Ik kan ze lezen ja, maar ik begrijp er geen hol vanquote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef strandgast het volgende:
[..]
Je kan de berichten toch lezen of niet kneus? Misschien kan je gaan werken bij Fok en alle berichten aanpassen als een soort automatische interpunctie spelling / grammatica controle.
Er staat toch een link in de OP?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Watte?
jah, na goed zoeken ja. Een goed topic opent zonder een link nodig te hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er staat toch een link in de OP?
Volgens mij zit het jou wel aardig hoog dat ik je er op aan sprakquote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef strandgast het volgende:
het zit je wel hoog he pik
PABO volgend jaar. (en nu alvast oefenen op het internet)
Ja, dat zal. Ze schieten me vast neer als ik als leraar iemand corrigeer.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:35 schreef strandgast het volgende:
ach hij krijgt vanzelf wel een kogel met zo'n instelling over enkele jaren in het onderwijs
rot toch op gastquote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef strandgast het volgende:
zie in Sven wel een tweede Hans van Wieren
dan heeft Sven wat te doen in zn vrije tijdquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef HeatWave het volgende:
Sven heeft wel een punt. een lap tekst als dat is gewoon onleesbaar op het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |