quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik zit er niet heel goed in hoor, maar volgens mij heeft ze huidkanker gehad ...
tis gewoon een vrouw en zou ze trans zijn, dan is ze toch vrouw, het verleden doet er toch niet toe wat iemand is geweestquote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar ook vrouwelijk zat
Kont en dijen en heupen , erg vrouwelijk gevuld allemaal.
Haar gezicht zou je soms iets mannelijks in kunnen zien, maar dat ligt naar mijn mening aan teveel zon en dus te bruin, maakt je trekken harder en ouder.
Mee eens!quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef danielluh het volgende:
[..]
tis gewoon een vrouw en zou ze trans zijn, dan is ze toch vrouw, het verleden doet er toch niet toe wat iemand is geweest
daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef danielluh het volgende:
[..]
tis gewoon een vrouw en zou ze trans zijn, dan is ze toch vrouw, het verleden doet er toch niet toe wat iemand is geweest
Ja, maar Kelly zie je bijvoorbeeld d'r ademsappel. Kunnen ze daar niets aan doen?quote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef danielluh het volgende:
daar hebbie weer operaties voor in het gezicht
lopen en praten kan je veelal wel leren hoor
Als ervaringsdeskundige concludeer ik dat je er wel veel van weet...quote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef danielluh het volgende:
jeps, ze kunnen de adams appel afschaven, litteken hiervan zie je amper, omdat ze in de plooi van je keel een sneetje maken
ik maak het van heel erg dicht bij allemaal. en weet wel hoe dat traject in elkaar zitquote:Op maandag 12 september 2005 21:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige concludeer ik dat je er wel veel van weet...![]()
Hoe dat zo? (Ik ben even nieuwsgierig... nee ik heb geen aspiraties om in het BB te gaan zitten ...hintje...)quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik maak het van heel erg dicht bij allemaal. en weet wel hoe dat traject in elkaar zit
weet ikquote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef danielluh het volgende:
daar hebbie weer operaties voor in het gezicht
lopen en praten kan je veelal wel leren hoor
Anabolen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef milagro het volgende:
Haar gezicht zou je soms iets mannelijks in kunnen zien, maar dat ligt naar mijn mening aan teveel zon en dus te bruin, maakt je trekken harder en ouder.
laten we het zo zeggen dat ik een kelly ben, alleen ben ik dan de 2.0 versie, iets slimmerquote:Op maandag 12 september 2005 21:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoe dat zo? (Ik ben even nieuwsgierig... nee ik heb geen aspiraties om in het BB te gaan zitten ...hintje...)
Kom je toevallig uit Limbabwe? Zo ja, dan ken ik je...quote:Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef danielluh het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen dat ik een kelly ben, alleen ben ik dan de 2.0 versie, iets slimmer![]()
ik ken dit verhaal ook, maar wat zijn ook je verwachtingen na je operatie?quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
weet ik
maar er zijn altijd 'gevallen' (oneerbiedig woord, ik weet het) waar ook dat niet echt zoden aan de dijk zet.
ik herinner me een docu van een transeksueel wiens transformatie verre van succesvol bleek, en die daardoor doodongelukkig was, althans, zolang ze alleen was, voelde ze zich okay, maar op straat was ze een 'bezienswaardigheid', puur omdat haar oorspronkelijke uiterlijk dusdanig mannelijk was, dat er blijkbaar (toendertijd) geen operaties tegen opgewassen waren.
zij vroeg zich dan ook af, of ze ms toch niet beter in dat verkeerde lichaam had kunnen blijven zitten, want de eenzaamheid nu was groter dan ooit.
heel tragisch![]()
maar goed, ik zie Ingrid geen transeksueel zijn, te stevige kont en heupen daarvoor, daar zie je het toch altijd nog wel aan, vind ik, ook bij Kelly bv.
Ingrids stem vind ik ook helemaal niet zo mannelijksnap niet dat dat als 'bewijs' gezien wordt.
maar boeiuh, mocht het zo zijn, alleen denk ik dat Menno er toch niet zo blij mee zal zijn
hahaha ja ik kom uit limbabwequote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom je toevallig uit Limbabwe? Zo ja, dan ken ik je...![]()
Ik weet wie je bent... We hebben ooit nog zitten skypen... Ik kom je nog weleens tegen in Amsterdam denk ik...quote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahaha ja ik kom uit limbabwe![]()
waar ken je mij dan van?
quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
maar boeiuh, mocht het zo zijn, alleen denk ik dat Menno er toch niet zo blij mee zal zijn
begint je naam met een D?quote:Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent... We hebben ooit nog zitten skypen... Ik kom je nog weleens tegen in Amsterdam denk ik...![]()
Nee met een C...quote:
maar vindt het raar dat er nog niemand naar buiten is gekomen dat ze mischien trans zou zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Ingrid kennende zou dat heus wel eerst verteld hebben.
hahahaha ja ok, zit/zat jij nie op een yahoo group?quote:
Jup lees maar ff terug... Ik woensdag weer daggie Amsterdam...quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahaha ja ok, zit/zat jij nie op een yahoo group?
volgens mij begint mij wat te dagen
maar heb zoveel mensen in skype gehad en nog steeds heb
moet iig volgende week dinsdag weer ff amsterdamme
Nee is niks meer... Life goes on... enne Fok Forum is veel leuker!quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef danielluh het volgende:
ja dan ken ik je, is het nog wat ts-nlben er al eeuwen niet meer geweest, en mis het voor geen meter
bij kelly was het zelfs zo, dat het eerst een super lekker wijf was, en toen ineens, toen het uitkwam dat ze trans was ineens vies was en een kerelquote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef phileine het volgende:
mag ik wel alvast het verzoekje plaatsen dat als Ingrid inderdaad een transseksueel blijkt te zijn, dat we haar dan wel gewoon "haar" blijven noemen en niet "hij" of "het". Dat heeft me toen bij Kelly zo mateloos geërgerd. Zoals Danielluh ook al zegt: ze is nu een vrouw, ze voelt zich een vrouw. Punt uit.
Hermafrodiet... Stom woord he?quote:Op maandag 12 september 2005 22:11 schreef HassieBassie het volgende:
Kan Ingrid niet gewoon geboren zijn met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken? Hoe heet dat ook alweer.. nou ja echt fijn is het niet in ieder geval?
Ach die sukkels van VK waren vorige week ook weer bezig... Deert me niks...quote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik ben gelukkig al wat gewent van fok en partyflock, er zijn gewoon mensen die het nog steeds niet snappen dat de kasn dat je met een trans in bed ligt best klein is, aangezien er zo'n 3000 registreerde transen zijn in nederland
das toch het oude woord, tegenwoordig zeggen intersexualquote:
Denk ik ook.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Ingrid kennende zou dat heus wel eerst verteld hebben.
en waar baseer je dat op?quote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef teckeltje het volgende:
ik denk nog steeds dat je niet voor de naam Ingrid kiest als je van man vrouw wordt
hoe weet je dat? Dat sluit inderdaad wel alles uit. Dan is het toch Lindaquote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
En ze heeft een baarmoeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |