Nathalie is daar te mooi voorquote:Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
nathalie vanochtend, ze is zo net een travo
Zou ook goed kunnen jaquote:Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef caradoc het volgende:
Wie weet is leroy wel de omgebouwde, want wie zegt dat deze persoon zich al in het huis begeeft?
van de ene kant geef ik je gelijk, maar ik heb eens in een programma op tv een gezin gezien waarvan 1 meisje van 8/10 jaar. Op een gegeven moment vertellen ze opeens dat ze eigenlijk een jongen is,maar zich een meisje voelt..quote:Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef phileine het volgende:
Volgens mij is het ook een hoax. Bij Kelly was het binnen een paar uur al bekend doordat via via iemand haar wel kende. Dat zou nu toch ook allang gebeurd zijn?
Dat was bij tienerruilquote:Op zondag 11 september 2005 17:23 schreef surferr het volgende:
[..]
van de ene kant geef ik je gelijk, maar ik heb eens in een programma op tv een gezin gezien waarvan 1 meisje van 8/10 jaar. Op een gegeven moment vertellen ze opeens dat ze eigenlijk een jongen is,maar zich een meisje voelt..
het zag er ook precies uit als een meisje en praten ook zo. Dus als diegene nou al vanaf jongs afaan meisje/jongen is dan hoeven maar heel weinig mensen dat te weten.
trouwens ik denk niet dat iemand die op dit moment in het huis zit een omgebouwde is hoor
ja. ik heb niet een echt een mening over hem/haar kunnen vormen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Tamaartje het volgende:
Als het iemand zou zijn dan zal het zeker Ingrid zijn
nee dat geloof ik niet zelfs al zou ie het beweren dat kan ik niet geloven.quote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef GlamourGirl het volgende:
Stel je voor dat het geen man is die zich heeft laten ombouwen, maar dat het een vrouw is die zich tot man heeft omgebouwd? Alles is mogelijk toch? In dat geval is mijn antwoord als volgt:
Ik vind Ralph enorm veel vrouwelijke trekjes hebben. En Nathalie heeft nooit verteld waarom met hem is uitgegaan. Maar wel duidelijk is het feit dat de break haar veel pijn heeft gedaan en Ralph is overduidelijk still not over her. Mijn conclusie is dat Ralph ooit als vrouw is geboren en zich heeft laten ombouwen tot man. Dat zou zeker grensverleggende tv zijn.
Nee, maar daar let ik ook niet op natuurlijk. Daarbij komt het feit dat sommige meisjes op jongens lijken, gewoon al door hun haren of kleding. Het zelfde geld voor jongetjes.quote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef surferr het volgende:
[..]
ja dat was get, maar zeg nou zelf had jij dat oooit gedacht?
Nou ... die baby foto? Het kan een meisje zijnquote:Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef surferr het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet zelfs al zou ie het beweren dat kan ik niet geloven.
Maarja ik weet niet hoe goed"ze"van een vrouw een man kunnen maken tegenwoordig?
Nee, die is 'gewoon' Brabanderquote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef phileine het volgende:
Waarom overwegen we Linda eigenlijk niet?
Misschien omdat die vorige week ongesteld was?quote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef phileine het volgende:
Waarom overwegen we Linda eigenlijk niet?
Ze is zo plat als wat.. Dat lijkt me toch meer mannelijk als vrouwelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
Dido een man..
Wie dat denkt heeft er écht weinig verstand van..
Anders was het inderdaad al wel veel eerder uitgelekt.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het dom dat mensen denken dat dit waar is.
Niemand is omgebouwd... dat mag nu wel toch duidelijk zijn.
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Didoquote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is zo plat als wat.. Dat lijkt me toch meer mannelijk als vrouwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |