Ik welquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nou... okee
issuhh iedereen een beetje Appie!!!!?
Het is te doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nou... okee
nou, wat ben ik appie, ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nou... okee
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:31 schreef Casparovvv het volgende:
of jackie, weet ik veel
klein meisje, kinpiercing.
jij bent wel online bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ook daarom ben ik nou niet meer online bij jou![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ze mag waarschijnlijk toch niet naar binnen![]()
jaa kloptquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:30 schreef Casparovvv het volgende:
oja Spenky, je zit op het GLR toch?
Ken je ene Jacky?
ach, nevermind. beetje alternatief gekleed...quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa klopt
ik ken wel een jackie... maar die heeft geen kin piercing... maar miss een andere alsk der zie ...?
jup ik woon der ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ach, nevermind. beetje alternatief gekleed...
woon je ook in Rdam trouwens? * Casparovvv woont in Berkel![]()
quote:
wat wil je anders?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:jongens die vragen of je cam aan mag en dan alleen beetje zitten staren zijn echt dom
![]()
hoezo dan.. wat moeten ze dan doen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:jongens die vragen of je cam aan mag en dan alleen beetje zitten staren zijn echt dom
![]()
Vind je dat niet gail?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:jongens die vragen of je cam aan mag en dan alleen beetje zitten staren zijn echt dom
![]()
Vragen naar dr pruim, duh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:52 schreef spenky het volgende:
[..]
hoezo dan.. wat moeten ze dan doen?
iig niet dat ze beetje gaan zitten staren naar dat schermpjequote:
nee. Ik zit in 20 mins in Schiebroek/Hillegersberg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef spenky het volgende:
[..]
is niet zo heel ver van hier berkel
WAT KIJK JE MET HETquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
iig niet dat ze beetje gaan zitten staren naar dat schermpjedan voel ik me ook zo bekeken
ga dan nog wat chatten ofzo
ik zit toch ook niet constant te staren
![]()
![]()
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee. Ik zit in 20 mins in Schiebroek/Hillegersberg.
op de fiets dan hè.quote:
hoi Saar, alles prima.quote:
Hai saarquote:
En nu opgetieft casquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoi Saar, alles prima.
Ik ging nuBye
Nietsquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
watte?![]()
oh, en je caps blijft hangen![]()
jaa ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
op de fiets dan hè.
Maargoed, ik zie jullie morgenBye..
laat ook maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niets![]()
Wat moeten die jongens dan doen.
houd je van het spelletje opdrachten geven enzo?
Weet ik veel..
hm nee.. dan eerder biquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Optie tot Lesbisch worden staat open.
nope ik zei HOOOOIIII!!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:03 schreef Saarah het volgende:
[..]
ja! ik zei toch net 'n goeiendag!
Hey, how you doin'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |