Stond vorig jaar op Fokke & Sukke kaftpapier. Ik heb dit jaar echt alles behalve mijn multomap van Fokke & Sukke, zo vermaak je je ook weer een beetje in de les.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).persconferentie.wmv
geweldig![]()
Q-Basequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Pfoeh hallo!
Ik ga morgen naar Q-Base!
Waarom heb je die in je lijstquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Check diteen echte breezer msn naam
_TruTjj_ Miis Diie f0ckiing leuKe j0nge iin diie f0ckiing lvNtJ,, TiiF,,&nd TammiieY h0uFahnj0e2
In die spaties staan dus bloemetjes enzo
Q-Base wordt leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Q-BaseIk ga liever naar Qlimax eigenlijk
Kan daar niet eens een Fok!meet komen dan?
Heeft cam, en waarom is die jonge in mijn lvntj er niet ofzo, dat gaat dus over mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heb je die in je lijst![]()
Of heeft ze een webcam![]()
WTF is een ivntj?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft cam, en waarom is die jonge in mijn lvntj er niet ofzo, dat gaat dus over mijmaarja wat zou ik doen ?
Dat wel, maar ik heb t niet zo op Q-Base eigenlijk... Maar ach, wordt vast wel leuk: voor als ik het vergeet, veel plezier daar hequote:
Leventjequote:
officieel 18 maar ik kwam makkelijk binnen op mn 17e, ze doen meestal niet zo heel moeilijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe oud moet je zijn voor Qlimax ?
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb t niet zo op Q-Base eigenlijk... Maar ach, wordt vast wel leuk: voor als ik het vergeet, veel plezier daar he
die buren krijgen binnenkort een puppyquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
De nieuwe 7 weken oude katjes van mijn beste vriend zijn pas liev![]()
Wat is Q-Base en Qlimaxquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
officieel 18 maar ik kwam makkelijk binnen op mn 17e, ze doen meestal niet zo heel moeilijk.
Zeggen dat ze de liefde van je leven is als ze voor je striptquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft cam, en waarom is die jonge in mijn lvntj er niet ofzo, dat gaat dus over mijmaarja wat zou ik doen ?
Op voorwaarde dat ze er lekker uitziet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de liefde van je leven is als ze voor je stript![]()
Het idee achter dat feest (zogenaamd de 'ultieme' locatie) vind ik niet echt goed, het was namelijk enorm slecht vorig jaarquote:
Moet ik wel zoeen proggie hebben om het op te nemen zodat jullie je er vervolgens op kunnen wanken :xquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de liefde van je leven is als ze voor je stript![]()
hoe komt ze in je lijst?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik wel zoeen proggie hebben om het op te nemen zodat jullie je er vervolgens op kunnen wanken :x
Ja een vriend van me was er ook geweest en het zoog omdat het regende.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het idee achter dat feest (zogenaamd de 'ultieme' locatie) vind ik niet echt goed, het was namelijk enorm slecht vorig jaarVrienden van me waren erheen geweest en je kon er al amper komen en toen regende het ook nog de hele nacht.. Toch liever gewoon een groot indoorfeest á la Qlimax, Hard Bass en Sensation (black).
Vaag..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hotlinken werkt niet op die site![]()
Dus even opslaan als en uploaden bij imageshack oid![]()
Ja superquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik wel zoeen proggie hebben om het op te nemen zodat jullie je er vervolgens op kunnen wanken :x
Leuk voor mensen die van dat soort muziek houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vaag..
Naja, check dit dan: Linkje
Kijk eens op www.fraps.comquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik wil wel voor tijdelijke mod spelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij ookal zie ik, hoewle in het weekend het drukst is in PUB zonder modjes?
En ik maar denken dat ze het elk jaar enorm wilden uitbreiden, tot uiteindelijk iets van 120.000 mensen. Flyer van vorig jaar heb ik als het goed is nog ergens liggen, dus kan het in principe opzoekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja een vriend van me was er ook geweest en het zoog omdat het regende.
Maar moeilijk bereikbaar?
Hmm, ik ben er 2 weken geleden nog geweest (op het vliegveld) en ik vond het reuze meevallen.
Maar dat komt denk ik omdat we de weg er kennen.
Maar goed, het wordt morgen lekker warm, vorig jaar waren er dubbel zo veel bezoekers. Dus iedereen past nu in die bunkers. Dat scheelt al een hoop denk ik zo!
Ja, ik geloof dat het er vorig jaar rond de 20.000 waren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze het elk jaar enorm wilden uitbreiden, tot uiteindelijk iets van 120.000 mensen. Flyer van vorig jaar heb ik als het goed is nog ergens liggen, dus kan het in principe opzoeken
Vorig jaar waren alle wegen afgesloten op 1 na, zodat de Polizei alle auto's en bussen op drugs kon controleren![]()
Tenminste, dat zeiden ze, weet niet of t klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |