Mhaw..dat heeft wel meer waarde voor de mensen..dan zullen ze zich er waarschijnlijk beter van bewust zijn wat ze uitgeven!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
Laat ze toch opzouten met die stomme kutgulden, net of alles dan weer goedkoper wordt![]()
eerder duurder..quote:Op zondag 5 juni 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
Laat ze toch opzouten met die stomme kutgulden, net of alles dan weer goedkoper wordt![]()
En welke redenen zijn dat?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef Kluupkluup het volgende:
om puur artistieke redenen wil ik hem wel terug.. anders niet hoor.. ben wel blij met de euro
Eens! Die prachtige briefjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef Kluupkluup het volgende:
om puur artistieke redenen wil ik hem wel terug.. anders niet hoor.. ben wel blij met de euro
Dat was zo tot leugenaar Zalm de boel kwam verklotenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Waar is die goede oude tijd van de Florijn?
quote:krijgen we dat weer.... alsjeblieft niet. Dan betaal je straks weer tien gulden voor een biertje. Dat is bijna 5 euro!
. OneTruth 05-06-05 @ 14:07
Net alsof mensen dat nu niet zijn. Als je nu nog niet gewend bent aan de euro kun je beter hulp gaan zoekenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Mhaw..dat heeft wel meer waarde voor de mensen..dan zullen ze zich er waarschijnlijk beter van bewust zijn wat ze uitgeven!
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Waar is die goede oude tijd van de Florijn?
Dat zal niet zo snel gebeurenquote:
Dan zijn er een hoop ouderen, bejaarden en mensen die 50 jaar met de gulden hebben geleefd die nog steeds alles om blijven rekenen!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Net alsof mensen dat nu niet zijn. Als je nu nog niet gewend bent aan de euro kun je beter hulp gaan zoeken![]()
Mis jij hem ook zo?quote:
En daarom moeten we maar terug, nah lijkt me nietquote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop ouderen, bejaarden en mensen die 50 jaar met de gulden hebben geleefd die nog steeds alles om blijven rekenen!
quote:De euro is een groot probleem. Het stabiliteitspact is een lachertje – veel grote Europese landen als Frankrijk, Italië en Griekenland hebben de criteria aan hun laars gelapt. Ik bepleit daarom het niet verder uitbreiden van landen die deelnemen aan de euro, en als dat onverhoopt wel gebeurt, moeten we de euro heroverwegen. Liever een sterke gulden dan een zwakke euro
Het is één redenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
En daarom moeten we maar terug, nah lijkt me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |