Jullie hebben nog een aanlandige wind daaro. Aan de kust is meer wind dan hier hoor. En hier hebben we de grootste bierkelder van het Noorden.quote:
Ik ga me daar een beetje registreren om meer foto's te zienquote:
Het is hier echt niet kouder hoor, alleen midden in de zomer iets kouder. In de winter mooi iets warmerquote:Op zondag 18 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een aanlandige wind daaro. Aan de kust is meer wind dan hier hoor. En hier hebben we de grootste bierkelder van het Noorden.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje registreren om meer foto's te zienIk ben ook weer niet zó wanhopig als brainster
![]()
Niets persoonlijks brainster..
Owww die had ik al gezien, die is wel grappig [14.gif]quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef MaRySe het volgende:
IK BEDOEL KIJK NOG EEN KEER NAAR DIE POST
TAZZ
Nee joh, dat heb ik toch niet nodig: ik heb een Fok!fotoboekquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je doet ook al niet aan Cu2 enzo? En je hebt ook geen Sugadudes profiel?
Ik had me geregistreerd voordat er foto's van maryse op stondenquote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje registreren om meer foto's te zienIk ben ook weer niet zó wanhopig als brainster
![]()
Niets persoonlijks brainster..
Laat ik dat nu niet gelovenquote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik had me geregistreerd voordat er foto's van maryse op stonden
ja wat nouquote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* knuffel terug
Mensen ik ben ervandoortot morgen
Ja man.quote:
Ik ook niet.quote:
Is dat je broertje?quote:
Schrok zich kapot zo te zien.quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
ja is mijn bro
niet fokken met hem aight
Hij heb ook putjes.quote:
Is dat nou de pet van BBOY?quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
ja Kleine_Jelle
plaatje
hij checkt you uit
Whehequote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
ja Kleine_Jelle
[img=550]http://img]
hij checkt you uit
Hoe durft ie!quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
"Ik digg meer grietjes dan Hans"
Voordat iemand anders het daar postte: ze doet t liever zelfquote:Op maandag 19 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Breezah DeeLTjUHHhhh 37! *Bling Bling & String...
![]()
Dat was mijn gedachte ook al.quote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voordat iemand anders het daar postte: ze doet t liever zelf
Zeker wetenquote:Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef Gabry het volgende:
Irritant heh als je een vervelende post plaatst en de ander reageert niet
Kijk maar uit of ik kom niet meer op de bruiloftquote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
"Ik digg meer grietjes dan Hans"
Dat mag, zolang er geen mods in de buurt zijnquote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef anti-virus het volgende:
sorry maar ik moet even hoi zeggen
hoi
Nu alweer? Gezelligquote:Op maandag 19 september 2005 00:33 schreef anti-virus het volgende:
[..]daarom bennik ook gauw weer weg
Niet dat ze (veel) gezag hebben hier maar ok: je mag geen posts hebben met 'hoi' er in, maar die van jou was denk ik met genoeg woorden dat dat geen probleem isquote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef anti-virus het volgende:
[..]
haha nou nog even dan
waaroom moet ik uitkijken voor de mods dan?
Hoiquote:Op maandag 19 september 2005 00:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet dat ze (veel) gezag hebben hier maar ok: je mag geen posts hebben met 'hoi' er in, maar die van jou was denk ik met genoeg woorden dat dat geen probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |