Ik heb NT dus vraag maar raakquote:Op zondag 18 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
frans, duits, natuurkunde, wiskunde
Frans en duits is alleen leren maar na en wis snap ik niet
Hmmz?quote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ga dinsdag lekker de kakker uithangen op school
Nou ja volgens de Lonsdale gasten dan hequote:
Vertelquote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ga dinsdag lekker de kakker uithangen op school
Haha ben jij ook blijven zitten in de 2e?quote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
bij na moet ik de veerconstante bepalen en de lengte van een veer als er zoveel gram aanhangtik zou t denk ik wel kunnen als ik t boek lees maar daar heb ik geen zin in
en dit heb ik ook al gehad in men eerste jaar in de 2e maar ik ben t allemaal weer vergeten
dat is meestal ook zoquote:Op zondag 18 september 2005 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja volgens de Lonsdale gasten dan he
Met een polo ben je kakker
nope.. ik heb nu Nova ofzoiets..quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haha ben jij ook blijven zitten in de 2e?![]()
Heb jij Pulsar boeken van nask?
Is toch gewoon een lineaire functie zeg maar? zonder gewicht is hij 5 cm, met 5 gram is hij 6 cm enz.quote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
bij na moet ik de veerconstante bepalen en de lengte van een veer als er zoveel gram aanhangtik zou t denk ik wel kunnen als ik t boek lees maar daar heb ik geen zin in
en dit heb ik ook al gehad in men eerste jaar in de 2e maar ik ben t allemaal weer vergeten
Afgelopen jaar examen voor natuurkunde gedaan, maar ik denk dat ik dat boek ook ff moet doorlezen om het te snappenquote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is meestal ook zobij mij op school iig wel bijna allemaal.. stomme k*tkakkers
arrogante k*tkinderen
![]()
![]()
sorry.. opgekropte woede![]()
HEt is voor mij iig wel lang geledenquote:Op zondag 18 september 2005 21:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Is toch gewoon een lineaire functie zeg maar? zonder gewicht is hij 5 cm, met 5 gram is hij 6 cm enz.
Moet je dan niet gewoon lengte/aantal gram oid doen?
Heeft ijsmeis gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Jezelf in de OP zetten is not-done
quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:heb me huiswerk af
naja, de helft is open want dat snapte ik niet maar ik ben iig klaar
hoezo? was t zonder mij niet gezellig dan?quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]dus nu wordt het hier weer gezellig?
Kijk naar de berichten boven je zou ik zeggen, er is heel veel gepraat ja.quote:Op zondag 18 september 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoezo? was t zonder mij niet gezellig dan?![]()
Ja, maar gelukkig ben je nu weer helemaal terug.quote:Op zondag 18 september 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoezo? was t zonder mij niet gezellig dan?![]()
* Agenda paktquote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]dus nu wordt het hier weer gezellig?
quote:Op zondag 18 september 2005 21:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Kijk naar de berichten boven je zou ik zeggen, er is heel veel gepraat ja.![]()
ik blijf alleen niet lang meer.. ik ga over 10min. ofzo douchen en dan slapenquote:Op zondag 18 september 2005 21:31 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig ben je nu weer helemaal terug.![]()
![]()
Bleskensgraaf = pauper.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik blijf alleen niet lang meer.. ik ga over 10min. ofzo douchen en dan slapen![]()
![]()
quote:
kvin t wel romantischquote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het grootste gedeelte van Bleskensgraaf eruit.
222quote:
Zelfs sneeuw in de zomer, of hoe noemen jullie dat witte spul daar?quote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het grootste gedeelte van Bleskensgraaf eruit.
neen. vanavond niet.quote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Jett komt het leven van de straat vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |