Wat een lul is het he?quote:Op maandag 19 september 2005 09:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die zak zit nu 2stoelen verder.![]()
Hey veldmuisquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Gizmore het volgende:
Goedemorgen, het is wel rustig hier zeg
Veldmuis,
Groetjes.
Chriz, moet jij niet naar school of iets dergelijks?quote:
Geen confronterende vragen gaarnequote:Op maandag 19 september 2005 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Chriz, moet jij niet naar school of iets dergelijks?
Groetjes,
appeltaart
Dan moet ik ook wegquote:Op maandag 19 september 2005 11:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaIk ga over kwartier ofzo ook weer weg
Ow? Watskeburt danquote:Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen confronterende vragen gaarne.
Groetjes,
Vieze Freddy
Ik had niet zo'n zin vandaagquote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow? Watskeburt dan![]()
Groetjes,
Spongebob S.
Whehe, ik ben vrij, maar ik wil eigenlijk ff kleren gaan halen in Rotterdam. Zou dat ook morgen kunnen doen want ik heb dan een paar tussenuren en ik ben dan toch al in Rotterdam. Maar dan moet ik opschieten en nu kan ik lekker rustig aan doenquote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dan moet ik ook wegIk schijn vanmiddag nog naar school te moeten.
![]()
Beste anoniempje,quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin vandaag.
Groetjes,
Anoniempje.
Oke winkelen dusquote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, ik ben vrij, maar ik wil eigenlijk ff kleren gaan halen in Rotterdam. Zou dat ook morgen kunnen doen want ik heb dan een paar tussenuren en ik ben dan toch al in Rotterdam. Maar dan moet ik opschieten en nu kan ik lekker rustig aan doen
Winkelen inderdaad, ach je moet wat hequote:Op maandag 19 september 2005 11:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke winkelen dusIk heb waarschijnlijk een saai college van 3 uur
![]()
Wat liefquote:Op maandag 19 september 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beste anoniempje,
Als je geen zin hebt in school is dat ok, ik zou het daar eens met je ouders over hebben. Ook is er op school vast wel een vertrouwenspersoon waar je met je problemen terecht kunt. Namens het hele BreakOut!-team: veel succes!~
Groetjes,
BreakOut! redactie
Ja, soms ook nog best leukquote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Winkelen inderdaad, ach je moet wat he![]()
Ja, maar ik moet 2 uur reizen (heen en terug) om 3 uur in de collegezaal te zitten.quote:3 uur college is toch nog niet zo erg? Ik heb op donderdag 5 uur achter elkaar met om het uur een kwartiertje pauze: dat is net te weinig om even wat te gaan eten daar
Huilie, ik bijna 3 uur als je heen en terug bij elkaar opteltquote:Op maandag 19 september 2005 11:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, soms ook nog best leuk![]()
[..]
Ja, maar ik moet 2 uur reizen (heen en terug) om 3 uur in de collegezaal te zitten.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Huilie, ik bijna 3 uur als je heen en terug bij elkaar optelt![]()
Mij een beetje te vroeg daar voorquote:
Over een half uur is het middagquote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij een beetje te vroeg daar voorVanmiddag.. TLK zou nog voor bier zorgen voor iedereen in dit subforum
veel plezier met je collegequote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Dan ben jij ook zielig
![]()
Maar ik ga dr vandoor, fijne dag nog![]()
Shoppen dus in Rotterdam?quote:
quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 09:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die zak zit nu 2stoelen verder.![]()
Verkiezing? Waarvoor? Zoeken ze nog een nieuwe mod voor dit subforumquote:Op maandag 19 september 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuj Fwnk, doe je ook mee met de verkiezing?!
Miss en Mister PUB verkiezing!quote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verkiezing? Waarvoor? Zoeken ze nog een nieuwe mod voor dit subforum![]()
Zouden er nu al mods zijn die er geen zin meer in hebben?quote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verkiezing? Waarvoor? Zoeken ze nog een nieuwe mod voor dit subforum![]()
Daar doe ik waarschijnlijk niet aan meequote:
Tssquote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar doe ik waarschijnlijk niet aan meeMisschien wel, maar alleen als ik dan GEEN tagje krijg
Ik denk eigenlijk ook wel dat de uitslag ronduit hilarisch gaat worden
Ik houd het in de gaten
Ik zou het niet weten, maar aangezien er vrij regelmatig een modje over komt van een ander subforum zou het me niet verbazenquote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zouden er nu al mods zijn die er geen zin meer in hebben?![]()
Ik heb niet eens een foto van mn gezicht alleenquote:
Als ik alleen de jury al weet ik al wel dat ik niet mee doe.quote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar doe ik waarschijnlijk niet aan meeMisschien wel, maar alleen als ik dan GEEN tagje krijg
Ik denk eigenlijk ook wel dat de uitslag ronduit hilarisch gaat worden
Ik houd het in de gaten
Waarom dat niet?quote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik alleen de jury al weet ik al wel dat ik niet mee doe.![]()
Nee hoor, niet alleen omdat tonks er in zit.quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Alleen omdat tonks erin zit?
Die mag toch lekker niet alleen beslissen.
Tonks in de jury? Ik haak af..quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Alleen omdat tonks erin zit?
Die mag toch lekker niet alleen beslissen.
In de jury zitten de volgende mensen (alleen maar crew): tonks, Mukie, Remzz, Nuongirl, kLowJow en ijsmeis. Sowieso natuurlijk debiel want je kan ook net als bij Big Brother de stemming in twee delen doen. In dit geval 1 deel van de crew, 1 deel van de users door middel van een poll.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |