Stond vorig jaar op Fokke & Sukke kaftpapier. Ik heb dit jaar echt alles behalve mijn multomap van Fokke & Sukke, zo vermaak je je ook weer een beetje in de les.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).persconferentie.wmv
geweldig![]()
Q-Basequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Pfoeh hallo!
Ik ga morgen naar Q-Base!
Waarom heb je die in je lijstquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Check diteen echte breezer msn naam
_TruTjj_ Miis Diie f0ckiing leuKe j0nge iin diie f0ckiing lvNtJ,, TiiF,,&nd TammiieY h0uFahnj0e2
In die spaties staan dus bloemetjes enzo
Q-Base wordt leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Q-BaseIk ga liever naar Qlimax eigenlijk
Kan daar niet eens een Fok!meet komen dan?
Heeft cam, en waarom is die jonge in mijn lvntj er niet ofzo, dat gaat dus over mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heb je die in je lijst![]()
Of heeft ze een webcam![]()
WTF is een ivntj?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft cam, en waarom is die jonge in mijn lvntj er niet ofzo, dat gaat dus over mijmaarja wat zou ik doen ?
Dat wel, maar ik heb t niet zo op Q-Base eigenlijk... Maar ach, wordt vast wel leuk: voor als ik het vergeet, veel plezier daar hequote:
Leventjequote:
officieel 18 maar ik kwam makkelijk binnen op mn 17e, ze doen meestal niet zo heel moeilijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe oud moet je zijn voor Qlimax ?
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb t niet zo op Q-Base eigenlijk... Maar ach, wordt vast wel leuk: voor als ik het vergeet, veel plezier daar he
die buren krijgen binnenkort een puppyquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
De nieuwe 7 weken oude katjes van mijn beste vriend zijn pas liev![]()
Wat is Q-Base en Qlimaxquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
officieel 18 maar ik kwam makkelijk binnen op mn 17e, ze doen meestal niet zo heel moeilijk.
Zeggen dat ze de liefde van je leven is als ze voor je striptquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft cam, en waarom is die jonge in mijn lvntj er niet ofzo, dat gaat dus over mijmaarja wat zou ik doen ?
Op voorwaarde dat ze er lekker uitziet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de liefde van je leven is als ze voor je stript![]()
Het idee achter dat feest (zogenaamd de 'ultieme' locatie) vind ik niet echt goed, het was namelijk enorm slecht vorig jaarquote:
Moet ik wel zoeen proggie hebben om het op te nemen zodat jullie je er vervolgens op kunnen wanken :xquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de liefde van je leven is als ze voor je stript![]()
hoe komt ze in je lijst?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik wel zoeen proggie hebben om het op te nemen zodat jullie je er vervolgens op kunnen wanken :x
Ja een vriend van me was er ook geweest en het zoog omdat het regende.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het idee achter dat feest (zogenaamd de 'ultieme' locatie) vind ik niet echt goed, het was namelijk enorm slecht vorig jaarVrienden van me waren erheen geweest en je kon er al amper komen en toen regende het ook nog de hele nacht.. Toch liever gewoon een groot indoorfeest á la Qlimax, Hard Bass en Sensation (black).
Vaag..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hotlinken werkt niet op die site![]()
Dus even opslaan als en uploaden bij imageshack oid![]()
Ja superquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik wel zoeen proggie hebben om het op te nemen zodat jullie je er vervolgens op kunnen wanken :x
Leuk voor mensen die van dat soort muziek houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vaag..
Naja, check dit dan: Linkje
Kijk eens op www.fraps.comquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik wil wel voor tijdelijke mod spelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij ookal zie ik, hoewle in het weekend het drukst is in PUB zonder modjes?
En ik maar denken dat ze het elk jaar enorm wilden uitbreiden, tot uiteindelijk iets van 120.000 mensen. Flyer van vorig jaar heb ik als het goed is nog ergens liggen, dus kan het in principe opzoekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja een vriend van me was er ook geweest en het zoog omdat het regende.
Maar moeilijk bereikbaar?
Hmm, ik ben er 2 weken geleden nog geweest (op het vliegveld) en ik vond het reuze meevallen.
Maar dat komt denk ik omdat we de weg er kennen.
Maar goed, het wordt morgen lekker warm, vorig jaar waren er dubbel zo veel bezoekers. Dus iedereen past nu in die bunkers. Dat scheelt al een hoop denk ik zo!
Ja, ik geloof dat het er vorig jaar rond de 20.000 waren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze het elk jaar enorm wilden uitbreiden, tot uiteindelijk iets van 120.000 mensen. Flyer van vorig jaar heb ik als het goed is nog ergens liggen, dus kan het in principe opzoeken
Vorig jaar waren alle wegen afgesloten op 1 na, zodat de Polizei alle auto's en bussen op drugs kon controleren![]()
Tenminste, dat zeiden ze, weet niet of t klopt
Kansloosquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil wel voor tijdelijke mod spelen![]()
![]()
Hey ja, dan krijgen we alleen maar slowchat !quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ook zo rond de 20.000, denk dat ze Q-base wel gaan schrappen over een tijdje als ze dit niet eens uitverkocht krijgen (ook al heb ik weinig meegekregen van de line-up dit jaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat het er vorig jaar rond de 20.000 waren?
En dit jaar rond de 12.000 ofzoDus scheelt wel wat !
En het is nog niet uitverkocht!
Oh ja....quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben hier niet de persoon die het met kale mannen doetquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, dan krijgen we alleen maar slowchat !
Of met vreemde kleine mannenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben hier niet de persoon die het met kale mannen doet![]()
Heb je mod-ervaring?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
pff
ik kan heus wel goede mod zijn hoor
![]()
denk ik
![]()
Zij denken duidelijk van nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
pff
![]()
denk ik
![]()
Ik zou het subforum voor het weekend op slot gooienquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, dan krijgen we alleen maar slowchat !
Kastanova was zelfs een goeie mod .quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
pff
![]()
denk ik
![]()
True.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kastanova was zelfs een goeie mod .
Dus dat kan echt iedereen .![]()
Komt door het weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dacht ook zo rond de 20.000, denk dat ze Q-base wel gaan schrappen over een tijdje als ze dit niet eens uitverkocht krijgen (ook al heb ik weinig meegekregen van de line-up dit jaar)
Ah ja dan is het jammer maar helaas denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet![]()
daarom zeg ik ook: denk ik
[..]
lekker vertrouwen hebben ze hier in me![]()
Ze mogen eerst eens wat aan de traagheid van de server doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
lekker vertrouwen hebben ze hier in me![]()
Heb je even snel linkje naar PFquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt door het weer.
Met de line-up is namelijk niks mis. Voor ieder wat wils enzo.
Maar morgen gaat het regenen en onweren, dus tja.. Niet bepaald ideaal.
Kon dat maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou het subforum voor het weekend op slot gooien
Denk je nog steeds dat ik met Danny heb geneuct?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben hier niet de persoon die het met kale mannen doet![]()
Ik gok dat Coflict, Bupa en anderen dat wel zullen doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kon dat maar!
Nah, komt wel goed. Andere modjes springen wel bij!
En anders ruim ik de bagger op zondagavond wel op!
Baggermeisquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kon dat maar!
Nah, komt wel goed. Andere modjes springen wel bij!
En anders ruim ik de bagger op zondagavond wel op!
ja hallo, net alsof de mensen die nu mod zijn al mod ervaring haddenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja dan is het jammer maar helaas denk ik.
Weet je moeder daarvan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat ik met Danny heb geneuct?
Clown.
PF ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je even snel linkje naar PF![]()
Het weer dus net als vorig jaar
Geneukt niet .quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat ik met Danny heb geneuct?
Clown.
Komt vanzelf joh, als je vaak genoeg blijft posten kom je vanzelf aan de beurt of je stuurt gewoon een open sollicitatie óf je mailt je tieten naar Danny met een verzoek dat je mod wilt wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, net alsof de mensen die nu mod zijn al mod ervaring hadden![]()
ik wacht anders nog wel 3 jaar ofzo![]()
Partyflock jijquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PF ?.
Enne, ik weet niet of het vorig jaar warm is? Maar nu zijn er enkele buien.
En zoals ik al zei, vorig jaar was er ook veel rondom de bunker.
Ik denk dat ze daarom dus minder mensen willen zodat alles makkelijk in de bunkers past zodat we lekker droog blijven.
Dus!
Oepsquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Partyflock jij![]()
Ach ja, ik hoor t wel zondag dan![]()
Volgens mij wil jij zelf eens bepaalde zaken bij Danny doen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geneukt niet .
Andere dingen heb je zellfs toegegeven![]()
Mmmm... vrij standaard op zich wel, met wel een paar leuke afwisselingen, maar niet heel verrassend dus. He doe je me een plezier: ga even kijken bij Daniele Mondello, mn favoriete djquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeps. Tadaaaa: http://partyflock.nl/party/41642.html
ROFLquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zelf eens bepaalde zaken bij Danny doen....![]()
Wat lul jij nou weer je weet niet eens waar het over gaat man.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zelf eens bepaalde zaken bij Danny doen....![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ROFL![]()
![]()
Echt zo Maikel en Danny.
PERFECT
![]()
Jawel hoor, ik weet meer dan jij denkt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer je weet niet eens waar het over gaat man.
Hielen likkertje![]()
Maybequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mmmm... vrij standaard op zich wel, met wel een paar leuke afwisselingen, maar niet heel verrassend dus. He doe je me een plezier: ga even kijken bij Daniele Mondello, mn favoriete dj![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer je weet niet eens waar het over gaat man.
Hielen likkertje![]()
Wat doe je dom man kanker sjaak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
El Maik0l, ik zag je foto nog op internet: [afbeelding]
Welke van de 2 ben jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat doe je dom man kanker sjaak.
Lief kereltje is Maikel toch.quote:
JOUWquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zag ook jou foto
[afbeelding]
Vieze konten likker.
hahahahahahaa die middelste.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zag ook jou foto
[afbeelding]
Vieze konten likker.
Kom maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawhol ! Anders schop ik jou onder je hol !
OkayDie is wel droog.
En jij kan prachtig muziek maken met al je josti vriendjesquote:
Vast niks aan het handjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef Saarah het volgende:
Ik hoor net een auto stoppen naast ons huis en een autodeur open/dicht gaan, dus ik dacht dat m'n grootouders thuiskwamen ofzo. Even later hoor ik die auto terug vertrekken. Ik hoop dat het het huis hiernaast was ofzoaangezien we hier in een héél rustig straatje wonen
![]()
Vertel eens, hoe heet ie en heb je m al aan je ouders voorgesteld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jij kan prachtig muziek maken met al je josti vriendjes
Jezus wat een opmerking manquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... Hoop ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast niks aan het handje.
Misschien iemand die ergens iets in de bus moest doen ofzo !
Jij bent Jaguar ze kont vriend ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe heet ie en heb je m al aan je ouders voorgesteld?
sorry, kan het niet laten![]()
Jaguarizedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent Jaguar ze kont vriend ofzo![]()
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent Jaguar ze kont vriend ofzo![]()
Ja sorry hoor, ik ga me niet verlagen tot jouw niveau he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat je vrijdagavond half 12 een Disneyfilm gaat kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef saaw het volgende:
ik ga zo ook maar eens een film kijken
weet nog niet welke
denk een oude disney ofzo![]()
ik heb van 5 tot 10 in een cafe gezeten en vrij veel bier gedronken en daarna 2 jointjes gerooktquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat je vrijdagavond half 12 een Disneyfilm gaat kijkenWat heb jij gebruikt?
Kan, maar het verklaart wel het een en anderquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb van 5 tot 10 in een cafe gezeten en vrij veel bier gedronken en daarna 2 jointjes gerookt
hoezo
maar als ik nuchter ben kijk ik ook disney films hoor
Dat kan je ook niet want jou schijt niveau is lager dan die van mij kneusje .quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga me niet verlagen tot jouw niveau he.![]()
![]()
![]()
Wat deed jij ook maar weer? MBO zei je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet want jou schijt niveau is lager dan die van mij kneusje .![]()
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan, maar het verklaart wel het een en ander
Ik wil best kappen maar hij gaat maar door.quote:
Neee man: Opleiding: Recreatie en Toerisme niveau 3quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat deed jij ook maar weer? MBO zei je?![]()
![]()
En jij reageert er weer op dus jij gaat ook door.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil best kappen maar hij gaat maar door.
Dat was ook leuk he vanmiddagquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
bitchfighten dit keer es niet tussen Jett en mij
Ik ben het nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef RaymanNL het volgende:
zo, jensen houd ik altijd maar tot de helft vol![]()
Ze was je gewoon zat, wat ik ergens wel kan begrijpen aangezien het steeds maar doorgingquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij had ik der toen weggejaagd ofzo
want ze was erna opeens verdwenen![]()
Oh ja dat is ook zo. Domme ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neee man: Opleiding: Recreatie en Toerisme niveau 3
Dat is heeeelll wat anders![]()
het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ligt het aan mij of doet Active Topics het niet meer!
Zeg, ik probeer vaak wel een goede sfeer te handhaven en te sussen tussen 2 partijen (behalve nu net danquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik dat toch nooit
Zoiets hoorde ik vanmorgen op school. Fortuna tegen nogiets.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
Fortuna Sittard speelt tegen Helmond ofzoietsis op sbs6 nu
GO FORTUNAAAA!!!
Nickkkkkkiiieeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik vanmorgen op school. Fortuna tegen nogiets.![]()
Everybottyyy heppieejj!?!?!quote:
Plusquote:
quote:
Jaaa...dat wil jij niet weten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]Wat heb je gedaan om m zo plakkerig te krijgen?
Je hebt je bifi gemaild naar Yvonne én Brechtjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jaaa...dat wil jij niet weten.![]()
Ik reageer hier weer anders wordt de FB weer zo'n slowchat en dat moeten we ook niet hebben he.![]()
dan had tie nu wel een tagjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt je bifi gemaild naar Yvonne én Brechtje
Ja hallo stil nou ff.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt je bifi gemaild naar Yvonne én Brechtje
Nou..quote:
btw, google, zoeken naar afbeelding: kat, eerste hitquote:
Ik dacht eerst dat jij een tjik was...Dikke tegenvaller...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik kom ook weer is in PUB en het eerste wat ik zie is dit![]()
Is dat geen chick danquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een tjik was...Dikke tegenvaller...
Je mag blij zijn: Jaguarized is er nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar zijn alle leuke users heen vanavond?
(Chris en Martinuhhh! enzo? )
taart die is naar een vriend van ons, ik vond het te laat om daar heen te gaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee joh, tis een vent...quote:
Als je ons niet leuk vind mag je ook gaan hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pff ga zelf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, tis een vent...
[..]
Als je ons niet leuk vind mag je ook gaan hoor..![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een tjik was...Dikke tegenvaller...
Gizmore! Hij noemde me een kneusje!quote:
Je kan het toch zelf wel aan denk ik?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gizmore! Hij noemde me een kneusje!![]()
Zucht...zwijmel.....![]()
![]()
![]()
trustequote:
Doei Imquote:
Truste ijsmeis!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
Begint het nou weer opnieuw?.
Kappen of wegwezen. Beide.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ijsmeis blijft nog op! Die is nog in functie!
Oh ja het is zo'n 24 uurs functie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ijsmeis blijft nog op! Die is nog in functie!
Het hele weekend, dus er kan eindelijk weer gebaggerd worden en de kunst van het postopkrikken kan beoefend gaan wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef RaymanNL het volgende:
is pub op zaterdag avond soms modvrij ofzow? de dames zijn dan toch wel uit![]()
maar de PUB users zijn er dan toch ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het hele weekend, dus er kan eindelijk weer gebaggerd worden en de kunst van het postopkrikken kan beoefend gaan worden
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar de PUB users zijn er dan toch ook niet![]()
![]()
ik ga nu ook slapen, wel trustenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tuurlijk welOf anders bagger ik alles wel in mn eentje vol
Het hele weekend zelfs.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef RaymanNL het volgende:
is pub op zaterdag avond soms modvrij ofzow? de dames zijn dan toch wel uit![]()
Meki!! Onze Fok!Ondernemer!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef Meki het volgende:
goodnight
mekiquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef Meki het volgende:
goodnight
Trustequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik ga nu ook slapen, wel trusten![]()
Alles goed. Daar?quote:
ze komen mijn eisen niet naquote:
Geweldige aanbieding trouwens toen met die televisie voor 49 euri!quote:
welke fok of speurdersquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geweldige aanbieding trouwens toen met die televisie voor 49 euri!![]()
quote:
joltziquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.superdudes.nl/*Joltzi*
Van welk subforum had je dat willen worden dan? Ik doe een gok: V&Aquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
nee nog erger ze maken me geen Moderator
NWSquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van welk subforum had je dat willen worden dan? Ik doe een gok: V&A
Had je je bifi al opgestuurd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
nee nog erger ze maken me geen Moderator
Doeiiaaaaaaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aha, succes ermee in ieder geval: ik ga slapen nu
bifiquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je je bifi al opgestuurd?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aha, succes ermee in ieder geval: ik ga slapen nu
Foto van je piem0l.quote:
quote:
goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef brainster het volgende:
Goede 's avonds kinders
Wat is er met Meki?
Uhuh...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
hebben ze die nodig
dan mogen ze lang wachten![]()
of meer dreigen kan ook hequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uhuh...of veel baggeren, net als Conflict.
![]()
Dat wordt dus baggerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uhuh...of veel baggeren, net als Conflict.
![]()
dan dreig ik met stakenquote:
mijn tweede optie is naar de media gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik zie al een post op GS:
"Meki dreigt FOK! met hongerstaking"
what is thatquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Meki verkoop jij ook klisma's ?
klys·ma (het ~, ~'s)quote:
Die dingen van Patty .quote:
Oohja jij was dat met die fatboy !quote:
yeahquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oohja jij was dat met die fatboy !![]()
Wie? Vriendje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
maar nu zit er iemand anders op
die ik er zo af ga schoppen
maar eerst ff een muziekje luisteren
Mag ik hem nog overkopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
maar nu zit er iemand anders op
die ik er zo af ga schoppen
maar eerst ff een muziekje luisteren
quote:
ah okequote:
Ok...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef saaw het volgende:
[..]
ah oke
maar nee hoor
wel misschien eventueel een klein beetje onderweg
maar nog niet
Neuh heb seizoen 1, 2 en 4 compleet, 3 half. Maar het is ook op tv, zondags volgens mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef saaw het volgende:
[..]is dat weer op tv tegenwoordig?
welke serie??
ooh tofquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh heb seizoen 1, 2 en 4 compleet, 3 half. Maar het is ook op tv, zondags volgens mij.
Voed je ouders beter op!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:53 schreef B_BOY het volgende:
men ik is net wakkeer. gister naar een maat geweest film kijken. dus ik kom thuis rond 1 uur ga lekker slapen komen me ouders snachts zat thuisgaan ze ammeel wakker lopen maken stelletje zatte apen.
Je ouders hadden je wel even mogen leren typen/schrijven?quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zal eens een corrigerende tik verkopen.
Zou het?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:19 schreef BnQ het volgende:
Het is euh... stil hier!
Goede morgen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:31 schreef -Trinity- het volgende:
Nu niet meer !
quote:
Werken??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
weer een mooie dag om eens flink te gaan werken![]()
![]()
![]()
Weekend enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
weer een mooie dag om eens flink te gaan werken![]()
![]()
![]()
Leuk werk??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
ik moet straks weer aan het werk![]()
Goede Morgen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik ga voor het eerst op zaterdag ontbijten.
Goeie smorgensquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Good morning people![]()
* _ELMaikel_ luisterd Alkaline trio- Radio
ik heb al ontbeten, twee witte boterhammen met kaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik ga voor het eerst op zaterdag ontbijten.
Bah.. ontbijt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb al ontbeten, twee witte boterhammen met kaas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |