Echt wereldnieuws, het zou op de frontpage gezet moeten wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das een groot nieuwtje heurzoiets onthoud ik wel
![]()
![]()
Een groot nieuwtje voor een klein meisjequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das een groot nieuwtje heurzoiets onthoud ik wel
![]()
![]()
Kleinquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een groot nieuwtje voor een klein meisje![]()
vind ik nou ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Echt wereldnieuws, het zou op de frontpage gezet moeten worden![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een groot nieuwtje voor een klein meisje![]()
kssst... rot op newbiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Echt wereldnieuws, het zou op de frontpage gezet moeten worden![]()
stuudquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een zin begin je altijd met een hoofdletter![]()
Ga eens optiefen,quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een zin begin je altijd met een hoofdletter![]()
Normaal typt ie wel met een hoofdletter aan het begin van de zinquote:
Moet ik nu 'al' mijn posts gaan veranderen zonder punt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eens optiefen,
Vrdme, je moet achter een smilie OOK een . zetten.
.
stel je niet aan, dit is fok, geen werkstuk. tis wel duidelijk dat je nogal erg newbie bent hier. ga de FAQ eens lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Normaal typt ie wel met een hoofdletter aan het begin van de zinDus ik moest er wel iets van zeggen.
Duh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Moet ik nu 'al' mijn posts gaan veranderen zonder punt?![]()
Mjah.. bij mij word de eerste letter meestal automatisch hoofdletter gemaakt hierquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Normaal typt ie wel met een hoofdletter aan het begin van de zinDus ik moest er wel iets van zeggen.
De link daarvan heb je me nu al zo vaak gestuurd, dat ik 'm onderhand al 4x gelezen heb ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
stel je niet aan, dit is fok, geen werkstuk. tis wel duidelijk dat je nogal erg newbie bent hier. ga de FAQ eens lezen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[..]
De link daarvan heb je me nu al zo vaak gestuurd, dat ik 'm onderhand al 4x gelezen heb ofzo.
Als jij zo'n taalpurist was had je geen 'r' achter dat gezetquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel je datr ook aan alle taalpuristen?.
Ja, ik ben het ook niet omdat ik zelf vaak genoeg fouten maak.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij zo'n taalpurist was had je geen 'r' achter dat gezetTrouwens, je wist allang dat ik geen taalpuritein ben, zoals sommige mensen hier
Geloof dat Fles er wel een was? of laat mn geheugen me nu alweer in de steekquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ben het ook niet omdat ik zelf vaak genoeg fouten maak.
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geloof dat Fles er wel een was? of laat mn geheugen me nu alweer in de steek
Dat is goeie muziek! En het dansen is ook wel vetquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
de vriend van me moeder heeft nu een dvd van Lord of the Dance opstaan
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat is goeie muziek! En het dansen is ook wel vet
Doetie anders nooooitquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, renesite loopt een beetje op de zaken vooruit zo te zien
Mijn ouders hebben de hele kamer volhangen met posters enzo en hebben alle DVD's en CD's en dingenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
is iid wel ruig ja.. ik dacht eerst dat t dom was maar tis echt stoer
![]()
whehequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de hele kamer volhangen met posters enzo en hebben alle DVD's en CD's en dingen
Groupies!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de hele kamer volhangen met posters enzo en hebben alle DVD's en CD's en dingen
Ach ja ik vindt de muziek mooi en goed dus ik vindt het niet ergquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee dat valt best mee, doe ik ook nooooit gelukkig![]()
Ja, en niet een ongelukje gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Yo mensen rijles ging goed
Alleen fileparkering ging scheef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |