In 't Gronings ja.quote:
Moi mien jong! Hou wordt?quote:
Ah gossie meid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
de jongens hier op fok zijn veel leuker dan die van men school/omgeving![]()
maar ja, daar heb ik niks aan![]()
![]()
Ik heb je al weken in msn, maar je zegt nooit watquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Goed mien jong.quote:
Aah dankjequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Mooi wark jong!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed Goud mien jong.
Op 't wark ist nie nait goud moar doar kenk mit lee'm
Dat duurde lang.quote:
aangenaamquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Nait soez'n, wark 's wark.quote:
Mag ik jou ook eens zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:tjezus.. heb een lachstuip door die jongen (die ook zijn cam aan heeft staan)
![]()
![]()
![]()
Waar doe ik het toch voor.quote:
Hij trok zijn broek naar beneden maar had een HEEL klein piemeltje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:tjezus.. heb een lachstuip door die jongen (die ook zijn cam aan heeft staan)
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
![]()
Daar neem je me even de woorden uit m'n mond.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeMaar je weet niet of iemand van fok in het echte leven ook leuk is natuurlijk
Of ik in het echte leven ook aardig ben moet je aan mn zusje vragen of anders aan Marysequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar neem je me even de woorden uit m'n mond.![]()
hm, dat zou wel heul grappig zijn geweestquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hij trok zijn broek naar beneden maar had een HEEL klein piemeltje?
nee, daarom heb ik er ook niks aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeMaar je weet niet of iemand van fok in het echte leven ook leuk is natuurlijk
Ja waar is die -MO- eigenlijk?quote:
De eerste aflevering is wel één van de beste.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb nu net trouwens opeens weer Alfred J. Kwak aangezet op tapeIk kwam ook opeens op het idee om die afleveringen op dvd te kopen maar alleen de eerste 3 van de 52 afleveringen zijn maar op dvd
Het leven is niet eerlijk
Waarom ben jij bij Maryse geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of ik in het echte leven ook aardig ben moet je aan mn zusje vragen of anders aan Maryse
Dat wel, maar ik wil ze allemaal want ze zijn allemaal zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef 1040STf het volgende:
[..]
De eerste aflevering is wel één van de beste.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nait souzen, moar deur brouzen!"
jaloers Jag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom ben jij bij Maryse geweest?
*ruikt jaloersheidquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe het nu weer precies kwam weet ik niet meer maar ze gaf een feestjequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor want dan had ik er wel eenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe het nu weer precies kwam weet ik niet meer maar ze gaf een feestje![]()
Ach ja.. Is wel lekker rustig aan de andere kantquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
En bovendien zegt Maryse niks meer tegen mij omdat ik tegen haar zei dat ze de laatste tijd op Fok niks tegen mij terug zei
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze mij niet mag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
En bovendien zegt Maryse niks meer tegen mij omdat ik tegen haar zei dat ze de laatste tijd op Fok niks tegen mij terug zei
Ali B?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
wist je dat bliksem niet inslaat maar uitslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |