Wel 10 minutenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef Gizmore het volgende:
Ik ging ook net een nieuw topic makenDuurde wel vet lang deze keer
Ey royal saiyan prince,quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef Gizmore het volgende:
"Fotoboek voor mensen met sterke maag. "
Ik klikte en ik had net gegeten
Ik moest het ooit een keer zeggen, kwam al in me op toen ik het voor het eerst lasquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moest het ooit een keer zeggen, kwam al in me op toen ik het voor het eerst lasNiets persoonlijks verder
Wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:43 schreef PaRaR het volgende:
Ja prima, met jou ?
Je was gebanned ofzo ?
Hehe thanks ik kon zinds zondag al weer posten maar heb het gewoon druk gehadquote:
Check het banmeld topic maarquote:
Niet dus...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef Renesite het volgende:
* Renesite loopt naar beneden toe
Tot morgen, ofzo.
Gezellig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk naar de bios met hallo_mensen welke film weten we nog niet
ik zat binnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben door geleen gereden maar heb imberr niet gezien
is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zat binnen
en doe Chamell de groeten van me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zat binnen
![]()
ik weet dattie jarig is jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
is goed.
morgen is hij jarig
en misschien komt hij vandaag nog op fok als hij een unban krijgt
Maar hij gaat morgen ook weer naar de kermis werken
quote:
geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet dattie jarig is ja![]()
zeg ook maar meteen gefeli van me dan
ik heb geen zin om tegen em te praten op msn
moettie niet naar school ofzo?![]()
[..]
![]()
Het is zijn tweelingbroer.quote:
Ze blokt me op msn en doet schijnheilig achter me rug omquote:
jij doet irri op msn en irritante mensen block ik jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze blokt me op msn en doet schijnheilig achter me rug om![]()
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij doet irri op msn en irritante mensen block ik ja
Ik deet helemaal niksquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja als ik hoor dat jij achter mijn rug om over mij loopt te praten ga ik verhaal halen .quote:
t zal welquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja als ik hoor dat jij achter mijn rug om over mij loopt te praten ga ik verhaal halen .
Ach laat het ook maar zo ik hou niet van schijnheilige mensen![]()
Van zijn slaapkamerquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
hallo_mensen komt eraan
Wie ben jijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zat binnen
![]()
ik ook daarom ben ik nou niet meer online bij jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Whehe!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ook daarom ben ik nou niet meer online bij jou![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Cansloosch met een Kquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:38 schreef hallo_mensen het volgende:
Maare inge ga je meer naar de bios ?
Dat meisje wat ik wou vragen hem ik niet meer online gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:38 schreef hallo_mensen het volgende:
Maare inge ga je meer naar de bios ?
Jaaaquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
_ELMaikel_. In onzin mag je best ver gaan. Maar er zijn grenzen.
48 uur
'
Vertel
Ik heb wat maar zeg ik je straks welquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat meisje wat ik wou vragen hem ik niet meer online gezien
Ze moest geloof ik werken![]()
Heb haar tel nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik heb wat maar zeg ik je straks wel
Bel haar dan
Gezellig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
hallo_mensen kom je nu naar mij toe ?
Zijn we op tijd bij de bios
Dus? Ik heb meestal eerder een telefoonnummer dan een mailadres hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb haar tel niet
Ken haar net een paar daagjes
Ik dus andersomquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus? Ik heb meestal eerder een telefoonnummer dan een mailadres hoor
hij blijkbaar nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus? Ik heb meestal eerder een telefoonnummer dan een mailadres hoor
Dat kun je dus beter veranderenquote:
Ik hoef niet al die telefoon nummers maar zij bleek lief te zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kun je dus beter veranderenWant als je op msn zit geef je weer niet zo heel snel je telefoonnummer
amateur ik al bijna 30000quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Renesite het volgende:
Wow, ik ben over de 27000 heen gezoeft![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
amateur ik al bijna 30000
you wish...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga dolle_hond inhalen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga dolle_hond inhalen
Die film wil ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef Brechtje het volgende:
Ik dacht dat Imberr en Maikel het weer goed hadden gemaakt, niet dus.
Pffff, k heb net Skeleton Key ofzo gezien, goede film.
_ELMaikel_. In onzin mag je best ver gaan. Maar er zijn grenzen.quote:
Ja is echt een hele goede film, raad ik je zeker aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die film wil ik ook nog zien.
Lijkt me wel wat
mazzolquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben naar de film
Allemaal de groeten
tot straks
Vraag dat Nikky maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
_ELMaikel_. In onzin mag je best ver gaan. Maar er zijn grenzen.
48 uur
wat heb je gedaan?
Het staat ook in de feedback van onzinquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:10 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
Hoe is het paardenliefhebber?
Ze deden mij als klein kindje pijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor ze zijn soms beetje sukkelig maar wel liev hoor.![]()
precies. Soms trappen die kutbeesten een scheurtje in je scheenbeen, stap je met je mooie schoenen in hun schijt en moet je zowatquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor ze zijn soms beetje sukkelig maar wel liev hoor.![]()
hoiquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:21 schreef spenky het volgende:
dag mensen.. bennik weer
Neeeheeeequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:21 schreef spenky het volgende:
dag mensen.. bennik weer
Ik welquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nou... okee
issuhh iedereen een beetje Appie!!!!?
Het is te doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nou... okee
nou, wat ben ik appie, ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nou... okee
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:31 schreef Casparovvv het volgende:
of jackie, weet ik veel
klein meisje, kinpiercing.
jij bent wel online bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ze mag waarschijnlijk toch niet naar binnen![]()
jaa kloptquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:30 schreef Casparovvv het volgende:
oja Spenky, je zit op het GLR toch?
Ken je ene Jacky?
ach, nevermind. beetje alternatief gekleed...quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa klopt
ik ken wel een jackie... maar die heeft geen kin piercing... maar miss een andere alsk der zie ...?
jup ik woon der ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ach, nevermind. beetje alternatief gekleed...
woon je ook in Rdam trouwens? * Casparovvv woont in Berkel![]()
quote:
wat wil je anders?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:jongens die vragen of je cam aan mag en dan alleen beetje zitten staren zijn echt dom
![]()
hoezo dan.. wat moeten ze dan doen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:jongens die vragen of je cam aan mag en dan alleen beetje zitten staren zijn echt dom
![]()
Vind je dat niet gail?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:jongens die vragen of je cam aan mag en dan alleen beetje zitten staren zijn echt dom
![]()
Vragen naar dr pruim, duh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:52 schreef spenky het volgende:
[..]
hoezo dan.. wat moeten ze dan doen?
iig niet dat ze beetje gaan zitten staren naar dat schermpjequote:
nee. Ik zit in 20 mins in Schiebroek/Hillegersberg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef spenky het volgende:
[..]
is niet zo heel ver van hier berkel
WAT KIJK JE MET HETquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
iig niet dat ze beetje gaan zitten staren naar dat schermpjedan voel ik me ook zo bekeken
ga dan nog wat chatten ofzo
ik zit toch ook niet constant te staren
![]()
![]()
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee. Ik zit in 20 mins in Schiebroek/Hillegersberg.
op de fiets dan hè.quote:
hoi Saar, alles prima.quote:
Hai saarquote:
En nu opgetieft casquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoi Saar, alles prima.
Ik ging nuBye
Nietsquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
watte?![]()
oh, en je caps blijft hangen![]()
jaa ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
op de fiets dan hè.
Maargoed, ik zie jullie morgenBye..
laat ook maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niets![]()
Wat moeten die jongens dan doen.
houd je van het spelletje opdrachten geven enzo?
Weet ik veel..
hm nee.. dan eerder biquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Optie tot Lesbisch worden staat open.
nope ik zei HOOOOIIII!!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:03 schreef Saarah het volgende:
[..]
ja! ik zei toch net 'n goeiendag!
Hey, how you doin'?quote:
In 't Gronings ja.quote:
Moi mien jong! Hou wordt?quote:
Ah gossie meid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
de jongens hier op fok zijn veel leuker dan die van men school/omgeving![]()
maar ja, daar heb ik niks aan![]()
![]()
Ik heb je al weken in msn, maar je zegt nooit watquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Goed mien jong.quote:
Aah dankjequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Mooi wark jong!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed Goud mien jong.
Op 't wark ist nie nait goud moar doar kenk mit lee'm
Dat duurde lang.quote:
aangenaamquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Nait soez'n, wark 's wark.quote:
Mag ik jou ook eens zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:tjezus.. heb een lachstuip door die jongen (die ook zijn cam aan heeft staan)
![]()
![]()
![]()
Waar doe ik het toch voor.quote:
Hij trok zijn broek naar beneden maar had een HEEL klein piemeltje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:tjezus.. heb een lachstuip door die jongen (die ook zijn cam aan heeft staan)
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Daar neem je me even de woorden uit m'n mond.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeMaar je weet niet of iemand van fok in het echte leven ook leuk is natuurlijk
Of ik in het echte leven ook aardig ben moet je aan mn zusje vragen of anders aan Marysequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar neem je me even de woorden uit m'n mond.![]()
hm, dat zou wel heul grappig zijn geweestquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hij trok zijn broek naar beneden maar had een HEEL klein piemeltje?
nee, daarom heb ik er ook niks aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeMaar je weet niet of iemand van fok in het echte leven ook leuk is natuurlijk
Ja waar is die -MO- eigenlijk?quote:
De eerste aflevering is wel één van de beste.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb nu net trouwens opeens weer Alfred J. Kwak aangezet op tapeIk kwam ook opeens op het idee om die afleveringen op dvd te kopen maar alleen de eerste 3 van de 52 afleveringen zijn maar op dvd
Het leven is niet eerlijk
Waarom ben jij bij Maryse geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of ik in het echte leven ook aardig ben moet je aan mn zusje vragen of anders aan Maryse
Dat wel, maar ik wil ze allemaal want ze zijn allemaal zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef 1040STf het volgende:
[..]
De eerste aflevering is wel één van de beste.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nait souzen, moar deur brouzen!"
jaloers Jag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom ben jij bij Maryse geweest?
*ruikt jaloersheidquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe het nu weer precies kwam weet ik niet meer maar ze gaf een feestjequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor want dan had ik er wel eenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe het nu weer precies kwam weet ik niet meer maar ze gaf een feestje![]()
Ach ja.. Is wel lekker rustig aan de andere kantquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
En bovendien zegt Maryse niks meer tegen mij omdat ik tegen haar zei dat ze de laatste tijd op Fok niks tegen mij terug zei
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze mij niet mag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
En bovendien zegt Maryse niks meer tegen mij omdat ik tegen haar zei dat ze de laatste tijd op Fok niks tegen mij terug zei
Ali B?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
wist je dat bliksem niet inslaat maar uitslaat
Nou.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja.. Is wel lekker rustig aan de andere kant
President Dolf van de Kraaienpartij! Dolf is rechtvaardig!
Dolf.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja.. Is wel lekker rustig aan de andere kant
President Dolf van de Kraaienpartij! Dolf is rechtvaardig!
Zit er ook nog een soort logica achter of slaat dit, zoals ik denk, nergens opquote:
Verkapte "ik-ben-vandaag-jarig-en-wil-aandacht-post."quote:
Klopt geen reet van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zit er ook nog een soort logica achter of slaat dit, zoals ik denk, nergens op
Klopt, net als de slurf van een tornado.quote:
De electriciteit loopt ook van mijn computer terug het stopcontact in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Klopt, net als de slurf van een tornado.
Ow ja: nog gefeliciteerd natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-vandaag-jarig-en-wil-aandacht-post."
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-vandaag-jarig-en-wil-aandacht-post."
Ze quote me niet eens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
Jaguarized: ze reageert op jeNu niet meer zo huilen
Hoeveel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Maar ik ga morgen de stad in een Ipod Nano kopen. Enigste probleem is dat ik nu zoveel contant geld heb dat ik mijn beurs bang ben te verliezen ofzo.![]()
![]()
In de wolken bouwt statische elektriciteit op, en die ontlaadt zich door een gigantische vonk naar de aarde te maken. Alle elektronen stromen hierdoor de aarde in, en het evenwicht is (theoretisch) hersteld.quote:
ssssttt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
O hoe 't zat dat Gizmore op m'n feestje was..
Ik had de uitnodiging naar de verkeerde Hans gesmst
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning#Ground-to-cloud_lightningquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
De electriciteit loopt ook van mijn computer terug het stopcontact in.
Die ligt net op bedquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
Eix heeft nu dus 3 felicitaties gekregen. Gizmore, laat je zusje hem eens feliciteren, zal ie van opvrolijken.
CTRL+C en dan CTRL+V kan ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
De natuurwetten schrijven voor dat de positieve en negatieve ladingen elkaar proberen te neutraliseren, en wel door een stroom van de negatieve lading naar de positieve lading te maken.
Zodra het spanningsverschil tussen de negatief geladen onderkant van de wolk en de positief geladen oppervlakte van de aarde groot genoeg is, begint de voorontlading. Dit is niet zichtbaar voor het menselijk oog. De voorontlading loopt van de wolk naar de aarde
Op de aarde ontstaat nu de zogenaamde vangontlading. Die loopt van de aarde omhoog naar de wolk. (dat is dus de flits enzo)
Zodra de voorontlading en de vangontlading elkaar raken, is er als het ware een kanaal gevormd waarlangs de hoofdlading kan overspringen. Dat is het moment waarop de echte bliksemflits ontstaat, die zichtbaar èn hoorbaar is.
Knippen en plakken is zoooo 2004.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
De natuurwetten schrijven voor dat de positieve en negatieve ladingen elkaar proberen te neutraliseren, en wel door een stroom van de negatieve lading naar de positieve lading te maken.
Zodra het spanningsverschil tussen de negatief geladen onderkant van de wolk en de positief geladen oppervlakte van de aarde groot genoeg is, begint de voorontlading. Dit is niet zichtbaar voor het menselijk oog. De voorontlading loopt van de wolk naar de aarde
Op de aarde ontstaat nu de zogenaamde vangontlading. Die loopt van de aarde omhoog naar de wolk. (dat is dus de flits enzo)
Zodra de voorontlading en de vangontlading elkaar raken, is er als het ware een kanaal gevormd waarlangs de hoofdlading kan overspringen. Dat is het moment waarop de echte bliksemflits ontstaat, die zichtbaar èn hoorbaar is.
Ik laat steeds m'n briefje van 150 euri slingerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Maar ik ga morgen de stad in een Ipod Nano kopen. Enigste probleem is dat ik nu zoveel contant geld heb dat ik mijn beurs bang ben te verliezen ofzo.![]()
![]()
Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze quote me niet eens.
[..]
Hoeveel?
ja hallo, zelf kan ik t niet goed uitleggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Knippen en plakken is zoooo 2004.![]()
Die moest om 8 uur op school zijn vanmorgen en die heeft al dagen geen stem meer. Plus: die gaat maandag op werkweek en dan wil je ook niet te moe zijn natuurlijkquote:
Een Nano kost 200 euro dus dan ga ik daar vanuit. Zoveel is 200 euro dus niet he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
Maar bedankt voor de felicitaties.![]()
Dat komt dit jaar bij Natuurkunde nog wel, believe mequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, zelf kan ik t niet goed uitleggen![]()
Wat een kutsmoes, morgen is iedereen vrij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die moest om 8 uur op school zijn vanmorgen en die heeft al dagen geen stem meer. Plus: die gaat maandag op werkweek en dan wil je ook niet te moe zijn natuurlijk
ik moet elke dag om 8 uur op school zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die moest om 8 uur op school zijn vanmorgen en die heeft al dagen geen stem meer. Plus: die gaat maandag op werkweek en dan wil je ook niet te moe zijn natuurlijk
zijn daar nou bezig met krachten enzo.. wat ik in men eerste jaar in de 2e al heb gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat komt dit jaar bij Natuurkunde nog wel, believe me![]()
Dat is verrekte vroeg mén!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet elke dag om 8 uur op school zijn![]()
Hmm ja, ik ga me wel de 4GB Nano kopen denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Nano kost 200 euro dus dan ga ik daar vanuit. Zoveel is 200 euro dus niet he?Daar loop ik zeer regelmatig mee. Vorig jaar een uitschiertje naar 1350.
![]()
2gig is al matigquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm ja, ik ga me wel de 4GB Nano kopen denk ik.![]()
Maar tzal wel goed gaan, maar mn beurs gaat wel in de binnenzak van mijn jas denk ik. Stel ik verlies m.![]()
Hebben ze trouwens die Nano al bij dixons? Anders moet ik me de trein naar Heerlen pakken om de mediamarkt te checken.![]()
Ach, vergeleken met mijn twee 128mb uiteenvallend en happerende mp3 spelers moet 4GB toch een hele verbetering zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
2gig is al matig
Ik heb al te weinig aan mijn creative zená 5 gig
Hoe groot zijn de afstanden dan wel niet die jij maakt? Hoogkerk - Vinkhuizen is nou niet bepaald een wereldreis. Ik heb al voldoende aan mijn 256mb Creative Muvo NX.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
2gig is al matig
Ik heb al te weinig aan mijn creative zená 5 gig
De 2 of 4 gig versie? Hij moet dus wel denken aan z'n vrijstelling van 175 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef spenky het volgende:
he daar bennik alweer
nano is tof, gaat me pa uit de states halen scheelt 60 euro
Ik heb ooit nog eens toen ik 15 was een scooter gekocht: cash bij de fietsenmaker. Had ik een goede 4400 gulden bij mequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Nano kost 200 euro dus dan ga ik daar vanuit. Zoveel is 200 euro dus niet he?Daar loop ik zeer regelmatig mee. Vorig jaar een uitschiertje naar 1350.
![]()
Hmmm, serieus, met een schijf die al 5 keer zoveel als jouw (aankomende) nano aan muziek heeft is het bst matig...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met mijn twee 128mb uiteenvallend en happerende mp3 spelers moet 4GB toch een hele verbetering zijn.![]()
Ach, ik gebruik dat ding ook alleen in tussenuren, dus 4GB is wel genoeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, serieus, met een schijf die al 5 keer zoveel als jouw (aankomende) nano aan muziek heeft is het bst matig...
5 gig is to less for me![]()
Doeiselsquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik dat ding ook alleen in tussenuren, dus 4GB is wel genoeg.![]()
Maar ik ben weer weg, doeidoei.![]()
ja okay,quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
laterquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
voor morgen iig welquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
Verschrikkelijk niet? Iemand nog plannen voor het weekend?
Ik ook, met componeren.quote:
whehe succes ermee, ik probeer uit te zoeken of ooit alle afleveringen van Alfred J. Kwak op dvd uit zullen komenquote:
Jij ook al?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef Renesite het volgende:
Ik ben druk an t msnen
Ik ook, alhoewel niemand hier m'n adres heeft.quote:
dat gesprek loopt dan ws zo ongeveer:quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat gesprek loopt dan ws zo ongeveer:
heey
eej
alles goed?
yup..met jou?
ja ook..
mooi
<dood>maar toch bedankt
![]()
How'd you know.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
heey
eej
alles goed?
yup..met jou?
ja ook..
mooi
<dood>maar toch bedankt
![]()
Ik wil wedden dat ik een interessanter gesprek weet te verzinnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
heey
eej
alles goed?
yup..met jou?
ja ook..
mooi
<dood>maar toch bedankt
![]()
nee laat maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
How'd you know.
Maar als je je webcam aan zet, dan ga ik wel staren
lijkt wel op ons gesprekquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
heey
eej
alles goed?
yup..met jou?
ja ook..
mooi
<dood>maar toch bedankt
![]()
Gelukkig is fok er nog om je te vermakenquote:
quote:René / so long.. zegt:
heey
René / so long.. zegt:
alles goed
René / so long.. zegt:
ja ook
René / so long.. zegt:
mooi
René / so long.. zegt:
× ..*Inge*.. × Normal girl with a little bit of weird zegt:
![]()
Enigszins levendig. Ik denk weer terug aan het gebagger van gisteravond.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig is fok er nog om je te vermakenEn is dit SC-topic nog redelijk levendig dus dat scheelt
quote:-J [Mark] [PSP ] zegt:
heey
eej
-J [Mark] [PSP ] zegt:
alles goed?
jhaa.. tjou?
-J [Mark] [PSP ] zegt:
ja ook.
mooi
srry
![]()
-J [Mark] [PSP ] zegt:
<dood?
-J [Mark] [PSP ] zegt:
<dood>
Goh, komt nogal overeen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef spenky het volgende:
-J [Mark] [PSP ] zegt:
heey
eej
-J [Mark] [PSP ] zegt:
alles goed?
jhaa.. tjou?
-J [Mark] [PSP ] zegt:
ja ook.
mooi
srry
![]()
-J [Mark] [PSP ] zegt:
<dood?
-J [Mark] [PSP ] zegt:
<dood>
Maar dat was wel leuk met die cleaute topiquesquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Enigszins levendig. Ik denk weer terug aan het gebagger van gisteravond.![]()
jaa zeker het was het wel waardtquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat was wel leuk met die cleaute topiques![]()
Ohja, doet spenky het vannacht weer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat was wel leuk met die cleaute topiques![]()
Dat ging over smilies he? Moet je niet de spaties weghalen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef Renesite het volgende:
Jeroen --> PROPEDEUSE zegt:
die van mij wel
en mijn beweegt
René / so long.. zegt:
Geil!
Dan moeten er wel genoeg mensen zijn die gezellig meedoen. Gisteren waren er genoeg die zin hadden om een beetje te klierenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja, doet spenky het vannacht weer?
Zaterdagochtend eigenlijk alquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een lol toch op vrijdagavond![]()
haha jaa maar de mods vonden het minderquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moeten er wel genoeg mensen zijn die gezellig meedoen. Gisteren waren er genoeg die zin hadden om een beetje te klieren![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
Inge, ik moet van Rene met jou praten over vibratoren.
quote:Jeroen --> PROPEDEUSE zegt:
lichtgevende vibo?
René / so long.. zegt:
Heu, dat moet je met Inge bespreken
met inge?
why?
René / so long.. zegt:
Die is meer into the vibo
René / so long.. zegt:
de vibraties, je weet wel.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
Inge, ik moet van Rene met jou praten over vibratoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |