben ze de kaart van heel Nederland, terwijl ze in dat kleine kut stadje (voor amerikaanse begrippen) zitten.quote:
Ah gezellig.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee dat niet, maar me beste dinnetje weldus ik kom er wel eens
![]()
jaa maar ook waark me nog steeds aan irriteer is dat hij van uit de bochtuitvloog en letterlijk een snelweg in amerika op vloog!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ze die kaart van erbij hebben waarop ze de plannen maken, hebben ze de kaart van heel Nederland, terwijl ze in dat kleine kut stadje (voor amerikaanse begrippen) zitten.
Jah, qua film-montage is het niet erg hoor, maar verder zijn het wel leuke films om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa maar ook waark me nog steeds aan irriteer is dat hij van uit de bochtuitvloog en letterlijk een snelweg in amerika op vloog!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |