Nou.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja.. Is wel lekker rustig aan de andere kant
President Dolf van de Kraaienpartij! Dolf is rechtvaardig!
Dolf.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja.. Is wel lekker rustig aan de andere kant
President Dolf van de Kraaienpartij! Dolf is rechtvaardig!
Zit er ook nog een soort logica achter of slaat dit, zoals ik denk, nergens opquote:
Verkapte "ik-ben-vandaag-jarig-en-wil-aandacht-post."quote:
Klopt geen reet van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zit er ook nog een soort logica achter of slaat dit, zoals ik denk, nergens op
Klopt, net als de slurf van een tornado.quote:
De electriciteit loopt ook van mijn computer terug het stopcontact in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Klopt, net als de slurf van een tornado.
Ow ja: nog gefeliciteerd natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-vandaag-jarig-en-wil-aandacht-post."
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-vandaag-jarig-en-wil-aandacht-post."
Ze quote me niet eens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
Jaguarized: ze reageert op jeNu niet meer zo huilen
Hoeveel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Maar ik ga morgen de stad in een Ipod Nano kopen. Enigste probleem is dat ik nu zoveel contant geld heb dat ik mijn beurs bang ben te verliezen ofzo.![]()
![]()
In de wolken bouwt statische elektriciteit op, en die ontlaadt zich door een gigantische vonk naar de aarde te maken. Alle elektronen stromen hierdoor de aarde in, en het evenwicht is (theoretisch) hersteld.quote:
ssssttt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
O hoe 't zat dat Gizmore op m'n feestje was..
Ik had de uitnodiging naar de verkeerde Hans gesmst
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning#Ground-to-cloud_lightningquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
De electriciteit loopt ook van mijn computer terug het stopcontact in.
Die ligt net op bedquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
Eix heeft nu dus 3 felicitaties gekregen. Gizmore, laat je zusje hem eens feliciteren, zal ie van opvrolijken.
CTRL+C en dan CTRL+V kan ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
De natuurwetten schrijven voor dat de positieve en negatieve ladingen elkaar proberen te neutraliseren, en wel door een stroom van de negatieve lading naar de positieve lading te maken.
Zodra het spanningsverschil tussen de negatief geladen onderkant van de wolk en de positief geladen oppervlakte van de aarde groot genoeg is, begint de voorontlading. Dit is niet zichtbaar voor het menselijk oog. De voorontlading loopt van de wolk naar de aarde
Op de aarde ontstaat nu de zogenaamde vangontlading. Die loopt van de aarde omhoog naar de wolk. (dat is dus de flits enzo)
Zodra de voorontlading en de vangontlading elkaar raken, is er als het ware een kanaal gevormd waarlangs de hoofdlading kan overspringen. Dat is het moment waarop de echte bliksemflits ontstaat, die zichtbaar èn hoorbaar is.
Knippen en plakken is zoooo 2004.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
De natuurwetten schrijven voor dat de positieve en negatieve ladingen elkaar proberen te neutraliseren, en wel door een stroom van de negatieve lading naar de positieve lading te maken.
Zodra het spanningsverschil tussen de negatief geladen onderkant van de wolk en de positief geladen oppervlakte van de aarde groot genoeg is, begint de voorontlading. Dit is niet zichtbaar voor het menselijk oog. De voorontlading loopt van de wolk naar de aarde
Op de aarde ontstaat nu de zogenaamde vangontlading. Die loopt van de aarde omhoog naar de wolk. (dat is dus de flits enzo)
Zodra de voorontlading en de vangontlading elkaar raken, is er als het ware een kanaal gevormd waarlangs de hoofdlading kan overspringen. Dat is het moment waarop de echte bliksemflits ontstaat, die zichtbaar èn hoorbaar is.
Ik laat steeds m'n briefje van 150 euri slingerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Maar ik ga morgen de stad in een Ipod Nano kopen. Enigste probleem is dat ik nu zoveel contant geld heb dat ik mijn beurs bang ben te verliezen ofzo.![]()
![]()
Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze quote me niet eens.
[..]
Hoeveel?
ja hallo, zelf kan ik t niet goed uitleggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Knippen en plakken is zoooo 2004.![]()
Die moest om 8 uur op school zijn vanmorgen en die heeft al dagen geen stem meer. Plus: die gaat maandag op werkweek en dan wil je ook niet te moe zijn natuurlijkquote:
Een Nano kost 200 euro dus dan ga ik daar vanuit. Zoveel is 200 euro dus niet he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
Maar bedankt voor de felicitaties.![]()
Dat komt dit jaar bij Natuurkunde nog wel, believe mequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, zelf kan ik t niet goed uitleggen![]()
Wat een kutsmoes, morgen is iedereen vrij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die moest om 8 uur op school zijn vanmorgen en die heeft al dagen geen stem meer. Plus: die gaat maandag op werkweek en dan wil je ook niet te moe zijn natuurlijk
ik moet elke dag om 8 uur op school zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die moest om 8 uur op school zijn vanmorgen en die heeft al dagen geen stem meer. Plus: die gaat maandag op werkweek en dan wil je ook niet te moe zijn natuurlijk
zijn daar nou bezig met krachten enzo.. wat ik in men eerste jaar in de 2e al heb gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat komt dit jaar bij Natuurkunde nog wel, believe me![]()
Dat is verrekte vroeg mén!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet elke dag om 8 uur op school zijn![]()
Hmm ja, ik ga me wel de 4GB Nano kopen denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Nano kost 200 euro dus dan ga ik daar vanuit. Zoveel is 200 euro dus niet he?Daar loop ik zeer regelmatig mee. Vorig jaar een uitschiertje naar 1350.
![]()
2gig is al matigquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm ja, ik ga me wel de 4GB Nano kopen denk ik.![]()
Maar tzal wel goed gaan, maar mn beurs gaat wel in de binnenzak van mijn jas denk ik. Stel ik verlies m.![]()
Hebben ze trouwens die Nano al bij dixons? Anders moet ik me de trein naar Heerlen pakken om de mediamarkt te checken.![]()
Ach, vergeleken met mijn twee 128mb uiteenvallend en happerende mp3 spelers moet 4GB toch een hele verbetering zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
2gig is al matig
Ik heb al te weinig aan mijn creative zená 5 gig
Hoe groot zijn de afstanden dan wel niet die jij maakt? Hoogkerk - Vinkhuizen is nou niet bepaald een wereldreis. Ik heb al voldoende aan mijn 256mb Creative Muvo NX.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
2gig is al matig
Ik heb al te weinig aan mijn creative zená 5 gig
De 2 of 4 gig versie? Hij moet dus wel denken aan z'n vrijstelling van 175 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef spenky het volgende:
he daar bennik alweer
nano is tof, gaat me pa uit de states halen scheelt 60 euro
Ik heb ooit nog eens toen ik 15 was een scooter gekocht: cash bij de fietsenmaker. Had ik een goede 4400 gulden bij mequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Nano kost 200 euro dus dan ga ik daar vanuit. Zoveel is 200 euro dus niet he?Daar loop ik zeer regelmatig mee. Vorig jaar een uitschiertje naar 1350.
![]()
Hmmm, serieus, met een schijf die al 5 keer zoveel als jouw (aankomende) nano aan muziek heeft is het bst matig...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met mijn twee 128mb uiteenvallend en happerende mp3 spelers moet 4GB toch een hele verbetering zijn.![]()
Ach, ik gebruik dat ding ook alleen in tussenuren, dus 4GB is wel genoeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, serieus, met een schijf die al 5 keer zoveel als jouw (aankomende) nano aan muziek heeft is het bst matig...
5 gig is to less for me![]()
Doeiselsquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik dat ding ook alleen in tussenuren, dus 4GB is wel genoeg.![]()
Maar ik ben weer weg, doeidoei.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |