Oohja jij was dat met die fatboy !quote:

yeahquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oohja jij was dat met die fatboy !![]()

Wie? Vriendje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
maar nu zit er iemand anders op
die ik er zo af ga schoppen
maar eerst ff een muziekje luisteren

Mag ik hem nog overkopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
maar nu zit er iemand anders op
die ik er zo af ga schoppen
maar eerst ff een muziekje luisteren

quote:

ah okequote:

Ok...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef saaw het volgende:
[..]
ah oke
maar nee hoor
wel misschien eventueel een klein beetje onderweg
maar nog niet

Neuh heb seizoen 1, 2 en 4 compleet, 3 half. Maar het is ook op tv, zondags volgens mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef saaw het volgende:
[..]is dat weer op tv tegenwoordig?
welke serie??

ooh tofquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh heb seizoen 1, 2 en 4 compleet, 3 half. Maar het is ook op tv, zondags volgens mij.

Voed je ouders beter op!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:53 schreef B_BOY het volgende:
men ik is net wakkeer. gister naar een maat geweest film kijken. dus ik kom thuis rond 1 uur ga lekker slapen komen me ouders snachts zat thuisgaan ze ammeel wakker lopen maken stelletje zatte apen.

Je ouders hadden je wel even mogen leren typen/schrijven?quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zal eens een corrigerende tik verkopen.

Zou het?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:19 schreef BnQ het volgende:
Het is euh... stil hier!

Goede morgen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:31 schreef -Trinity- het volgende:
Nu niet meer !
quote:

Werken??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
weer een mooie dag om eens flink te gaan werken![]()
![]()
![]()

Weekend enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
weer een mooie dag om eens flink te gaan werken![]()
![]()
![]()

Leuk werk??quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
ik moet straks weer aan het werk![]()

Goede Morgen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik ga voor het eerst op zaterdag ontbijten.

Goeie smorgensquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Good morning people![]()
* _ELMaikel_ luisterd Alkaline trio- Radio

ik heb al ontbeten, twee witte boterhammen met kaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik ga voor het eerst op zaterdag ontbijten.

Bah.. ontbijt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb al ontbeten, twee witte boterhammen met kaas![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |