Nickkkkkkiiieeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik vanmorgen op school. Fortuna tegen nogiets.![]()
Everybottyyy heppieejj!?!?!quote:
Plusquote:
quote:
Jaaa...dat wil jij niet weten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]Wat heb je gedaan om m zo plakkerig te krijgen?
Je hebt je bifi gemaild naar Yvonne én Brechtjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jaaa...dat wil jij niet weten.![]()
Ik reageer hier weer anders wordt de FB weer zo'n slowchat en dat moeten we ook niet hebben he.![]()
dan had tie nu wel een tagjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt je bifi gemaild naar Yvonne én Brechtje
Ja hallo stil nou ff.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt je bifi gemaild naar Yvonne én Brechtje
Nou..quote:
btw, google, zoeken naar afbeelding: kat, eerste hitquote:
Ik dacht eerst dat jij een tjik was...Dikke tegenvaller...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik kom ook weer is in PUB en het eerste wat ik zie is dit![]()
Is dat geen chick danquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een tjik was...Dikke tegenvaller...
Je mag blij zijn: Jaguarized is er nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar zijn alle leuke users heen vanavond?
(Chris en Martinuhhh! enzo? )
taart die is naar een vriend van ons, ik vond het te laat om daar heen te gaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee joh, tis een vent...quote:
Als je ons niet leuk vind mag je ook gaan hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pff ga zelf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, tis een vent...
[..]
Als je ons niet leuk vind mag je ook gaan hoor..![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een tjik was...Dikke tegenvaller...
Gizmore! Hij noemde me een kneusje!quote:
Je kan het toch zelf wel aan denk ik?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gizmore! Hij noemde me een kneusje!![]()
Zucht...zwijmel.....![]()
![]()
![]()
trustequote:
Doei Imquote:
Truste ijsmeis!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
Begint het nou weer opnieuw?.
Kappen of wegwezen. Beide.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ijsmeis blijft nog op! Die is nog in functie!
Oh ja het is zo'n 24 uurs functie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ijsmeis blijft nog op! Die is nog in functie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |