Ik herhaal..quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Italo het volgende:
Kan het niet 1 van de mannen zijn die omgebouwd is (dus ooit vrouw was) ?
Ja.quote:
inderdaad. Ingrid en Dido zijn twijfelgevallen maar als je serieus kijkt zijn ze allemaal zichzelf.quote:Op maandag 12 september 2005 15:35 schreef Ripley het volgende:
Kan me niet zo goed voorstellen dtat een van de huidige bewoners een transseksueel is eerlijk gezegd.
Ik heb wel vaker onthullingen voorspeld van dit kaliber. Mark my words.quote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:geniaal
Jij gaat de geschiedenis in als de man die Ingrid ontmaskerde
Hoe voelt dat nu, dat je weet dat medewerkes van de assistenten van Edwin Evers je posts lezen?
quote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk ook dat het Dido is....
bronquote:Meerdere websites berichtten dit weekend dat Talpa bevestigd heeft dat er een kandidate in het huis zit die een geslachtsverandering heeft onder- gaan. Hier is echter niets van waar, aldus Maarten van Rooijen van Talpa.
Nee, Boulevard neemt alleen het gerucht over. Zie de post van schatje hierboven.quote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef FlowKey het volgende:
Betekent dat verhaal op Boulevard nou dat het officieel is??
Dat wordt genieten voor Menno, als hij thuis de beelden terug kijkt
Ik kreeg ook de indruk dat het een bevestiging was, kwalbert bracht het niet als roddel.quote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef Gert het volgende:
Boulevard was wel stellig. Ze zeiden volgens mij niet dat er mogelijk een travo in het huis zou kunnen zitten en dat dit dan weleens Ingrid zou kunnen zijn, maar dat het Ingrid is.
Toch?
Godver je weet er wel wat van zeg!quote:Op maandag 12 september 2005 19:30 schreef danielluh het volgende:
je mag pas een hormoon behandeling ondergaan als ook je ouders hier achter staan voor je 18de, na je 18de heb je geen toestemming meer nodig van je ouders
in veel gevallen krijgen de kids onder de 18 pubertijdsremmers. en met hun 18de beginne ze dan met de hormoonbehandeling
mijn woorden, wat doe je?quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godver je weet er wel wat van zeg!![]()
heb een verdomt goede bronquote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godver je weet er wel wat van zeg!![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef Nikki1969 het volgende:
En Menno geen baardgroei?Zag hem net toch echt scheren,heeft ook duidelijk een adamsappel"en mannenbouw!En stapte net onder de douche en zag heel vluchtig daar wat hangen hoor!
Er was niets te zien Tarakquote:
Nee, ik vind haar ook vrouwelijk zatquote:Op maandag 12 september 2005 19:51 schreef danielluh het volgende:
ik vindt ingrid niet echt mannelijke gelaatstrekken hebben hoor. en idd de borsten worden wel door meer meiden vergroot, dus daar kan je niet vanuit gaan of iemand trans is of niet
Ik zit er niet heel goed in hoor, maar volgens mij heeft ze huidkanker gehad ...quote:Op maandag 12 september 2005 20:55 schreef Nikki1969 het volgende:
Staat zo'n roze bandje die Ingrid omheeft niet voor dat je genezen bent van borstkanker?
Die van kanker zijn geel,maar borstkanker toch roze?Zou dat het niet het geheim van Ingrid kunnen zijn.En vandaar misschien die silliconenborsten?!...
Dat is Nathalie.quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik zit er niet heel goed in hoor, maar volgens mij heeft ze huidkanker gehad ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |