Ik was gewoon effe relaxtemundo met jou aan het levellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Sanne het volgende:
Vervolg op: [FB] Naai hier je maatje een slotje aan.
Ik vind het nog knapper dat jij door post 300 heen kon posten!
We checken momenteel vooral BB.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef kluivie het volgende:
Ze kunnen beter ook de internetsite checken ik kwam er daarnet geeneens doorheen of het moet weer aan zeelandnet liggen pffffffffff zal wel![]()
Maar idd leuke topic titel
Is al op slot.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
deze mag dicht
[Poll] Wie moet blijven?
nieuwe poll
[Poll] De eerste nominatieronde
Maar deze post ik wel okequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:35 schreef harrie1 het volgende:
als je meisje je een brief stuurt met een bom
als je goudvis is verdronken in zijn kom
wanneer je naar je vrouw kijkt en je wordt opeens niet goed
als je zelf gaat zitten op je nieuwe hoed
als je op jacht gaat en konijnen schieten terug
als je je snijdt bij het scheren in je rug
wanneer je hebt staan dansen op een mijn die je niet ziet
dan heb je reden, reden om te huilen van verdriet
dus schreeuw het uit over de daken, niets met anderen te maken als je huilt
dus laat je tranen lekker stromen, laat die regenbui maar komen als je huilt
want als je lekker huilen kan dan huil ik met je mee
en als je samen huilt, dan huilen we gewoon voor twee
+3 plagiaatquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Maar deze post ik wel oke
+3 orgineel
Heb hem even aangepast, maar van mij mogen die plaatjes blijven staan hoor. Geintje op zijn tijd moet kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:50 schreef misterDre het volgende:
Morguh Ripley, wil je de OP van dit topic ff fixen of gewoon sluiten
Dido deel 2
Ow..okquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb hem even aangepast, maar van mij mogen die plaatjes blijven staan hoor. Geintje op zijn tijd moet kunnen
Onderaan bij de slotjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:37 schreef cuall het volgende:
Ripley, waar zijn de commentaren op de livestream deel 130, 131 en 132 gebleven?
ow.kay! Ik pas het even aan, thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik mis de linkjes naar deze topic bovenaan in deel 133![]()
Ja, zomedadelijk zijn er ineens 6 als iedereen het gaat doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Waarom opent niemand het nieuwe commentaren topic?
Even een topicje openen is ook simpel, maar dan gaat iedereen nog zeuren dat je die standaard OP erin moet pasten. Daar heb ik ook helemaal geen zin in. Dan opent iemand anders het topic maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zomedadelijk zijn er ineens 6 als iedereen het gaat doen
Flikker op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:41 schreef BrauN het volgende:
Ok. Waarom moest dit topic zo nodig gesloten worden? Ik hoorde...
Ik stel een doodnormale vraag... of die zwangere vrouw rookt als een dolle. Ik hoorde iemand dat zeggen, ik was nieuwsgierig en we kunnen daar heerlijk over discussiëren. Laat dus maar lekker open. Bedankt.
done.quote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef Ireth het volgende:
slotje?? Commentaren op de live streams -- deel 166
quote:Op zondag 11 september 2005 10:20 schreef Sanne het volgende:
Niet alles wordt hier trouwens geaccepteerd, de grens ligt ongeveer bij crackhoer.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx, m'n sig was net weer aan vervanging toe.
![]()
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Discussieren over de mogelijke aanwezigheid van een transseksueel in het huis kan hier: Een tweede kelly? Hoer een slotje.
Dit zat in de submit van de BB weblog en aangezien Knut en Rickmans op hun werk zitten gooi ik het hier maar ff in, zie maar wat je ermee doetquote:beste admins,
Op het BB forum is een poll gemaakt voor de komende nominatie (http://forum.fok.nl/topic/751334). Er zijn nu pas 300 stemmen uitgebracht en om het aantal stemmen te vergroten hoop ik dat jullie voor een beetje meer exposure kunnen zorgen door het ook hier ergens neer te zetten.
zou cool zijn als FOK bezoekers de nominatie kunnen voorspellen door veel stemmen uit te brengen.
thanks alvast
Met dank aan BigBro000 voor de submit
Jaja, zag het al, maar het forum is zo gruwelijk traagquote:Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Ripley, het commentaren topic moet wel degelijk 182 zijjn, niet 181
quote:Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Ripley, vind je het echt nodig om een user voor hoer uit te maken als je haar topic op slot gooit?![]()
Dat was zij reeds op attent gemaakt, vieze crackhomo. [FB] Sanne & Ripley, zender checken!quote:Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Ripley, vind je het echt nodig om een user voor hoer uit te maken als je haar topic op slot gooit?![]()
O, daar had ik niet gezien, APK.quote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was zij reeds op attent gemaakt, vieze crackhomo. [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
done.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Gert het volgende:
Slotje graag voor RTL-Boulevard meldt dat Ingrid de transsexueel is.
Er is al een topic over: Een tweede kelly?
Vervelend, als discussies op twee plekken plaatsvinden omdat er mensen zijn die er geil van worden topics met 'hot news' te openen.
Top.quote:
samenvatting: [HOMO] #1384 het BB-Gay house komt naar je toe deze zomerquote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[HOMO]1383 the one with the BB-GAY house
gay-versie speelt zich ookal af
done.quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
Commentaar op de LiveStreams deel 150 heeft de weekopdracht niet gehaald, op rantsoen denk ik
Opgeruimd. Dat ging idd nergens meer over.quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zit in het topic over Lieske erg veel rotzooi-commentaar, wat niets met Lieske te maken heeft. Kan er wat weggehaald worden?
Hij vindt het een suffe postopkrik-reeks die wat hem betreft dicht mag, zodat er meer kwalitatief goede streamverslagen geschreven worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef Ripley het volgende:
Sorry BW, ik vind je post nogal onduidelijk. Zou je het iets duidelijker kunnen uitdrukken?
Ik ben het met hem eens dat er meer kwalitatief goede verslagen moeten worden gemaakt. Ik ben het alleen persoonlijk niet eens met het sluiten van de commentarenreeks - ik als niet streamer bijvoorbeeldbeleef veel plezier aan die reeks omdat ik daar ook mijn dingetjes kwijt kan. De balans zou wel beter mogen. Daar zijn al eerder pogingen toe gedaan, maar tot nu toe wil het niet helemaal lukken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hij vindt het een suffe postopkrik-reeks die wat hem betreft dicht mag, zodat er meer kwalitatief goede streamverslagen geschreven worden.
Ha die Tinkerbellquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Als het goed is hebben Sanne en jij daar allang over overlegd ((waar komt anders die ene mededeling vandaan sticky bovenaan?) want dit bezwaar is al vanaf het begin van BB geuit in allerlei vormen. Zowel hier als per mail.
Je kan er ook gewoon een beetje op modden hoor, daar hoef je niet uitgebreid over te overleggen. Ik ben van mening dat de reeks dichtdoen inmiddels geen zin meer heeft, dan had je in de eerste week al beter naar de bezwaren moeten kijken.
Wat je dus wél kan doen is mensen blijven aanmoedigen om, in plaats van hun halve streamverslagen te plaatsen in de commentaren, die te plaatsen in de streamverslagen. Desnoods aan moedigen dat er gecopy'd en gepaste wordt.
Er staan prachtige screenshots en halve verslagen in de commentaren, kleine moeite om die te pasten naar de streamverslagen, zodat er in elk geval wat met de verslagen gebeurd en mensen wat te lezen hebben. Daar kan je gewoon om vragen, dat doe ik als user ook. Maar als een mod het vraagt, heeft het misschien net iets meer impact
En halve streamverslagen (niet vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef Ripley het volgende:
Wat je zegt over de screens klopt zeker, zal er op letten dat ik die in het vervolg zal pasten. En ik probeer mensen ook zeker te blijven aanmoedigen
Dat moet je ook vooral doen, maar het klonk even wat raar omdat die ene sticky bovenaan er al een poos staatquote:Toch vind ik het prettig om samen met sanne even te zoeken naast de juiste manier waarop wij vinden dat we die sturing aan beide topics moeten geven. Ik neem de kritiek zeker ter harte en volgens mij heb ik sommige dingen al zeker proberen te doen. Als dat niet genoeg uit de verf is gekomen is dat jammer en zullen we het extra aandacht moeten geven.
Volgens mij vergis je je daar inderdaad in. Die moeite is iig wel gedaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat moet je ook vooral doen, maar het klonk even wat raar omdat die ene sticky bovenaan er al een poos staat. Ik zelf zie het wel staan, maar geen naleving ervan en ook geen mod-actie erop. Maar ik kan me vergissen
![]()
Waar lees je dat we dat overwegen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef jalla het volgende:
hoe kunnen julie in hemelsnaam overwegen om het veruit meest populaire topic (kommentaar op de streamverslagen) meeste posts en meeste vieuws, te gaan sluiten????
dat vind ik echt absurd dat je zoiets maar in overweging neemt. zijn toch apparte clib zoveel topics voor de incrowd en streamverslagen voor de info?, comments op stream moet blijven, is eigelijk enmige waar ik (newbe dus) voor kom, (niet dat dat intressant is, maar wilde wel ff laten weten dat dat in overweging nemen, echt absurd is, je best lopende topic gaan sluiten, en allemaal overwegen ze het serieus ?????!)
Je lijkt Tanja wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:10 schreef Gert het volgende:
Het is m.i. intensief en vermoeiend werk, je moet er echt zín in hebben.
En jij lijkt Rob wel, met dat gezeur over wat anderen moeten doen volgens jou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:15 schreef APK het volgende:
[..]
Je lijkt Tanja wel.![]()
Gewoon belangrijke ontwikkelingen even copy/pasten.![]()
Ik heb nog RSI van de streamverslagen van BB3 en BB4.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
En jij lijkt Rob wel, met dat gezeur over wat anderen moeten doen volgens jou.![]()
Ik zou zeggen: doe het zélf maar dan.
Misschien volgen anderen jouw goede voorbeeld!
Ook de collega's van mediawatchers.nl doen hun werk goed. Ik lees daar ook vaak de streamverslagenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Gert het volgende:
http://bigbrother.fok.nl destilleert 'nieuwsfeitjes' uit oa de commentaartopics, als je snel even wilt weten of er wat heftigs is gebeurd, is dit toch echt wel een informtieve pagina.
Ik kan de streams nu op vrijwel TV-kwaliteit volgen. In een jaar of twee tijd is mijn snelheid verviervoudigd. Dat is bij meer mensen zo. Het is, door de verbeterde kwaliteit, leúker om streams te kijken. Het wordt dus ook meer gedaan. En langer gedaan. En er is dus ook meer behoefte aan een slowchattopic waar mensen hun koetjes en kalfjes over wat ze zien kwijt kunnen. Het is een soort kroeg geworden, waar altijd wel mensen rondhangen en waar je gezamenlijk naar een TV-wall zit te kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:22 schreef Bus watcher het volgende:
Het gaat mij er om dat ze geen rekening houden met lezers die geen tijd hebben alles door te lezen en met lezers die slechts een gedeelte van de postings interessant vinden. Het is toch een kleine moeite je posting in het juiste topic te posten.
[..] Als alles m.b.t. Big Brother in één topic kan kun je dit subforum wel opheffen en de topicreeks verplaatsen naar het tv subforum of het real life soaps subforum.
[..]Het verband tussen het beschikken over kwaliteitsstreams (overigens is mijns inziens de snelheid van het internet en de kwaliteit van de streams niet significant verbeterd sinds Big brother 4) en het alles in een centraal topic posten zie ik niet.
Houden zo!quote:Ik heb mijn standpunt overigens niet gepost omdat ik behoefte heb aan feedback of complimenten. Verder vind het het niet vermoeiend streamverslagen te schrijven. Stilzitten vind ik gewoon te saai.
OK , ik noem "gewoon even" knippen en plakken: een kant en klare post ook in een ander topic zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Niet mee eens Gert, met dat "Gewoon even" knippen en plakken is dus nauwelijks aan de orde volgens mij."
Dat is dus juist wel aan de orde. Het valt heel duidelijk op als je een dag niet hebt kunnen bijlezen. Er staan soms wel hele zinnen in die makkelijk in de streamverslagen kunnen, plak die lekker onder elkaar, pleur er een capture bij en iedereen is tevreden. Wat is de grote moeite in hemelsnaam?
Ja, dat is leuk.quote:Ik heb vanochtend zelfs gebruik gemaakt van allerlei zinnen in de commentaren om een streamverslagje in elkaar te prutsen, daarna iemand gevraagd er wat captures in te gooien. Nou leuk, toch, iedereen kan even het gymnastieklesje van vanochtend nalezen.
Mee eens. Vooral dat accepteren. En proberen positieve punten te vinden in verandering, in plaats van alleen maar sikkeneurig terug te kijken op 'vroeger toen alles beter was'.quote:Voor BB heeft dat de consequentie dat er in elk geval een goede traditie verloren (is) (ge)gaan. Ik baal daar ook van, maar je moet gewoon accepteren dat het helaas gewoon zo het geval is.
Ik ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:34 schreef Bus watcher het volgende:
Gert, mijn snelheid is misschien 50 % gestegen in vijf jaar (@home breedband). Vijf jaar geleden was de snelheid al meer dan voldoende om meerdere streams tegelijk te openen. Ook is de kwaliteit van een breedbandstream mijns inziens niet beter dan toen ik jaren geleden voor het eerst een breedbandstream startte. Het verband dat jij legt tussen meer en langer kijken en de behoefte om in een centraal topic te posten zie ik nog steeds niet. Ik kan me voorstellen dat je meer informatie tot je neemt als je langer kijkt en dus over meer onderwerpen mee kan en wil posten maar dat kan net zo goed in decentrale topics.
Ook magere postings zie ik liever in decentrale dan in centrale topics. Dat scheelt in ieder geval in het doorploegen van duizenden magere en vette postings die me niet interesseren.
Ik vind het onzinnig om zaken eerst in een centraal topic te plaatsen om ze daarna te kopiëren naar decentrale topics. Dan kan je ze net zo goed direct in het decentrale topic posten.
Nou goed, dan zie jij het verband niet. Ik wel. Er kijken veel meer mensen veel langer naar de streams, daar zoek ik een oorzaak voor. Volgens mij heeft dat te maken met de kwaliteit van de streams, maar eigenlijk doet dat er niet eens zoveel toe wat de réden is: feit is gewoon dát er veel en langduriger gestreamd lijkt te worden en dat mensen daarover hun ei kwijt willen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:34 schreef Bus watcher het volgende:
Gert, mijn snelheid is misschien 50 % gestegen in vijf jaar (@home breedband).
Vijf jaar geleden was de snelheid al meer dan voldoende om meerdere streams tegelijk te openen. Ook is de kwaliteit van een breedbandstream mijns inziens niet beter dan toen ik jaren geleden voor het eerst een breedbandstream startte. Het verband dat jij legt tussen meer en langer kijken en de behoefte om in een centraal topic te posten zie ik nog steeds niet. Ik kan me voorstellen dat je meer informatie tot je neemt als je langer kijkt en dus over meer onderwerpen mee kan en wil posten maar dat kan net zo goed in decentrale topics.
Ook magere postings zie ik liever in decentrale dan in centrale topics. Dat scheelt in ieder geval in het doorploegen van duizenden magere en vette postings die me niet interesseren.
Ik vind het onzinnig om zaken eerst in een centraal topic te plaatsen om ze daarna te kopiëren naar decentrale topics. Dan kan je ze net zo goed direct in het decentrale topic posten.
Dat zeggen we toch niet? Aanmoedigen is de boodschap. Niet zelf doen, gekquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef Sanne het volgende:
Maar iedere user kan de highlights uit die topics naar de streamverslagen kopiëren, dat hoeven modjes niet te doen. Denk ook niet dat we daar de tijd voor krijgen.
Kijk je wel eens rond op andere fora dan het BB-gedeelte? Dat is geen gevolg van een bepaalde topicreeks maar een cultuurslag die al een tijdje geleden is ingezet.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:51 schreef Bus watcher het volgende:
Sanne, de verandering van de postcultuur is het gevolg van het feit dat er een topicreeks is waar off topic posten is toegestaan. Ik begrijp niet dat geen rekening wordt gehouden met lezers die weinig tijd hebben en/of geen zin hebben vele postings te lezen die hen niet interesseren.
En ik begrijp niet dat jij iets wilt gaan afdwingen terwijl er een situatie is waar de meeste mensen tevreden mee zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:51 schreef Bus watcher het volgende:
Sanne, de verandering van de postcultuur is het gevolg van het feit dat er een topicreeks is waar off topic posten is toegestaan. Ik begrijp niet dat geen rekening wordt gehouden met lezers die weinig tijd hebben en/of geen zin hebben vele postings te lezen die hen niet interesseren.
Wat is nou je punt?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:09 schreef Bus watcher het volgende:
Voor het geval je erover had gelezen. Ik ben het overigens volkomen met je eens hoor, maar het heeft geen zin meer.quote:Oh ja: bus watcher, ik zou me er niet al te druk om maken, er moet tegenwoordiger losser gemodereerd worden. Dat is op heel Fok zo. En voor BB heeft dat de consequentie dat er in elk geval een goede traditie verloren (is) (ge)gaa(t)n. Ik baal daar ook van, maar je moet gewoon accepteren dat het helaas gewoon zo het geval is. Er tegen strijden levert je verder alleen maar hoofdpijn op.
En dat punt begrijp ik nog steeds niet. De "betreffende reeks" is een slowchat-reeks. Daar gelden sowieso al wat lossere regels voor, omdat een licht afdwalen plus een breed scala aan onderwerpen nou eenmaal inherent is aan slowchat. Daarnaast is het dus volgens mij helemaal niet zo offtopic wat er daar gepost wordt. Mensen leveren instant-commentaar op wat ze op dát moment zien op de streams. Dat is ontopic.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef Bus watcher het volgende:
Tinkerbell, er wordt niet losser gemodereerd. Er wordt inconsequent gemodereerd. In de betreffende reeks worden dingen toegestaan die elders niet toegestaan worden. Het is niet mijn bedoeling een strijd aan te gaan. Als men er niets mee doet, het zij zo. Ik ben er nader op in gegaan omdat niet iedereen begreep wat mijn punt precies was.
OK, we hebben onze gedachten hierover nu wel uitgewisseld geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:25 schreef Bus watcher het volgende:
Gert, qua naam is de reeks geen slowchat reeks en qua inhoud bestaat de reeks voor slechts een deel uit slowchat. We verschillen blijkbaar van mening over wat off topic is. Nogmaals, ik dwing niks af, ik betuttel niet. Iedereen mag van mij posten wat hij wil, zolang hij zekere grenzen niet overschrijdt, en die grenzen zijn zeker niet betuttelender dan de huidige regels op Fok!, het gaat mij er om dat in het juiste topic gepost wordt.
En dan moeten wij nu vragen: Welke geruchten?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
Ik gAa morgen nl en heb ff wat vraagjes omdat er ook geruchten zijn en wil ff kijken of de brief hetzelfde is.
Die twee zijn officiele geruchten die ook in de media bevestigd zijn, die van jou is wel heel vergezocht. Maar ik moest wel glimlachenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef Falco het volgende:
Ooooh Ripley een zeer speculeerachtig topic over een AIDS-patiënt en een transseksueel in het BB-huis mag wel open blijven, maar waarom niet het grote Ralph en Nathalie-complottopic niet
Ik heb nog zoveel best gedaan op de OP!
Toch wel jammer hoor, Speculeren hoort een beetje bij BB en je kunt leuke discussies krijgen in zo'n topic.quote:
Wie weet wordt dit ook wel in de media bevestigd. De geruchten zijn nog erg vers hoor, net als dat met die HIV-patiënt en die omgebouwde. Ik vind het wel jammer hoor, want het was an sich een goed topic. Misschien dat ik het een beetje TRU-achtig bracht, maar het onderwerp zelf is eigenlijk nog geloofwaardiger dan die andere twee verhalen...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die twee zijn officiele geruchten die ook in de media bevestigd zijn, die van jou is wel heel vergezocht. Maar ik moest wel glimlachen
Sorry, maar hij moet echt dicht
Als je 'm openlaat komen ze vanzelf in de media... De eerste twee geruchten zijn als ik mezelf niet vergis ook via Fok! in de media gekomenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die twee zijn officiele geruchten die ook in de media bevestigd zijn, die van jou is wel heel vergezocht. Maar ik moest wel glimlachen
Sorry, maar hij moet echt dicht
gefixed.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef Showtime het volgende:
Commentaren op de live streams - deel 214 moet zijn Commentaren op de Live Streams - Deel 214
Welke TTquote:Op donderdag 15 september 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Aangezien iedereen de TT zo hilarisch vindt, kan iemand 'm ook uitleggen?
Net zoiets als het vorige topic van jou tochquote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[FB] Sanne & Ripley, zender checken!
Ripley bedoelt het allemaal goed volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef APK het volgende:
Ik vind trouwens dat Ripley af en toe echt even haar zender moet checken, want ik heb het gevoel dat niet alle signalen helemaal doorkomen.
Is opbouwend bedoeld hoor.
Ja, maar in het live-topic werd dat gisteravond ook een paar keer geroepen, dus ik dacht dat dat misschien een keer een grappig stuk was op de streams ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Net zoiets als het vorige topic van jou toch
quote:Wat mij betreft mag een modje de TT veranderen in De nominatierondes - Deel II ofzo, zodat we hier ook de volgende nominaties bespreken.
Foto's in OP aangepast.quote:Op maandag 19 september 2005 06:12 schreef BBscanner het volgende:
Zou een mod de OP van het de Moeder van Roel fantopic kunnen aanpassen. Wegens een server die down is zijn alle foto's weg. Heb ze opnieuw gepost ,zou wel leuk zijn als ze in de OP staan! Bvd!
Ps; Zouden jullie deze in dit topic ongepaste foto weg kunnen halen, lijkt mij totaal niet op zijn plaats (meer iets voor mokkels.nl!)
Thanks!quote:Op maandag 19 september 2005 07:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Foto's in OP aangepast.
Foto van dochter van Rob laten staan. Staat er al zo'n tijd, zie geen reden om hem nu te verwijderen.
Code #52quote:"Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten."
Ja idd, ging helemaal mis daar.quote:Op maandag 19 september 2005 17:03 schreef Ireth het volgende:
Spooktopic?
klikken op Commentaren op de livestreams - deel 257 geeft
[..]
Code #52![]()
![]()
Zo'n topic willen we allemaal wel. Maar helaas.quote:Op maandag 19 september 2005 18:08 schreef anne_Chris het volgende:
Ik zoek en ik zoek ... eigenlijk een topic waarin de belangrijkste gebeurtenissen nagelezen kunnen worden.
Tssk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Zo'n topic willen we allemaal wel. Maar helaas.
Oh, ik dacht een topic.quote:
Had ik iets verkeerds gedaan? (en zo ja, wat zodat ik het de volgende keer niet meer fout doe) of zat er gewoon een bugje in fok?quote:Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb #257 spooktopic even gefixed en eruit gegooid.
Ja hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:47 schreef Ali Salami het volgende:
Had je mijn reactie ook gelezen Sanne?
Ik wil hem wel open gooien, maar dan maken we er een algemeen felicitatietopic van.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Ali Salami het volgende:
Umm, Sanne, wat is dat nou weer voor onzin? "Nachtbagger" Omdat het om half vier 's nachts is geopend? Het was een serieus topic, enerzijds om die 100.000 te 'vieren' en anderszijds om inderdaad eens te vragen wat iedereen ging doen of hoe verslaafd iedereen was. Een idee wat ik al een paar dagen had. Beetje jammer dat je zoiets sluit.
zenk you my darlingquote:Op maandag 19 september 2005 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tssk.![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/
[14.gif]quote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Ik wil hem wel open gooien, maar dan maken we er een algemeen felicitatietopic van.
Donequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Flakkie01 het volgende:
hallo zou iemand de naam van mijn topic kunnen wijzigen aub
Parodie op BB
het woord "bevalling" schept wat verwarring, het is namelijk niet alleen de bevalling die op de hak genomen word maar iedereen in het BB huis.
kan het helaas zelf niet anders had ik het wel gedaan.
Alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Met dank aan heatwave al geslotenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:03 schreef BBscanner het volgende:
Deze spam ff verwijderen AUB!
Topic; SMS Big Brother.nl :: SMS & WIN 500 euro
Er staan ook vraagtekens in de TT.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Riesico. het volgende:
Dido de transsexueel!!?!!
dit slaat echt nergens op
Klopt, die is nu dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Riesico. het volgende:
en
Heeft iemand nog mooie plaatjes.
dit slaat echt nergens op
Er moet inderdaad nog even een nummer bij ofzo, voor je het weet kan het nageslacht het allemaal niet meer volgen via dat Wiki de Viking ding.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
Zou deze TT aangepast kunnen worden Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!
Ik vind hem zeer tendentieus en voel me er niet echt thuis![]()
Top ideequote:Op donderdag 22 september 2005 03:27 schreef svann het volgende:
Wat dacht je van gewoon even een nieuw topik achterlaten voor de vroege vogels?
Met een nummer enzo.
Nee, dat is niet handig. Zo haal je alle kans op interessante discussie uit je forum - ook spammers zeggen interessante dingen soms en ook niet spammers slowchatten wel eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:13 schreef jalla het volgende:
hoi, ik heb een beetje een vreemde vraag.omdat veel mensen het commentaar op streams onleesbaar vinden (teveel "onzin" posts) en omdat ik zelf ook regelmatig posters tegenkom waarvan ik eigelijk niets hoef te lezen, is het niet handig om een blokkeer functie toe te voegen aan het forum? zodat je zelf kan kiezen wie je blokkeert en wie niet. dan kan je voor jezelf altijd alles leesbaar en aangenaam houden, of is dit een hele vreemde vraag?> je kan dan o.a. spammers en mensen die off topic posten voor jezelf direct verwijderen bv. waarom is zo,n functie er eigelijk niet. is dat uit het principe dat iedereen gelezen moet worden, of is er nooit aan gedacht?
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
Nee, dat is niet handig. Zo haal je alle kans op interessante discussie uit je forum - ook spammers zeggen interessante dingen soms en ook niet spammers slowchatten wel eens.
Dat is waar. Maar ik snap de reden waarom jalla het vraagt: het commentaren-topic raakt verstopt.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat is niet handig. Zo haal je alle kans op interessante discussie uit je forum - ook spammers zeggen interessante dingen soms en ook niet spammers slowchatten wel eens.
Lees nou even terug (ook in het vorige FB topic). Deze discussie is al een paar keer gevoerd. Het heet allang geen 'commentaren op de streamverslagen' meer. Maar 'commentaren op de livestreams. Het was allang een conclusie dat het een SC topic is.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef Jumparound het volgende:
anders wordt het toch gewoon een [SSC] topic? dat is het nu toch al
stream slow chat
Het is met zoveel slowchat toch onmogelijk om alleen maar op de streamverslagen te reageren...
Hoeveel users posten nou regelmatig in de reeks? 50? Dat is echt te veel om afhangkelijk te zijn van de stream(posters) mensen willen hun mening geven en reageren op de mening van iemand anders..
Kalmpjes aan, nie huillie doen. Ik vind ook dat er onderhand SC in de titel moet (en die kut-OP eruit). Tis alleen niet de eerste keer dat deze discussie plaats vindt en dat maakt me moedeloos.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:59 schreef Jumparound het volgende:
tsk, relaxtemundo doen ja!
en je quote mn post intens verkeerd
hmm, ik snap het nu helemaal niet meerik ga wel naar huis
oke oke, ik hou me er wel buiten!
Daar ben ik het voor een groot deel wel mee eens inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef Falco het volgende:
Het is nu an sich wel goed hoe het in elkaar steekt. Echt hersenloos slowchat vind ik het commentaartopic ook niet altijd. Er wordt vrij vaak ontopic gereageerd op de streams en daarbij worden ook wel eens discussies gevoerd. In ieder geval probeer ik dat wel te doen zo nu en dan.
Alleen het jammere is dat er weinig gestreamd wordt en dat sommige streamverslagentopics erg karig zijn. Soms denk ik van 'ik post even daar iets in', maar het zou misschien wel iets meer mogen ja... Misschien dat ik dat toch wil proberen te veranderen.
Die OP is juist intens handig en nog enige houvast om mensen door te laten linken naar andere topicsquote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Kalmpjes aan, nie huillie doen. Ik vind ook dat er onderhand SC in de titel moet (en die kut-OP eruit). Tis alleen niet de eerste keer dat deze discussie plaats vindt en dat maakt me moedeloos.
Ja, ik vind zelf die OP juist handig eerlijk gezegd. En SC in d etitel nodigt alleen uit tot meer slowchatten en ik zit daar niet op te wachten.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Die OP is juist intens handig en nog enige houvast om mensen door te laten linken naar andere topics!
Dat is zo. Helaas was ik slechts sporadisch aanwezig de laatste week (dus na de laatste discussie hierover) door een verhuizing en heb me er dus weinig tegenaan kunnen bemoeien. Zal dat zeker meer doen in de komende dagen, dat scheelt al volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Kalmpjes aan, nie huillie doen. Ik vind ook dat er onderhand SC in de titel moet (en die kut-OP eruit). Tis alleen niet de eerste keer dat deze discussie plaats vindt en dat maakt me moedeloos.
Ik wil je best complimenteren met je zienersblik of snelle denkvermogen, maar je claimt volgens mij iets te veel.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Gert, je zegt nu precies hetzelfde als ik een week geleden! En toen was ik aan het zeiken, vond je.
Je krijgt een beurt![]()
Ik denk dat er niet tot nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Gewoon de AT even aanklikken is veel handiger. En die brei van links naar eerdere topics is al helemáál flauwekul. Denk je dat er ook maar iémand is die pak 'm beet commentaartopic 24 nog eens naleest? Of 96?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Die OP is juist intens handig en nog enige houvast om mensen door te laten linken naar andere topics!
Geheel mee eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet tot nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Gewoon de AT even aanklikken is veel handiger. En die brei van links naar eerdere topics is al helemáál flauwekul. Denk je dat er ook maar iémand is die pak 'm beet commentaartopic 24 nog eens naleest? Of 96?
Het trots in elke OP meezeulen van die hele ouwehoer-reeks is niets anders dan een soort pimpgedrag. Kijk ons eens. En dan straks een feestje bouwen als we bij de 1000 zijn.![]()
Ik sluit me hier zo langzamerhand ook bij aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
Ik moet zo langzamerhand Buswatcher een beetje gelijk gaan geven: de laatste tijd bestaat bij veel users wel héél erg de neiging om helemaal niet meer uit dat commentaren-topic te komen, en álles daar te bespreken.
Oooh flauwerikquote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet tot nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Gewoon de AT even aanklikken is veel handiger. En die brei van links naar eerdere topics is al helemáál flauwekul. Denk je dat er ook maar iémand is die pak 'm beet commentaartopic 24 nog eens naleest? Of 96?
Het trots in elke OP meezeulen van die hele ouwehoer-reeks is niets anders dan een soort pimpgedrag. Kijk ons eens. En dan straks een feestje bouwen als we bij de 1000 zijn.![]()
Het had vanaf het begin al aangepakt moeten worden, is niet gedaan. Nu niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik sluit me hier zo langzamerhand ook bij aan.
Ik heb geen tijd (en zin) om 15 delen slowchat per dag door te lezen, en alle centrale topics voor de bewoners, de weekopdrachten, etc liggen vrijwel helemaal stil. In feite bestaat het forum voor 90% uit 1 lange reeks en als je die niet volgt heb je niet zoveel meer in dit forum te zoeken. Ik weet nie tof dit nu nog te veranderen is, maar betreur het wel. En dat zeg ik als user.
Het beste is gewoon om het een beetje te spreiden denk ik, een compromis dus. De bewonerstopics lijken me btw meer geschikt voor de wat diepere analyses, die vreemd genoeg wel eens in die commentaartopics komen te staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:29 schreef flugeltje het volgende:
Maar wat mag dan nog wel/niet in het commentarentopic? Ik ben (net als bij de vorige discussie) dus nu compleet de weg kwijt. Ik zie het topic als een soort van 'kroeg' waar je lekker met elkaar ouwemeuten over wat er gezegd wordt.
Nu begrijp ik dat ik letterlijke dingen uit de streams in het streamverslagen topic moet gooien.
Dingen over Tanja in het Tanja topic, Over Lieske bij Lies etc etc.... Wat blijft er dan nog over?
Is het hele probleem niet meteen opgelost als er wat meer streamverslagen worden gepost zoals hier al geopperd werd? Dan kan het topic imho wel gewoon blijven zoals het is. (face it, 't is wel het populairste topic)
Ik weet niet of er niks meer aan te doen is. En met sommige dingen ebn ik het ook gewoon niet eens -ik vind het commentaren topic zelf ook een prettig topic bijvoorbeeld. Wat niet wegneemt dat ik het commentaar zeker aantrek en probeer op te volgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het had vanaf het begin al aangepakt moeten worden, is niet gedaan. Nu niks meer aan te doen.
Het is vaak genoeg aangekaart in elk geval.
Je hebt wel ergens gelijk. Die slowchattopics lees ik ook heel vluchtig van linksboven naar rechtsonder door als ik er niet ben geweest. Maar goed ik denk dat dit probleem juist opgelost kan worden door ook in de streamverslagentopics te schrijven en ook in andere topics te reageren. Die andere topics zijn namelijk wel de moeite waard om te volgen en/of te lezen vind ik. Zeker als er natuurlijk meer gepost wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik sluit me hier zo langzamerhand ook bij aan.
Ik heb geen tijd (en zin) om 15 delen slowchat per dag door te lezen, en alle centrale topics voor de bewoners, de weekopdrachten, etc liggen vrijwel helemaal stil. In feite bestaat het forum voor 90% uit 1 lange reeks en als je die niet volgt heb je niet zoveel meer in dit forum te zoeken. Ik weet nie tof dit nu nog te veranderen is, maar betreur het wel. En dat zeg ik als user.
Of je zet er alsnog een beleid op.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of er niks meer aan te doen is. En met sommige dingen ebn ik het ook gewoon niet eens -ik vind het commentaren topic zelf ook een prettig topic bijvoorbeeld. Wat niet wegneemt dat ik het commentaar zeker aantrek en probeer op te volgen.
Okay, daar kan ik mezelf nog wel in vinden... Maar ik begrijp ook uit de discussie dat er niet meer zoveel gepost mag worden omdat men niet 15 topics door wil lezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om het een beetje te spreiden denk ik, een compromis dus. De bewonerstopics lijken me btw meer geschikt voor de wat diepere analyses, die vreemd genoeg wel eens in die commentaartopics komen te staan.
Ik heb op zich geen moeite met een Slowchat-, c.q. Ouwehoerreeks, we hadden in andere jaren ook de zeer goedlopende Clib-reeks waar ook nooit een zinnig woord in getypt werd, maar die negeer ik dan wel, ieder zijn plezier.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Het had vanaf het begin al aangepakt moeten worden, is niet gedaan. Nu niks meer aan te doen.
Mwah ik zou het je niet zo persoonlijk aantrekken hoor. Ik vond die vergelijkingen met schoolkinderen die je trok namelijk erg leuk om te lezen en zo zijn er nog wel meer posts waarvan ik denk dat die eigenlijk helemaal niet in dat commentaartopic terecht hoeven te komenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, daar kan ik mezelf nog wel in vinden... Maar ik begrijp ook uit de discussie dat er niet meer zoveel gepost mag worden omdat men niet 15 topics door wil lezen.
Ik denk dat ik maar ff stop met posten en dan vanavond ofzo maar eens kijk hoe het dan gaat, misschien dat ik dan doorkrijg wat de bedoeling is.
Niemand zegt dat dat niet magquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, daar kan ik mezelf nog wel in vinden... Maar ik begrijp ook uit de discussie dat er niet meer zoveel gepost mag worden omdat men niet 15 topics door wil lezen.
Ik denk dat ik maar ff stop met posten en dan vanavond ofzo maar eens kijk hoe het dan gaat, misschien dat ik dan doorkrijg wat de bedoeling is.
Ja, dat zeg ik ook. Sterker nog, dat zeg ik al weken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen moeite met een Slowchat-, c.q. Ouwehoerreeks, we hadden in andere jaren ook de zeer goedlopende Clib-reeks waar ook nooit een zinnig woord in getypt werd, maar die negeer ik dan wel, ieder zijn plezier.
Ik betreur vooral dat je die wel bijna verpllicht moet doorworstelen om BB nog een beetje te volgen als je overdag moet werken. De andere topics lopen nauwelijks.
Ik trek het mezelf ook niet persoonlijk aan hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwah ik zou het je niet zo persoonlijk aantrekken hoor. Ik vond die vergelijkingen met schoolkinderen die je trok namelijk erg leuk om te lezen en zo zijn er nog wel meer posts waarvan ik denk dat die eigenlijk helemaal niet in dat commentaartopic terecht hoeven te komen.
De sticky heb ik overigens ook gelezen... Maar zoals gezegd en door jou ook aangehaald, ik snap ut niet... En dat is waarschijnlijk omdat ik eerdere jaren niet meedeed en de structuur dus ook niet van begin af aan heb aangeleerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dat niet magJe snapt het niet goed, vrees ik
De vraag is als volgt: als er bepaalde discussies ontstaan in het commentarentopic, zoals bijvoorbeeld vaak over Tanja, of zoals net over Lieske, of dat dan gewoon kan in het bewonerstopic.
Bijvoorbeeld
Dus niet ALLES bediscussieren in de commentaren, maar ook gewoon de bestaande topics daarover gebruiken.
Gewoon zoals het in deze sticky al een paar weken staat: Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen eigenlijk.
Wat bedoeld wordt, is: slowchat lekker door over de streams daar.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De sticky heb ik overigens ook gelezen... Maar zoals gezegd en door jou ook aangehaald, ik snap ut niet... En dat is waarschijnlijk omdat ik eerdere jaren niet meedeed en de structuur dus ook niet van begin af aan heb aangeleerd.
Oh niet een 'Lieske' doen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De sticky heb ik overigens ook gelezen... Maar zoals gezegd en door jou ook aangehaald, ik snap ut niet... En dat is waarschijnlijk omdat ik eerdere jaren niet meedeed en de structuur dus ook niet van begin af aan heb aangeleerd.
Flugel gaat in ieder geval haar best doen om het wél te begrijpen...![]()
(potdomme zeg, ben je 29jr voel je jezelf net 'Lieske' omdat de anderen iets precies begrijpen en jijzelf dus helemaal niet...)
Nee hoor, er zijn nauwelijks 'overtredingen' en áls die er al zijn leest toch niemand die later nog terug.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Sanne het volgende:
Moet ik stoppen met streamen om die commentaren bij te houden? Dan hoeft het voor mij niet meer, en stop ik met modden.
Tuurlijk moet jij niet stoppen, jij bent enthousiast en hebt feeling met het BB subforum.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Sanne het volgende:
Er moet dus een derde mod bij. Dat is inmiddels wel duidelijk.
Ik weet het even niet meer. Moet ik stoppen met streamen om die commentaren bij te houden? Dan hoeft het voor mij niet meer, en stop ik met modden.
Donequote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
Kan er één van de commentarentopics dicht... Er lopen er nu 2 naast elkaar.
Volgens mij was er al zo'n topic...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)
Omdat er een probleempje mee was heeft dit topic geen OP meer. Als iemand de TS kan laten weten dat het weer werkt kan één van de modjes hier de tekst in mijn post editten zodat alles weer enigszins klopt..
Die MOET -met of zonder OP- weer open!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)
Omdat er een probleempje mee was heeft dit topic geen OP meer. Als iemand de TS kan laten weten dat het weer werkt kan één van de modjes hier de tekst in mijn post editten zodat alles weer enigszins klopt..
Heb je dan een link naar een ander topic waar aan de kaak gesteld wordt dat Talpa de kijkers bedriegt en dat het vreemd is dat het lijkt of er niet op Tanja gestemd mag wordenquote:
Beste BB kijkers en -vooral- streamers.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Sanne het volgende:
Nou vooruit, als jij een mooie OP weet te verzinnen of de originele kunt reproduceren, gooi ik hem weer open.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
Ik heb het idee dat Tanja al wist dat het niet roken eraan kwam, iemand anders ook?
Wel tof dat ze het doet, hoor, dat wel , maar ik voelde toch nattigheid.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef BBscanner het volgende:
Heb een fake gemaakt van Rob de rook politie maar vraag af of het kan? Is ie niet te grof? Zo niet dan plaats ik hem in de fakes.
anders mogen jullie deze post weg editten!
Fake NSB'er Rook politie Rob
Waaromquote:
Ga hier maar vast oefenen: Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Gert had in het Bruna topic Rob ook als een Nazi.
Maar euh, first things first, waar blijft dat centrale BB manipuleert de hele zooi en coached Tanja topic?
[afbeelding]
Nog even een reactie van mij, omdat ik vanmiddag ook een en ander geroepen heb hieromtrent.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Sanne het volgende:
Ik weet het even niet meer. Moet ik stoppen met streamen om die commentaren bij te houden? Dan hoeft het voor mij niet meer, en stop ik met modden.
Merci.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Sanne het volgende:
Nou vooruit, als jij een mooie OP weet te verzinnen of de originele kunt reproduceren, gooi ik hem weer open.
Gewoon niet mijn smaak...maar trek je er niets van aanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Gert had in het Bruna topic Rob ook als een Nazi.
Maar euh, first things first, waar blijft dat centrale BB manipuleert de hele zooi en coached Tanja topic?
[afbeelding]
Ok mee eens, heb hem geplaats in de fakes.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Sanne het volgende:
Als meer mensen zich er echt aan storen haal ik hem weg.
Je kunt hem weer teruglezen hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
Ik wou van de commentaren topics 194 nog eens teruglezen, maar ik kan er niet komen![]()
Omdat er hier Commentaren streams deel 292 - Roel007: Licence to Smoke een fout in de O.P. staat.
Doe jij eens ff chillen. Ik ben net 10 minuten mijn bed uit ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:01 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie iets aan die dubbel topics doen?
Het is hier een chaos
Gisteren liepen er twee topics over commentaren bij de streams, ook de dubbeltopics over Roel en roken kunnen jullie laten mergen en verder zijn er meer topics die allang in aanmerking kwamen voor mergen.
Ruim eens op hier
Het gaat om het gehele BB forum, niet slechts over de topics van de afgelopen uren lieve Sannequote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Sanne het volgende:
. Ik ben net 10 minuten mijn bed uit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |