Lief kereltje is Maikel toch.quote:
JOUWquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zag ook jou foto
[afbeelding]
Vieze konten likker.
hahahahahahaa die middelste.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zag ook jou foto
[afbeelding]
Vieze konten likker.
Kom maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawhol ! Anders schop ik jou onder je hol !
OkayDie is wel droog.
En jij kan prachtig muziek maken met al je josti vriendjesquote:
Vast niks aan het handjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef Saarah het volgende:
Ik hoor net een auto stoppen naast ons huis en een autodeur open/dicht gaan, dus ik dacht dat m'n grootouders thuiskwamen ofzo. Even later hoor ik die auto terug vertrekken. Ik hoop dat het het huis hiernaast was ofzoaangezien we hier in een héél rustig straatje wonen
![]()
Vertel eens, hoe heet ie en heb je m al aan je ouders voorgesteld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jij kan prachtig muziek maken met al je josti vriendjes
Jezus wat een opmerking manquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... Hoop ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast niks aan het handje.
Misschien iemand die ergens iets in de bus moest doen ofzo !
Jij bent Jaguar ze kont vriend ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe heet ie en heb je m al aan je ouders voorgesteld?
sorry, kan het niet laten![]()
Jaguarizedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent Jaguar ze kont vriend ofzo![]()
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent Jaguar ze kont vriend ofzo![]()
Ja sorry hoor, ik ga me niet verlagen tot jouw niveau he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat je vrijdagavond half 12 een Disneyfilm gaat kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef saaw het volgende:
ik ga zo ook maar eens een film kijken
weet nog niet welke
denk een oude disney ofzo![]()
ik heb van 5 tot 10 in een cafe gezeten en vrij veel bier gedronken en daarna 2 jointjes gerooktquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat je vrijdagavond half 12 een Disneyfilm gaat kijkenWat heb jij gebruikt?
Kan, maar het verklaart wel het een en anderquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb van 5 tot 10 in een cafe gezeten en vrij veel bier gedronken en daarna 2 jointjes gerookt
hoezo
maar als ik nuchter ben kijk ik ook disney films hoor
Dat kan je ook niet want jou schijt niveau is lager dan die van mij kneusje .quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga me niet verlagen tot jouw niveau he.![]()
![]()
![]()
Wat deed jij ook maar weer? MBO zei je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet want jou schijt niveau is lager dan die van mij kneusje .![]()
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan, maar het verklaart wel het een en ander
Ik wil best kappen maar hij gaat maar door.quote:
Neee man: Opleiding: Recreatie en Toerisme niveau 3quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat deed jij ook maar weer? MBO zei je?![]()
![]()
En jij reageert er weer op dus jij gaat ook door.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil best kappen maar hij gaat maar door.
Dat was ook leuk he vanmiddagquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
bitchfighten dit keer es niet tussen Jett en mij
Ik ben het nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef RaymanNL het volgende:
zo, jensen houd ik altijd maar tot de helft vol![]()
Ze was je gewoon zat, wat ik ergens wel kan begrijpen aangezien het steeds maar doorgingquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij had ik der toen weggejaagd ofzo
want ze was erna opeens verdwenen![]()
Oh ja dat is ook zo. Domme ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neee man: Opleiding: Recreatie en Toerisme niveau 3
Dat is heeeelll wat anders![]()
het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ligt het aan mij of doet Active Topics het niet meer!
Zeg, ik probeer vaak wel een goede sfeer te handhaven en te sussen tussen 2 partijen (behalve nu net danquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik dat toch nooit
Zoiets hoorde ik vanmorgen op school. Fortuna tegen nogiets.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
Fortuna Sittard speelt tegen Helmond ofzoietsis op sbs6 nu
GO FORTUNAAAA!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |