Doe plaatje ook nog, ff tagje goed.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
wat doet iedereen toch gemeen tegen me vandaag..![]()
![]()
* Lizz-n troost Imberrquote:Imberr druipt af en kruipt stilletjes in een hoekje![]()
/edit verkeerde gequotequote:Op zondag 18 september 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe plaatje ook nog, ff tagje goed.![]()
![]()
Jonge, ga nou niet op etzelfde moment..quote:Op zondag 18 september 2005 20:43 schreef Imberr het volgende:
nu kan ik met n gerust hart men huiswerk gaan makenen ondertussen hier lurken
Ik babbelde met Roy op msn erover. Toen hij zei dat ie hem had gepost ging ik meteen kijken.quote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag het wel.
En ik kan het eigenlijk niet, dat had ik al bekend gemaakt.
Maar goed, om jou een plezier te doen. Let dan wel heel even niet op de OP!
quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff, ik moet nog een hoop doen enzo..![]()
![]()
![]()
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 18 september 2005 20:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jonge, ga nou niet op etzelfde moment..![]()
Dan is mijn uittocht minder dramatisch..quote:
Lees topic 221 maar door.quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef freiss het volgende:
Hehe volgens mij zag ik nog net de oude TT! Nu is de vraag, waarom?
Ja echt erg he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
wacht, nu imberr weg is gaat het weer sloom![]()
Ja, als de meiden weg zijn, hebben de jongens niks meer te vertellenquote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
wacht, nu imberr weg is gaat het weer sloom![]()
neequote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
Pff... lekker aan het lurken imberr?
aaahh gut, vraag maar raak meidquote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeik snap men huiswerk niet dus ik ben daar mee bezig
![]()
Wat voor huiswerk heb je dan?quote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeik snap men huiswerk niet dus ik ben daar mee bezig
![]()
Ik heb NT dus vraag maar raakquote:Op zondag 18 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
frans, duits, natuurkunde, wiskunde
Frans en duits is alleen leren maar na en wis snap ik niet
Hmmz?quote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ga dinsdag lekker de kakker uithangen op school
Nou ja volgens de Lonsdale gasten dan hequote:
Vertelquote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ga dinsdag lekker de kakker uithangen op school
Haha ben jij ook blijven zitten in de 2e?quote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
bij na moet ik de veerconstante bepalen en de lengte van een veer als er zoveel gram aanhangtik zou t denk ik wel kunnen als ik t boek lees maar daar heb ik geen zin in
en dit heb ik ook al gehad in men eerste jaar in de 2e maar ik ben t allemaal weer vergeten
dat is meestal ook zoquote:Op zondag 18 september 2005 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja volgens de Lonsdale gasten dan he
Met een polo ben je kakker
nope.. ik heb nu Nova ofzoiets..quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haha ben jij ook blijven zitten in de 2e?![]()
Heb jij Pulsar boeken van nask?
Is toch gewoon een lineaire functie zeg maar? zonder gewicht is hij 5 cm, met 5 gram is hij 6 cm enz.quote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
bij na moet ik de veerconstante bepalen en de lengte van een veer als er zoveel gram aanhangtik zou t denk ik wel kunnen als ik t boek lees maar daar heb ik geen zin in
en dit heb ik ook al gehad in men eerste jaar in de 2e maar ik ben t allemaal weer vergeten
Afgelopen jaar examen voor natuurkunde gedaan, maar ik denk dat ik dat boek ook ff moet doorlezen om het te snappenquote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is meestal ook zobij mij op school iig wel bijna allemaal.. stomme k*tkakkers
arrogante k*tkinderen
![]()
![]()
sorry.. opgekropte woede![]()
HEt is voor mij iig wel lang geledenquote:Op zondag 18 september 2005 21:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Is toch gewoon een lineaire functie zeg maar? zonder gewicht is hij 5 cm, met 5 gram is hij 6 cm enz.
Moet je dan niet gewoon lengte/aantal gram oid doen?
Heeft ijsmeis gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Jezelf in de OP zetten is not-done
quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:heb me huiswerk af
naja, de helft is open want dat snapte ik niet maar ik ben iig klaar
hoezo? was t zonder mij niet gezellig dan?quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]dus nu wordt het hier weer gezellig?
Kijk naar de berichten boven je zou ik zeggen, er is heel veel gepraat ja.quote:Op zondag 18 september 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoezo? was t zonder mij niet gezellig dan?![]()
Ja, maar gelukkig ben je nu weer helemaal terug.quote:Op zondag 18 september 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoezo? was t zonder mij niet gezellig dan?![]()
* Agenda paktquote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]dus nu wordt het hier weer gezellig?
quote:Op zondag 18 september 2005 21:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Kijk naar de berichten boven je zou ik zeggen, er is heel veel gepraat ja.![]()
ik blijf alleen niet lang meer.. ik ga over 10min. ofzo douchen en dan slapenquote:Op zondag 18 september 2005 21:31 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig ben je nu weer helemaal terug.![]()
![]()
Bleskensgraaf = pauper.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik blijf alleen niet lang meer.. ik ga over 10min. ofzo douchen en dan slapen![]()
![]()
quote:
kvin t wel romantischquote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het grootste gedeelte van Bleskensgraaf eruit.
222quote:
Zelfs sneeuw in de zomer, of hoe noemen jullie dat witte spul daar?quote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het grootste gedeelte van Bleskensgraaf eruit.
neen. vanavond niet.quote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Jett komt het leven van de straat vertellen
Ik kan vanuit mijn slaapkamerraam de kerk zien van plaatsen die meer dan 5 kilometer weg liggen door de polder heenquote:
Hehe.quote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zelfs sneeuw in de zomer, of hoe noemen jullie dat witte spul daar?![]()
Weet ik ze weet alles !quote:Op zondag 18 september 2005 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Jett is op de hoogte van de street dingen enzo ?
deze ''thug'' moet weer vroeg op jajajaaj om half 6 beste mens.quote:Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had me er zo op verheugd
Half 6 ?quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef Jett het volgende:
[..]
deze ''thug'' moet weer vroeg op jajajaaj om half 6 beste mens.
Wat moet jij zo vroeg uit bed ?quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef Jett het volgende:
[..]
deze ''thug'' moet weer vroeg op jajajaaj om half 6 beste mens.
ja schandalieg toch. en dan heb ik van 8 tot half 5 school en ben ik pas half 7 thuisquote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Half 6 ?
* GotenSSJ moet om half 10 eruit.
schoolquote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat moet jij zo vroeg uit bed ?
Begint die dan om half 7 ofzo ?quote:
Waar ligt die school van je ergens?quote:Op zondag 18 september 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Begint die dan om half 7 ofzo ?
Ik moet er om half 10 uit voor de trein van 10:19 en dan om 11 op school zijn
nou kijk. half 7 moet ik de bus naar centraal hebben en ik moet dan half 8 me trein hebben, want die van 7 uur haal ik niet. want ik moet om half 9 op school zijn en die trein gaat maar om het half uur.quote:Op zondag 18 september 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Begint die dan om half 7 ofzo ?
Ik moet er om half 10 uit voor de trein van 10:19 en dan om 11 op school zijn
quote:Op zondag 18 september 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
doegg freiss
ik ben ook weer weg
truste iedereen
aha das kutquote:Op zondag 18 september 2005 21:46 schreef Jett het volgende:
[..]
nou kijk. half 7 moet ik de bus naar centraal hebben en ik moet dan half 8 me trein hebben, want die van 7 uur haal ik niet. want ik moet om half 9 op school zijn en die trein gaat maar om het half uur.
nou ik heb half uur nodig om te douchen anders word ik niet wakkeer. en dan halfuurtje om te ontbijten en omtekleden enzo
snap?
Ah, ik zat gister in de trein naar Heerlen. Had niet op internet op de reisplanner gekeken dus ik moest nog twintig minuten wachten om dan met die stoptrein naar Heerlen te gaan. Mên, vreselijk... Dat ding stopt echt om de minuut.quote:
ja en ik snap al helemaal niks vanquote:Op zondag 18 september 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha das kut
Trein en bus verkeer
Ik heb er zo nog redelijk geluk ermee
Ik heb elke morgen de stoptrein echt kut...quote:Op zondag 18 september 2005 21:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, ik zat gister in de trein naar Heerlen. Had niet op internet op de reisplanner gekeken dus ik moest nog twintig minuten wachten om dan met die stoptrein naar Heerlen te gaan. Mên, vreselijk... Dat ding stopt echt om de minuut.![]()
Daar mijn Ipod gekocht oen toen weer de stoptrein terug gepakt.
Ik.quote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wie gaat er volgende week naar de kermis in Weert ?
Intercity is relax.quote:Op zondag 18 september 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb elke morgen de stoptrein echt kut...
Alleen dan de intercity terug
Weet ik die komen soms langsquote:Op zondag 18 september 2005 22:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Intercity is relax.![]()
Maar die miste ik dus gister twee keer. Overigens, ik zag gister opeens twee dubbeldekkers op Sittard in plaatst van de normale lange intercity treinen. Ik fiets dagelijks langs het station maar die zie je toch vrij zelden...![]()
*Lurk*quote:
Almere...quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef MaRySe het volgende:
http://maryse.almere4you.nl/
check m'n pro
moet nog een verhaaltje verzinnen aight
Je mocht toch niet met de trein Jett?quote:
Die eerste fotoquote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef MaRySe het volgende:
check m'n pro
Ik ga eens op zoek naar een kamer in Amersfoort en omgeving.quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je mocht toch niet met de trein Jett?Nou ja, succes ermee in ieder geval: ik kwam er in het begin ook niet uit
Als ik vanaf hier (Rijnsburg, bij Leiden) naar college moet in Rotterdam ben ik in totaal ook een goede 5 kwartier kwijt aan het reizen.. Maar om nu weer op kamers te gaan voor die 3 dagen per week dat ik gemiddeld college heb: neuh
Spammerdquote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef MaRySe het volgende:
check m'n pro
Iemand uit Stadskanaal met gezag.quote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, als mod met gezag zou je dat toch tegen moeten gaan
Zo ver noordelijk ben ik nog niet vaak geweestquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iemand uit Stadskanaal met gezag.![]()
Kom een keer op bezoek.quote:Op zondag 18 september 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo ver noordelijk ben ik nog niet vaak geweestHeb er dan ook geen verstand van
Jullie hebben nog een aanlandige wind daaro. Aan de kust is meer wind dan hier hoor. En hier hebben we de grootste bierkelder van het Noorden.quote:
Ik ga me daar een beetje registreren om meer foto's te zienquote:
Het is hier echt niet kouder hoor, alleen midden in de zomer iets kouder. In de winter mooi iets warmerquote:Op zondag 18 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een aanlandige wind daaro. Aan de kust is meer wind dan hier hoor. En hier hebben we de grootste bierkelder van het Noorden.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje registreren om meer foto's te zienIk ben ook weer niet zó wanhopig als brainster
![]()
Niets persoonlijks brainster..
Owww die had ik al gezien, die is wel grappig [14.gif]quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef MaRySe het volgende:
IK BEDOEL KIJK NOG EEN KEER NAAR DIE POST
TAZZ
Nee joh, dat heb ik toch niet nodig: ik heb een Fok!fotoboekquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je doet ook al niet aan Cu2 enzo? En je hebt ook geen Sugadudes profiel?
Ik had me geregistreerd voordat er foto's van maryse op stondenquote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje registreren om meer foto's te zienIk ben ook weer niet zó wanhopig als brainster
![]()
Niets persoonlijks brainster..
Laat ik dat nu niet gelovenquote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik had me geregistreerd voordat er foto's van maryse op stonden
ja wat nouquote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* knuffel terug
Mensen ik ben ervandoortot morgen
Ja man.quote:
Ik ook niet.quote:
Is dat je broertje?quote:
Schrok zich kapot zo te zien.quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
ja is mijn bro
niet fokken met hem aight
Hij heb ook putjes.quote:
Is dat nou de pet van BBOY?quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
ja Kleine_Jelle
plaatje
hij checkt you uit
Whehequote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
ja Kleine_Jelle
[img=550]http://img]
hij checkt you uit
Hoe durft ie!quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
"Ik digg meer grietjes dan Hans"
Voordat iemand anders het daar postte: ze doet t liever zelfquote:Op maandag 19 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Breezah DeeLTjUHHhhh 37! *Bling Bling & String...
![]()
Dat was mijn gedachte ook al.quote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voordat iemand anders het daar postte: ze doet t liever zelf
Zeker wetenquote:Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef Gabry het volgende:
Irritant heh als je een vervelende post plaatst en de ander reageert niet
Kijk maar uit of ik kom niet meer op de bruiloftquote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
"Ik digg meer grietjes dan Hans"
Dat mag, zolang er geen mods in de buurt zijnquote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef anti-virus het volgende:
sorry maar ik moet even hoi zeggen
hoi
Nu alweer? Gezelligquote:Op maandag 19 september 2005 00:33 schreef anti-virus het volgende:
[..]daarom bennik ook gauw weer weg
Niet dat ze (veel) gezag hebben hier maar ok: je mag geen posts hebben met 'hoi' er in, maar die van jou was denk ik met genoeg woorden dat dat geen probleem isquote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef anti-virus het volgende:
[..]
haha nou nog even dan
waaroom moet ik uitkijken voor de mods dan?
Hoiquote:Op maandag 19 september 2005 00:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet dat ze (veel) gezag hebben hier maar ok: je mag geen posts hebben met 'hoi' er in, maar die van jou was denk ik met genoeg woorden dat dat geen probleem is
Waarom heb je Maryse in je sig staan?quote:
Wat? Leg uit..quote:Op maandag 19 september 2005 00:39 schreef anti-virus het volgende:
[..]
haha geeft nietje snapt het "nog" niet
Ow je bedoelt dat ik niet weet wie t isquote:Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Maar ze is wel cheil, ow of praat ik nu tegen mezelf ?
proostquote:Op maandag 19 september 2005 00:41 schreef anti-virus het volgende:
[..]
de persoon die nu post.. is er tijdelijk niet... mss morgen weer?
Ik zie het al:quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef anti-virus het volgende:
[..]
je snapt het nog niet heh
geeft niet, omdat ik het waardt ben?
Inderdaadquote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Wie , ja die moet ook in men sig ! hij is stoer
Doe maar even nietquote:
Dat stond er niet bij geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef anti-virus het volgende:
[..]
jaa het spijt megeloof dat het 48 uur is...
Wat leuk, een meervoudquote:
Er stond net Mo, dus dat zou kunnenquote:
Whahahaha lees je in meid.quote:Op maandag 19 september 2005 00:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet verder ouwehoeren op msn?
Peace out homie!quote:Op maandag 19 september 2005 00:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet iets beters: ik ga slapen
jaaaaquote:Op maandag 19 september 2005 07:52 schreef Fwnk het volgende:
Of en Fantastic Four is ook klaar
Nog kandidaten die em zien willen?
ik ga mn broodje verder opeten en mn koffie drinken en dan douchen en aankleden en tandenpoetsen en dan naar schoolquote:
Niet meer doenquote:Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef anti-virus het volgende:
xxxxxxxxxxxxxxx
Wat een lul is het he?quote:Op maandag 19 september 2005 09:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die zak zit nu 2stoelen verder.![]()
Hey veldmuisquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Gizmore het volgende:
Goedemorgen, het is wel rustig hier zeg
Veldmuis,
Groetjes.
Chriz, moet jij niet naar school of iets dergelijks?quote:
Geen confronterende vragen gaarnequote:Op maandag 19 september 2005 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Chriz, moet jij niet naar school of iets dergelijks?
Groetjes,
appeltaart
Dan moet ik ook wegquote:Op maandag 19 september 2005 11:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaIk ga over kwartier ofzo ook weer weg
Ow? Watskeburt danquote:Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen confronterende vragen gaarne.
Groetjes,
Vieze Freddy
Ik had niet zo'n zin vandaagquote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow? Watskeburt dan![]()
Groetjes,
Spongebob S.
Whehe, ik ben vrij, maar ik wil eigenlijk ff kleren gaan halen in Rotterdam. Zou dat ook morgen kunnen doen want ik heb dan een paar tussenuren en ik ben dan toch al in Rotterdam. Maar dan moet ik opschieten en nu kan ik lekker rustig aan doenquote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dan moet ik ook wegIk schijn vanmiddag nog naar school te moeten.
![]()
Beste anoniempje,quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin vandaag.
Groetjes,
Anoniempje.
Oke winkelen dusquote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, ik ben vrij, maar ik wil eigenlijk ff kleren gaan halen in Rotterdam. Zou dat ook morgen kunnen doen want ik heb dan een paar tussenuren en ik ben dan toch al in Rotterdam. Maar dan moet ik opschieten en nu kan ik lekker rustig aan doen
Winkelen inderdaad, ach je moet wat hequote:Op maandag 19 september 2005 11:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke winkelen dusIk heb waarschijnlijk een saai college van 3 uur
![]()
Wat liefquote:Op maandag 19 september 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beste anoniempje,
Als je geen zin hebt in school is dat ok, ik zou het daar eens met je ouders over hebben. Ook is er op school vast wel een vertrouwenspersoon waar je met je problemen terecht kunt. Namens het hele BreakOut!-team: veel succes!~
Groetjes,
BreakOut! redactie
Ja, soms ook nog best leukquote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Winkelen inderdaad, ach je moet wat he![]()
Ja, maar ik moet 2 uur reizen (heen en terug) om 3 uur in de collegezaal te zitten.quote:3 uur college is toch nog niet zo erg? Ik heb op donderdag 5 uur achter elkaar met om het uur een kwartiertje pauze: dat is net te weinig om even wat te gaan eten daar
Huilie, ik bijna 3 uur als je heen en terug bij elkaar opteltquote:Op maandag 19 september 2005 11:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, soms ook nog best leuk![]()
[..]
Ja, maar ik moet 2 uur reizen (heen en terug) om 3 uur in de collegezaal te zitten.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Huilie, ik bijna 3 uur als je heen en terug bij elkaar optelt![]()
Mij een beetje te vroeg daar voorquote:
Over een half uur is het middagquote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij een beetje te vroeg daar voorVanmiddag.. TLK zou nog voor bier zorgen voor iedereen in dit subforum
veel plezier met je collegequote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Dan ben jij ook zielig
![]()
Maar ik ga dr vandoor, fijne dag nog![]()
Shoppen dus in Rotterdam?quote:
quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 09:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die zak zit nu 2stoelen verder.![]()
Verkiezing? Waarvoor? Zoeken ze nog een nieuwe mod voor dit subforumquote:Op maandag 19 september 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuj Fwnk, doe je ook mee met de verkiezing?!
Miss en Mister PUB verkiezing!quote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verkiezing? Waarvoor? Zoeken ze nog een nieuwe mod voor dit subforum![]()
Zouden er nu al mods zijn die er geen zin meer in hebben?quote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verkiezing? Waarvoor? Zoeken ze nog een nieuwe mod voor dit subforum![]()
Daar doe ik waarschijnlijk niet aan meequote:
Tssquote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar doe ik waarschijnlijk niet aan meeMisschien wel, maar alleen als ik dan GEEN tagje krijg
Ik denk eigenlijk ook wel dat de uitslag ronduit hilarisch gaat worden
Ik houd het in de gaten
Ik zou het niet weten, maar aangezien er vrij regelmatig een modje over komt van een ander subforum zou het me niet verbazenquote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zouden er nu al mods zijn die er geen zin meer in hebben?![]()
Ik heb niet eens een foto van mn gezicht alleenquote:
Als ik alleen de jury al weet ik al wel dat ik niet mee doe.quote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar doe ik waarschijnlijk niet aan meeMisschien wel, maar alleen als ik dan GEEN tagje krijg
Ik denk eigenlijk ook wel dat de uitslag ronduit hilarisch gaat worden
Ik houd het in de gaten
Waarom dat niet?quote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik alleen de jury al weet ik al wel dat ik niet mee doe.![]()
Nee hoor, niet alleen omdat tonks er in zit.quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Alleen omdat tonks erin zit?
Die mag toch lekker niet alleen beslissen.
Tonks in de jury? Ik haak af..quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Alleen omdat tonks erin zit?
Die mag toch lekker niet alleen beslissen.
In de jury zitten de volgende mensen (alleen maar crew): tonks, Mukie, Remzz, Nuongirl, kLowJow en ijsmeis. Sowieso natuurlijk debiel want je kan ook net als bij Big Brother de stemming in twee delen doen. In dit geval 1 deel van de crew, 1 deel van de users door middel van een poll.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |