Dat zou je deze zomer toch gaan doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik weeg net zo veel als 13 x mijn konijntje moet er alleen 1 afstaan
Ik had begrepen dat jij en juiced ook bij de konijnen af bezig zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:07 schreef MaRySe het volgende:
Ja ik was mijn konijntje kwijt maar hij is weer terug
misschien moet ik er dit keer 2 afstaan.
gemiddeld konijn weegt écht niet zoveel als een kat, dus weeg je maar 30 kg?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik weeg 10 keer zoveel als je konijn.
LE-ZEN! het ging over het konijn van Maryse, die 5 kg weegtquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
gemiddeld konijn weegt écht niet zoveel als een kat, dus weeg je maar 30 kg?
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij en juiced ook bij de konijnen af bezig zijn?
Ik weeg 50 kilo. :pquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
gemiddeld konijn weegt écht niet zoveel als een kat, dus weeg je maar 30 kg?
loolquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
intelligent gesprek dat ik net had:
*iets met een mark*
![]()
die lauraine tochquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:15 schreef spenky het volgende:
[..]
haha ze ging net ook tegen me praten
foto?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
leuk meissie is t welalleen beetje raar
ghehe zal wel ff hoi tegen der zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
leuk meissie is t welalleen beetje raar
wat wasser kapot? je stekker doos naar de muur ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb mijn xbox gerepareerd nadat hij 3 maanden buiten gebruik is geweest![]()
Ze is net wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef spenky het volgende:
[..]
ghehe zal wel ff hoi tegen der zeggen
Wat was ermee dan? Anders kun je die van mij nog wel overnemen voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb mijn xbox gerepareerd nadat hij 3 maanden buiten gebruik is geweest![]()
2 van mijn lege RAM pinnetjes maakten kortsluiting. De afstand tussen 2 van die dingen is 0.5 mmquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef spenky het volgende:
[..]
wat wasser kapot? je stekker doos naar de muur ?
Ik kan em ook moddenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat was ermee dan? Anders kun je die van mij nog wel overnemen voor een zacht prijsje
Dat hoeft niet meer, heb al spellen zat via de legale weg en toch niet duur (inkoopprijsquote:
wij hadden woensdag eig s.o. frans.. maar die is gelukkig verzet anders had ik echt n 1 gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:24 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag bij Frans: Hoe denk je dat je de toets gemaakt hebt?
Foutloos.
Damn wat ben ik een nurtje![]()
ik heb toch geen recente foto van derquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja zeg, doe eens wat voor je mede SC'ers![]()
In dat geval kun je er niets aan doen.. Jammerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb toch geen recente foto van der![]()
alleen oudere maar ze ziet er nu heel anders uit![]()
Alles is hackbaar..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, heb al spellen zat via de legale weg en toch niet duur (inkoopprijs) Je mag een poging wagen als ik een xbox 360 heb volgend jaar met zo'n content blokkende chip erin
Alles is hackbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alles is hackbaar..
Ze zeiden dat de xbox unhackable was. Hij is gehackt.
Ze zeggen dat de 360 hackable is maar dat het moeilijk gaat worden. Hij zal dus zeker gehackt worden. Smartxx heeft op dit moment al 3 dev kits in handen waarmee ze al druk bezig zijn.
Ik heb er volle vertrouwen in![]()
Ik ook, maar eigenlijk is het pas de moeite om een xbox360 te halen als je een HDTV hebt en daar heb ik dus écht geen geld voorquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alles is hackbaar..
Ze zeiden dat de xbox unhackable was. Hij is gehackt.
Ze zeggen dat de 360 hackable is maar dat het moeilijk gaat worden. Hij zal dus zeker gehackt worden. Smartxx heeft op dit moment al 3 dev kits in handen waarmee ze al druk bezig zijn.
Ik heb er volle vertrouwen in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |