abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30483130
Wie weet is leroy wel de omgebouwde, want wie zegt dat deze persoon zich al in het huis begeeft?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zondag 11 september 2005 @ 15:20:24 #152
16874 creno
born this way
pi_30485224

nathalie vanochtend, ze is zo net een travo
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30487906
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef creno het volgende:
[afbeelding]

nathalie vanochtend, ze is zo net een travo
Nathalie is daar te mooi voor
pi_30488557
wie is de hermafrodiet!?
pi_30488626
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef caradoc het volgende:
Wie weet is leroy wel de omgebouwde, want wie zegt dat deze persoon zich al in het huis begeeft?
Zou ook goed kunnen ja !
pi_30488671
Volgens mij is het ook een hoax. Bij Kelly was het binnen een paar uur al bekend doordat via via iemand haar wel kende. Dat zou nu toch ook allang gebeurd zijn?
mooi he, alles
pi_30488954
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef phileine het volgende:
Volgens mij is het ook een hoax. Bij Kelly was het binnen een paar uur al bekend doordat via via iemand haar wel kende. Dat zou nu toch ook allang gebeurd zijn?
van de ene kant geef ik je gelijk, maar ik heb eens in een programma op tv een gezin gezien waarvan 1 meisje van 8/10 jaar. Op een gegeven moment vertellen ze opeens dat ze eigenlijk een jongen is,maar zich een meisje voelt..
het zag er ook precies uit als een meisje en praten ook zo. Dus als diegene nou al vanaf jongs afaan meisje/jongen is dan hoeven maar heel weinig mensen dat te weten.

trouwens ik denk niet dat iemand die op dit moment in het huis zit een omgebouwde is hoor
sorry voor al m'n typfouten
  zondag 11 september 2005 @ 17:28:19 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30489093
Ik kreeg altijd al de rillingen van Ingrid. Het zou mij niets verbazen.
pi_30489165
Hebben we alle piemels al gechecked? Ik heb wel eens een docu gezien van vrouwen die man werden.. en daar zag je -met kleren aan welliswaar- echt niets meer van, zelfs als je het wist.
Doro de hormonen ging die ademsappel groeien en ze kregen bredere kaken en schouders.. stemmen werden echt octaven lager.....ongelooflijk vond ik dat.
De pielemozen lieten ze toen helaas niet zien dus ik weet niet hoe waarheidsgetrouw ze die na kunnen boetseren.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_30489206
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:23 schreef surferr het volgende:

[..]

van de ene kant geef ik je gelijk, maar ik heb eens in een programma op tv een gezin gezien waarvan 1 meisje van 8/10 jaar. Op een gegeven moment vertellen ze opeens dat ze eigenlijk een jongen is,maar zich een meisje voelt..
het zag er ook precies uit als een meisje en praten ook zo. Dus als diegene nou al vanaf jongs afaan meisje/jongen is dan hoeven maar heel weinig mensen dat te weten.

trouwens ik denk niet dat iemand die op dit moment in het huis zit een omgebouwde is hoor
Dat was bij tienerruil
pi_30489331
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Tamaartje het volgende:
Als het iemand zou zijn dan zal het zeker Ingrid zijn
ja. ik heb niet een echt een mening over hem/haar kunnen vormen.
niet knap, niet lelijk. raar hoofd.
en die scene met op Menno valt wel op, nu dit bekend is.
pi_30489387
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:32 schreef caradoc het volgende:

[..]

Dat was bij tienerruil
inderdaad. die had ik nog gezien
pi_30489412
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Nathalie is daar te mooi voor
pi_30489493
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:32 schreef caradoc het volgende:

[..]

Dat was bij tienerruil
ja dat was get, maar zeg nou zelf had jij dat oooit gedacht?
  zondag 11 september 2005 @ 17:44:53 #165
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_30489569
Stel je voor dat het geen man is die zich heeft laten ombouwen, maar dat het een vrouw is die zich tot man heeft omgebouwd? Alles is mogelijk toch? In dat geval is mijn antwoord als volgt:

Ik vind Ralph enorm veel vrouwelijke trekjes hebben. En Nathalie heeft nooit verteld waarom met hem is uitgegaan. Maar wel duidelijk is het feit dat de break haar veel pijn heeft gedaan en Ralph is overduidelijk still not over her. Mijn conclusie is dat Ralph ooit als vrouw is geboren en zich heeft laten ombouwen tot man. Dat zou zeker grensverleggende tv zijn.
pi_30489662
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef GlamourGirl het volgende:
Stel je voor dat het geen man is die zich heeft laten ombouwen, maar dat het een vrouw is die zich tot man heeft omgebouwd? Alles is mogelijk toch? In dat geval is mijn antwoord als volgt:

Ik vind Ralph enorm veel vrouwelijke trekjes hebben. En Nathalie heeft nooit verteld waarom met hem is uitgegaan. Maar wel duidelijk is het feit dat de break haar veel pijn heeft gedaan en Ralph is overduidelijk still not over her. Mijn conclusie is dat Ralph ooit als vrouw is geboren en zich heeft laten ombouwen tot man. Dat zou zeker grensverleggende tv zijn.
nee dat geloof ik niet zelfs al zou ie het beweren dat kan ik niet geloven.
Maarja ik weet niet hoe goed"ze"van een vrouw een man kunnen maken tegenwoordig?
pi_30489759
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef surferr het volgende:

[..]

ja dat was get, maar zeg nou zelf had jij dat oooit gedacht?
Nee, maar daar let ik ook niet op natuurlijk. Daarbij komt het feit dat sommige meisjes op jongens lijken, gewoon al door hun haren of kleding. Het zelfde geld voor jongetjes.

Maar goed, Ingrid heeft een rare neus en kaken ... tja. Ik weet het niet. Het kan een gerucht zijn, het kan echt zijn. We zien wel
pi_30489803
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef surferr het volgende:

[..]

nee dat geloof ik niet zelfs al zou ie het beweren dat kan ik niet geloven.
Maarja ik weet niet hoe goed"ze"van een vrouw een man kunnen maken tegenwoordig?
Nou ... die baby foto? Het kan een meisje zijn
Foto
pi_30489862
Juist omdat Ralph vrouwelijke trekjes heeft denk ik niet dat hij een trans zou kunnen zijn. Zoals je bij Kelly zag, die ging heel overdreven vrouwelijk doen. Ik denk dat juist mannen die hun vrouwelijke kant niet wegdrukken en toch macho kunnen blijven, qua seksualiteit redelijk goed in hun vel zitten.

En come on, Nathalie laat geen gelegenheid onbenut om iets belastends over Ralph te zeggen. Die had het dan al lang verklapt.

Waarom overwegen we Linda eigenlijk niet?
mooi he, alles
pi_30489926
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef phileine het volgende:
Nee, die is 'gewoon' Brabander .
  † In Memoriam † zondag 11 september 2005 @ 18:00:17 #171
43556 miss_dynastie
pi_30490006
Naar mijn idee is het Ingrid.
  zondag 11 september 2005 @ 18:18:05 #172
2651 svann
night-hawk
pi_30490493
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef phileine het volgende:
Misschien omdat die vorige week ongesteld was?
Zo kompleet is dat ombouwen nou ook weer niet.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30491736
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
Dido een man. .
Wie dat denkt heeft er écht weinig verstand van. .
Ze is zo plat als wat.. Dat lijkt me toch meer mannelijk als vrouwelijk.
pi_30491797
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het dom dat mensen denken dat dit waar is.
Niemand is omgebouwd... dat mag nu wel toch duidelijk zijn.
Anders was het inderdaad al wel veel eerder uitgelekt.
pi_30492089
quote:
Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze is zo plat als wat.. Dat lijkt me toch meer mannelijk als vrouwelijk.
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Dido
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')