Lijkt me aan de ene kant een beetje onwaarschijnlijkquote:Radio 538 meldde vanmorgen dat er wéér een omgebouwde in het huis zit en dit is in het programma van Edwin Evers bevestigd door een woordvoerder van Talpa. Mediawatchers denken dat het Ingrid is, op de site van Talpa staan namelijk bij alle vrouwen jeugd foto's, bij ingrid alleen een baby foto waarop niet te zien is of het een jongen of een meisje is. Zij is ook degene met siliconen. Is het uberhaupt waar en wie denk jij dat het is? Wij vinden het in ieder geval raar dat Ingrid nog nooit topless of naakt gedouched heeft, iets wat met haar uiterlijk zeer ongebruikelijk is voor mannelijke fans. Of vrouwelijke fans moet ik misschien zeggen? We houden u op de hoogte! Bron: mediawatchers.nl
Ja ik zie het zo voor me, die trekt een kussen onder der shirt vandaan, ja, ik moet julie wat vertellen...quote:
Nietuhs!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:17 schreef XiChico het volgende:
Dido. Duh.
dat zou wel humor zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:17 schreef Sputnik het volgende:
Het is Tanja, die buik is afgevuld met siliconen.![]()
Nee die vind ik er niet 'zo' uitzien...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef jessie het volgende:
Nee ik vergeet iemand Chantal natuurlijk !!!!![]()
Hier ook inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef Juichtoon het volgende:
Het was mijn eerste gedachte toen ik de introductie van Ingrid zag.
als het echt waar zou zijn, zou ik gokken op Dido, vanwege een beetje mannelijk lichaam. Maar Ingrid zou ook kunnen idd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
Ik dacht eigenlijk Dido: geen heupen geen tieten, nosejob, veel lichaamshaar, nepnaam.
quote:
Dat zou wel lachen zijn idd... alle kerels om haar heen kwijlend helemaal in shock zien rakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Dido.
Als ik haar soms zie, zou het toch wel kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn dromen.. wat doe je......
Ralphquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wie van de dames heeft de grootste adamsappel???
De rest van het vrouwenvolk op deze aardkloot minstens net zo langquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef Quembel het volgende:
Dido heeft wel ruim een half uur nodig om haar make-up op te brengen: poedertje, creme-tje, weer een poeder, camouflagestift en dan de rest er overheen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:12 schreef Cynix ® het volgende:
Al denk ik wel dat ze een transsexueel is
Je user-icon bracht me even in verbazing Yvonnequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef yvonne het volgende:
Chantal, die benen weleens gezien?
Een echte (complete) transformatie natuurlijk niet. Maar met make-up, kapsel, kleren en gedrag kom je natuurlijk een heel eind. Neem aan dat er geen naakt-shots in die Baantjer-aflevering zat...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef Falco het volgende:
Ingrid zou wel kunnen misschien, maar aan de andere kant heeft ze zo'n 8 jaar geleden een rol gehad in een Baantjeraflevering en daar zag ze net als nu d'ruit maar dan jonger. Dus dan moet al dat gesleutel daarvoor al gebeurd geweest zijn en dat lijkt me toch vrij stug. Zulke operaties mogen toch niet allemaal voor je 18e gebeuren?
Ik heb nog steeds een trauma van die playboy foto'squote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef BB-King het volgende:
Laten we er maar vanuit gaan dat het een lulverhaal is.
Als er weer een omgebouwde in zat was dat allang duidelijk geweest.
Kelly was in principe ook best gelukt en daar zagen de meeste het ook direct van.
Zijn dus playboy foto's, niet toegestaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma van die playboy foto's
Ik weet wel waar jou huis woontquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bedankt Tonks...Gelukkig voor jou weet ik niet waar je huis woont.
Nee dankjequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef Juichtoon het volgende:
Kijk eens heel goed naar dat gezicht...
[afbeelding]
Wat strakke gelaatstrekken, maar leg een foto van Kelly ernaast en je ziet het verschil met een transsexueel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef Juichtoon het volgende:
Kijk eens heel goed naar dat gezicht...
[afbeelding]
je bent een heldquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
De link naar de playboy foto's zijn verwijderd.
Hoe weet je dat zo zeker dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ingrid is absoluut een echte vrouw.
Maakt niet uit, ik had het zelf ook ff niet in de gatenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef tonks het volgende:
Sorry hal!
Die opnames uit Baantjer waren toch al minstens acht jaar geleden? Toen was ze dus achttien ofzo, en dan zou ze al omgebouwd moeten zijn, lijkt me sterk. Een van de mannen dus misschien?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Ingrid in de Baantjer-aflevering negen jaar geleden. Hier lijkt ze niet echt mannelijk en toen zou ze dus 26 - 9 = 17 jaren oud zijn...
[afbeelding]
In diezelfde aflevering! Hier ziet jet er wel meer uit dat ze een man zou kunnen zijn... Maar nog heel overtuigend vind ik het niet.
10 punten voor Didoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef teckeltje het volgende:
als ze een paar jaar geleden geopereerd is zou ze echt niet de naam Ingrid gekozen hebben als nieuwe naam ,die naam is zo ouderwets.
quote:
Hoezo? Ze is dus al ongebouwd... Of gaat het hier om een travestiet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hallo... ben je blind ofzo??
[afbeelding]
LOL, een prachtig vrouwenlichaam als dat zal de plastische chirugie nooit na kunnen bouwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is dus al ongebouwd... Of gaat het hier om een travestiet?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
LOL, een prachtig vrouwenlichaam als dat zal de plastische chirugie nooit na kunnen bouwen
Bijnaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
De link naar de playboy foto's zijn verwijderd.
Ingrid heeft een veel mooiere taille/heup verhouding die is echt niet omgebouwd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
LOL, een prachtig vrouwenlichaam als dat zal de plastische chirugie nooit na kunnen bouwen
Beiden nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ingrid heeft een veel mooiere taille/heup verhouding die is echt niet omgebouwd.
ik ga ook voor Dido.
Vroegah heette ze Ingmar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Tamaartje het volgende:
Als het iemand zou zijn dan zal het zeker Ingrid zijn
quote:Als er een film over je leven zou worden gemaakt, welke actrice speelt dan de hoofdrol?
Ik denk niet dat er een actrice op mij lijkt, dus dan moet het om het karakter gaan. Het moet een ‘wijf met ballen’ zijn, maar op een sexy manier, die lekker stoer is. Dus Angelina Jolie. Cameron Diaz komt ook héél erg in de buurt.
rikkert is te mannelijk op zijn baby foto's (wie zegt dat de foto's echt van hun zijn)quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:51 schreef fantastrick het volgende:
Maarree.... het kan toch ook een vrouw zijn die nu man is.... rikkert?
Mijn god, wat een gedrochtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef ruffian het volgende:
[..]
rikkert is te mannelijk op zijn baby foto's (wie zegt dat de foto's echt van hun zijn)
dan is alleen rob degene die er vrouwlijk uitziet (wel een super lelijke)
[afbeelding]
uit topic : opmerkelijke quotes !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef Ireth het volgende:
Tanja: "Ik heb nog 3 dagen op voetbal gezeten, toen ik nog een halve jongen was."
Knap hoor, alles klakkeloos van de blog copy-pasten zonder bronvermeldingquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
edit: link naar site die de Fok BB blog heeft gekopieerd weggehaald.
![]()
SORRY HOOR! IK HEB GEEN IDEE WAAR HIJ VANDAAN KOMT, IK KREEG HEM VIA MSN... GALBAKquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Knap hoor, alles klakkeloos van de blog copy-pasten zonder bronvermelding
Wie zegt dat ik het tegen jou hebquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SORRY HOOR! IK HEB GEEN IDEE WAAR HIJ VANDAAN KOMT, IK KREEG HEM VIA MSN... GALBAK![]()
JE REAGEERD wel op mijn bericht, dus logisch dat ik dnek dat je het etegn mij heb. EN als iemand zo reageerd, daar hou ik gewoon niet van....quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou hebheb het tegen de 'maker' van die site
neem niet alles zo serieus
![]()
Okey, sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE REAGEERD wel op mijn bericht, dus logisch dat ik dnek dat je het etegn mij heb. EN als iemand zo reageerd, daar hou ik gewoon niet van....![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SORRY HOOR! IK HEB GEEN IDEE WAAR HIJ VANDAAN KOMT, IK KREEG HEM VIA MSN... GALBAK![]()
Als het één van de jongens is, dan zou het Menno moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef Brillies het volgende:
Volgens mij is het een van de jongens....
quote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef Showtime het volgende:
Ingrid, duidelijk!
Die ademsappel zie je al zitten op een kilometer afstand. Siliconen tieten, grote mannelijke neus net als Kelly heeft. Die transseksuelen in het BB huis, die hebben pas ballen.![]()
Bovendien heeft hij zo'n grote lul, dat kan nooit echt zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat de omgebouwde joost is.
1- hij beweegt als een wijf
2-heeft verklaard de hele week geen stijve te hebben gehad
3-zou zomaar kunnen (big brother van de verrassingen)
Tquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE REAGEERD wel op mijn bericht, dus logisch dat ik dnek dat je het etegn mij heb. EN als iemand zo reageerd, daar hou ik gewoon niet van....![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:12 schreef Cynix ® het volgende:
Vergis ik me nou of is Ingrid nog tamelijk kleurloos?
Ik heb haar naam nog amper gehoord op TV en ook nog weinig anekdotes over haar gehoord of gelezen. Al denk ik wel dat ze een transsexueel is, dus dat laatste komt nog wel goed. Maar het duurt lang voor ze op gang komt.
quote:
538,zit dat op de middengollf?quote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef svann het volgende:
Ik denk dat ze zich bij 538 en Talpa te pletter lachen!
Juist. Maar dat moet dan toch ook gelden voor Ingrid? Je kunt je leven niet zo anoniem leven dat vrijwel niemand je kent (nou ja...bijnal onmogelijk). Er moeten dus ook minstens tientallen mensen zijn die Ingrid kennen, of hebben gekend. En niemand zou naar voren komen om zijn of haar verhaal te verkopen? Zeer zeer onwaarschijnlijk allemaal.quote:Op zondag 11 september 2005 00:00 schreef Cyan het volgende:
Als er een transsexueel in het huis zit kan het Dido niet zijn. Ze staat op schoolbank en er staat een verhaaltje over haar basisschoolperiode bij.
Dan zou er toch al lang een oud klasgenoot zijn geweest die met dit nieuws naar buiten is gekomen? Bovendien staat er op de offici:ele BB site een jeugdfoto van Dido en daar vind ik haar niet echt op een jongetje lijken.
En ze woont al haar hele leven in dezelfde plaats. Dus een oude bekende had al lang dit verhaal aan de media verkocht.
....
Dat zijn duidelijk vrouwentepels.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef HAL9000S het volgende:
Dido? Ik betwijfel het...
[afbeelding]
Bij Kelly kon je het duidelijk zien vond ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker dan?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
hier stond de link naar de site van een dief.
Het hangt er voor een belangrijk deel vanaf wanneer iemand met hormoonbehandelingen begint. En hoelang diegene de ballen of eierstokken nog heeft. Die veranderingen kun je later moeilijk terugdraaien (adamsappel, figuur en haargroei enzo)quote:Op zondag 11 september 2005 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij Kelly kon je het duidelijk zien vond ik.
Als Ingrid ook was omgebouwd had je het wel meteen gezien.
Ik zou er inderdaad ook geen geld op zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 09:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Het hangt er voor een belangrijk deel vanaf wanneer iemand met hormoonbehandelingen begint. En hoelang diegene de ballen of eierstokken nog heeft. Die veranderingen kun je later moeilijk terugdraaien (adamsappel, figuur en haargroei enzo)
Ingrid lijkt de meest voor de hand liggende kandidaat maar ik zou er geen geld op durven zetten.
Sterker nog, medebewoner Ralph en Ingrid kenden elkaar al 'van zien' uit het Haagse uitgaansleven. Daar hadden ze het een paar dagen geleden over toen ze samen buiten zaten te praten. Als ze vroeger een jongetje zou zijn geweest, dan gaat zo'n verhaal ook al snel rond in discotheken en kroegen, zou ik denken.quote:Op zondag 11 september 2005 03:26 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Juist. Maar dat moet dan toch ook gelden voor Ingrid? Je kunt je leven niet zo anoniem leven dat vrijwel niemand je kent (nou ja...bijnal onmogelijk). Er moeten dus ook minstens tientallen mensen zijn die Ingrid kennen, of hebben gekend. En niemand zou naar voren komen om zijn of haar verhaal te verkopen? Zeer zeer onwaarschijnlijk allemaal.![]()
Ze gaat wel veel met mannen om, maar aan Lieske kun je duidelijk zienquote:
Mij ook.quote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me weer een spookverhaal, net als die HIV-besmetting.
Ja Tanja, die is zwanger...lijkt me moeilijk worden. Maar goed, deze quote kwam dus van chantalquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:12 schreef missC het volgende:
[..]
uit topic : opmerkelijke quotes !
Da's dan ook het enige en "totaal geen" is m.i. ook wat overdreven. Als een jongen zulke heupen had, zou het er vreemd uitzien.quote:Op zondag 11 september 2005 12:26 schreef schatje het volgende:
Dat moet dan Dido zijn. Ze heeft totaal geen heupen. Totaal geen vrouwelijk figuur.
De invalshoek is dan ook meer: stél dat er een omgebouwde in het huis zit. Wie zou dat dan volgens jou moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het dom dat mensen denken dat dit waar is.
Niemand is omgebouwd... dat mag nu wel toch duidelijk zijn.
Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om iemand ervan te verdenken.
Nathalie is daar te mooi voorquote:Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
nathalie vanochtend, ze is zo net een travo
Zou ook goed kunnen jaquote:Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef caradoc het volgende:
Wie weet is leroy wel de omgebouwde, want wie zegt dat deze persoon zich al in het huis begeeft?
van de ene kant geef ik je gelijk, maar ik heb eens in een programma op tv een gezin gezien waarvan 1 meisje van 8/10 jaar. Op een gegeven moment vertellen ze opeens dat ze eigenlijk een jongen is,maar zich een meisje voelt..quote:Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef phileine het volgende:
Volgens mij is het ook een hoax. Bij Kelly was het binnen een paar uur al bekend doordat via via iemand haar wel kende. Dat zou nu toch ook allang gebeurd zijn?
Dat was bij tienerruilquote:Op zondag 11 september 2005 17:23 schreef surferr het volgende:
[..]
van de ene kant geef ik je gelijk, maar ik heb eens in een programma op tv een gezin gezien waarvan 1 meisje van 8/10 jaar. Op een gegeven moment vertellen ze opeens dat ze eigenlijk een jongen is,maar zich een meisje voelt..
het zag er ook precies uit als een meisje en praten ook zo. Dus als diegene nou al vanaf jongs afaan meisje/jongen is dan hoeven maar heel weinig mensen dat te weten.
trouwens ik denk niet dat iemand die op dit moment in het huis zit een omgebouwde is hoor
ja. ik heb niet een echt een mening over hem/haar kunnen vormen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Tamaartje het volgende:
Als het iemand zou zijn dan zal het zeker Ingrid zijn
nee dat geloof ik niet zelfs al zou ie het beweren dat kan ik niet geloven.quote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef GlamourGirl het volgende:
Stel je voor dat het geen man is die zich heeft laten ombouwen, maar dat het een vrouw is die zich tot man heeft omgebouwd? Alles is mogelijk toch? In dat geval is mijn antwoord als volgt:
Ik vind Ralph enorm veel vrouwelijke trekjes hebben. En Nathalie heeft nooit verteld waarom met hem is uitgegaan. Maar wel duidelijk is het feit dat de break haar veel pijn heeft gedaan en Ralph is overduidelijk still not over her. Mijn conclusie is dat Ralph ooit als vrouw is geboren en zich heeft laten ombouwen tot man. Dat zou zeker grensverleggende tv zijn.
Nee, maar daar let ik ook niet op natuurlijk. Daarbij komt het feit dat sommige meisjes op jongens lijken, gewoon al door hun haren of kleding. Het zelfde geld voor jongetjes.quote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef surferr het volgende:
[..]
ja dat was get, maar zeg nou zelf had jij dat oooit gedacht?
Nou ... die baby foto? Het kan een meisje zijnquote:Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef surferr het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet zelfs al zou ie het beweren dat kan ik niet geloven.
Maarja ik weet niet hoe goed"ze"van een vrouw een man kunnen maken tegenwoordig?
Nee, die is 'gewoon' Brabanderquote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef phileine het volgende:
Waarom overwegen we Linda eigenlijk niet?
Misschien omdat die vorige week ongesteld was?quote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef phileine het volgende:
Waarom overwegen we Linda eigenlijk niet?
Ze is zo plat als wat.. Dat lijkt me toch meer mannelijk als vrouwelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
Dido een man..
Wie dat denkt heeft er écht weinig verstand van..
Anders was het inderdaad al wel veel eerder uitgelekt.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het dom dat mensen denken dat dit waar is.
Niemand is omgebouwd... dat mag nu wel toch duidelijk zijn.
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Didoquote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is zo plat als wat.. Dat lijkt me toch meer mannelijk als vrouwelijk.
Precies. Dus in feite denk ik gewoon dat er geen 2e kelly in het BB huis zit.quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Dido
Kweenie hoor...quote:
Dit daarintegen niet:quote:Op zondag 11 september 2005 08:25 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn echt wel vrouwenhanden.
![]()
Misschien vond Dido het resultaat van de hormoonkuur voldoende en heeft ze niet gekozen voor implantaten?quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef HuHu het volgende:
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Dido
Hmm, dan gaat deze vlieger niet op helaas.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef phileine het volgende:
chantal heeft plannen om zwanger te worden en klaagt dat ze over 5 dagen ongesteld moet worden. Dus die lijkt me in ieder geval ook niet. Die opmerking van Ingrid was wel raar ja... voor een vrouw van haar leeftijd is het toch wel heel ongebruikelijk om een hysterectomie gehad te hebben. En vooral omdat ze het zo nonchalant zei. Tenzij het natuurlijk gewoon een flauwekul antwoord was op een flauwekulvraag.
Wie is Leroy?quote:Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef caradoc het volgende:
Wie weet is leroy wel de omgebouwde, want wie zegt dat deze persoon zich al in het huis begeeft?
Nee hoor, Tanja wordt nog steeds veelvuldig besproken.quote:Op maandag 12 september 2005 07:59 schreef danielluh het volgende:
dit houdt de gemoederen wel bezig en de aandacht is iig af van tanja, de stunt is iig gelukt van john de mol
Ok heb ff gecheckt op schoolbank en kwam daar die foto ook tegen, damn als er dan toch een in zou zitten zou ik inderdaad voor dido gaan... Ingrid lijkt me sterk, ze is wat groffer maar dat komt door de sport.quote:
Ik herhaal..quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Italo het volgende:
Kan het niet 1 van de mannen zijn die omgebouwd is (dus ooit vrouw was) ?
Ja.quote:
inderdaad. Ingrid en Dido zijn twijfelgevallen maar als je serieus kijkt zijn ze allemaal zichzelf.quote:Op maandag 12 september 2005 15:35 schreef Ripley het volgende:
Kan me niet zo goed voorstellen dtat een van de huidige bewoners een transseksueel is eerlijk gezegd.
Ik heb wel vaker onthullingen voorspeld van dit kaliber. Mark my words.quote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:geniaal
Jij gaat de geschiedenis in als de man die Ingrid ontmaskerde
Hoe voelt dat nu, dat je weet dat medewerkes van de assistenten van Edwin Evers je posts lezen?
quote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk ook dat het Dido is....
bronquote:Meerdere websites berichtten dit weekend dat Talpa bevestigd heeft dat er een kandidate in het huis zit die een geslachtsverandering heeft onder- gaan. Hier is echter niets van waar, aldus Maarten van Rooijen van Talpa.
Nee, Boulevard neemt alleen het gerucht over. Zie de post van schatje hierboven.quote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef FlowKey het volgende:
Betekent dat verhaal op Boulevard nou dat het officieel is??
Dat wordt genieten voor Menno, als hij thuis de beelden terug kijkt
Ik kreeg ook de indruk dat het een bevestiging was, kwalbert bracht het niet als roddel.quote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef Gert het volgende:
Boulevard was wel stellig. Ze zeiden volgens mij niet dat er mogelijk een travo in het huis zou kunnen zitten en dat dit dan weleens Ingrid zou kunnen zijn, maar dat het Ingrid is.
Toch?
Godver je weet er wel wat van zeg!quote:Op maandag 12 september 2005 19:30 schreef danielluh het volgende:
je mag pas een hormoon behandeling ondergaan als ook je ouders hier achter staan voor je 18de, na je 18de heb je geen toestemming meer nodig van je ouders
in veel gevallen krijgen de kids onder de 18 pubertijdsremmers. en met hun 18de beginne ze dan met de hormoonbehandeling
mijn woorden, wat doe je?quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godver je weet er wel wat van zeg!![]()
heb een verdomt goede bronquote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godver je weet er wel wat van zeg!![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef Nikki1969 het volgende:
En Menno geen baardgroei?Zag hem net toch echt scheren,heeft ook duidelijk een adamsappel"en mannenbouw!En stapte net onder de douche en zag heel vluchtig daar wat hangen hoor!
Er was niets te zien Tarakquote:
Nee, ik vind haar ook vrouwelijk zatquote:Op maandag 12 september 2005 19:51 schreef danielluh het volgende:
ik vindt ingrid niet echt mannelijke gelaatstrekken hebben hoor. en idd de borsten worden wel door meer meiden vergroot, dus daar kan je niet vanuit gaan of iemand trans is of niet
Ik zit er niet heel goed in hoor, maar volgens mij heeft ze huidkanker gehad ...quote:Op maandag 12 september 2005 20:55 schreef Nikki1969 het volgende:
Staat zo'n roze bandje die Ingrid omheeft niet voor dat je genezen bent van borstkanker?
Die van kanker zijn geel,maar borstkanker toch roze?Zou dat het niet het geheim van Ingrid kunnen zijn.En vandaar misschien die silliconenborsten?!...
Dat is Nathalie.quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik zit er niet heel goed in hoor, maar volgens mij heeft ze huidkanker gehad ...
quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik zit er niet heel goed in hoor, maar volgens mij heeft ze huidkanker gehad ...
tis gewoon een vrouw en zou ze trans zijn, dan is ze toch vrouw, het verleden doet er toch niet toe wat iemand is geweestquote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar ook vrouwelijk zat
Kont en dijen en heupen , erg vrouwelijk gevuld allemaal.
Haar gezicht zou je soms iets mannelijks in kunnen zien, maar dat ligt naar mijn mening aan teveel zon en dus te bruin, maakt je trekken harder en ouder.
Mee eens!quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef danielluh het volgende:
[..]
tis gewoon een vrouw en zou ze trans zijn, dan is ze toch vrouw, het verleden doet er toch niet toe wat iemand is geweest
daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef danielluh het volgende:
[..]
tis gewoon een vrouw en zou ze trans zijn, dan is ze toch vrouw, het verleden doet er toch niet toe wat iemand is geweest
Ja, maar Kelly zie je bijvoorbeeld d'r ademsappel. Kunnen ze daar niets aan doen?quote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef danielluh het volgende:
daar hebbie weer operaties voor in het gezicht
lopen en praten kan je veelal wel leren hoor
Als ervaringsdeskundige concludeer ik dat je er wel veel van weet...quote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef danielluh het volgende:
jeps, ze kunnen de adams appel afschaven, litteken hiervan zie je amper, omdat ze in de plooi van je keel een sneetje maken
ik maak het van heel erg dicht bij allemaal. en weet wel hoe dat traject in elkaar zitquote:Op maandag 12 september 2005 21:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige concludeer ik dat je er wel veel van weet...![]()
Hoe dat zo? (Ik ben even nieuwsgierig... nee ik heb geen aspiraties om in het BB te gaan zitten ...hintje...)quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik maak het van heel erg dicht bij allemaal. en weet wel hoe dat traject in elkaar zit
weet ikquote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef danielluh het volgende:
daar hebbie weer operaties voor in het gezicht
lopen en praten kan je veelal wel leren hoor
Anabolen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef milagro het volgende:
Haar gezicht zou je soms iets mannelijks in kunnen zien, maar dat ligt naar mijn mening aan teveel zon en dus te bruin, maakt je trekken harder en ouder.
laten we het zo zeggen dat ik een kelly ben, alleen ben ik dan de 2.0 versie, iets slimmerquote:Op maandag 12 september 2005 21:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoe dat zo? (Ik ben even nieuwsgierig... nee ik heb geen aspiraties om in het BB te gaan zitten ...hintje...)
Kom je toevallig uit Limbabwe? Zo ja, dan ken ik je...quote:Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef danielluh het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen dat ik een kelly ben, alleen ben ik dan de 2.0 versie, iets slimmer![]()
ik ken dit verhaal ook, maar wat zijn ook je verwachtingen na je operatie?quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
weet ik
maar er zijn altijd 'gevallen' (oneerbiedig woord, ik weet het) waar ook dat niet echt zoden aan de dijk zet.
ik herinner me een docu van een transeksueel wiens transformatie verre van succesvol bleek, en die daardoor doodongelukkig was, althans, zolang ze alleen was, voelde ze zich okay, maar op straat was ze een 'bezienswaardigheid', puur omdat haar oorspronkelijke uiterlijk dusdanig mannelijk was, dat er blijkbaar (toendertijd) geen operaties tegen opgewassen waren.
zij vroeg zich dan ook af, of ze ms toch niet beter in dat verkeerde lichaam had kunnen blijven zitten, want de eenzaamheid nu was groter dan ooit.
heel tragisch![]()
maar goed, ik zie Ingrid geen transeksueel zijn, te stevige kont en heupen daarvoor, daar zie je het toch altijd nog wel aan, vind ik, ook bij Kelly bv.
Ingrids stem vind ik ook helemaal niet zo mannelijksnap niet dat dat als 'bewijs' gezien wordt.
maar boeiuh, mocht het zo zijn, alleen denk ik dat Menno er toch niet zo blij mee zal zijn
hahaha ja ik kom uit limbabwequote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom je toevallig uit Limbabwe? Zo ja, dan ken ik je...![]()
Ik weet wie je bent... We hebben ooit nog zitten skypen... Ik kom je nog weleens tegen in Amsterdam denk ik...quote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahaha ja ik kom uit limbabwe![]()
waar ken je mij dan van?
quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
maar boeiuh, mocht het zo zijn, alleen denk ik dat Menno er toch niet zo blij mee zal zijn
begint je naam met een D?quote:Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent... We hebben ooit nog zitten skypen... Ik kom je nog weleens tegen in Amsterdam denk ik...![]()
Nee met een C...quote:
maar vindt het raar dat er nog niemand naar buiten is gekomen dat ze mischien trans zou zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Ingrid kennende zou dat heus wel eerst verteld hebben.
hahahaha ja ok, zit/zat jij nie op een yahoo group?quote:
Jup lees maar ff terug... Ik woensdag weer daggie Amsterdam...quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahaha ja ok, zit/zat jij nie op een yahoo group?
volgens mij begint mij wat te dagen
maar heb zoveel mensen in skype gehad en nog steeds heb
moet iig volgende week dinsdag weer ff amsterdamme
Nee is niks meer... Life goes on... enne Fok Forum is veel leuker!quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef danielluh het volgende:
ja dan ken ik je, is het nog wat ts-nlben er al eeuwen niet meer geweest, en mis het voor geen meter
bij kelly was het zelfs zo, dat het eerst een super lekker wijf was, en toen ineens, toen het uitkwam dat ze trans was ineens vies was en een kerelquote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef phileine het volgende:
mag ik wel alvast het verzoekje plaatsen dat als Ingrid inderdaad een transseksueel blijkt te zijn, dat we haar dan wel gewoon "haar" blijven noemen en niet "hij" of "het". Dat heeft me toen bij Kelly zo mateloos geërgerd. Zoals Danielluh ook al zegt: ze is nu een vrouw, ze voelt zich een vrouw. Punt uit.
Hermafrodiet... Stom woord he?quote:Op maandag 12 september 2005 22:11 schreef HassieBassie het volgende:
Kan Ingrid niet gewoon geboren zijn met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken? Hoe heet dat ook alweer.. nou ja echt fijn is het niet in ieder geval?
Ach die sukkels van VK waren vorige week ook weer bezig... Deert me niks...quote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik ben gelukkig al wat gewent van fok en partyflock, er zijn gewoon mensen die het nog steeds niet snappen dat de kasn dat je met een trans in bed ligt best klein is, aangezien er zo'n 3000 registreerde transen zijn in nederland
das toch het oude woord, tegenwoordig zeggen intersexualquote:
Denk ik ook.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Ingrid kennende zou dat heus wel eerst verteld hebben.
en waar baseer je dat op?quote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef teckeltje het volgende:
ik denk nog steeds dat je niet voor de naam Ingrid kiest als je van man vrouw wordt
hoe weet je dat? Dat sluit inderdaad wel alles uit. Dan is het toch Lindaquote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
En ze heeft een baarmoeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |