JE REAGEERD wel op mijn bericht, dus logisch dat ik dnek dat je het etegn mij heb. EN als iemand zo reageerd, daar hou ik gewoon niet van....quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou hebheb het tegen de 'maker' van die site
neem niet alles zo serieus
![]()
Okey, sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE REAGEERD wel op mijn bericht, dus logisch dat ik dnek dat je het etegn mij heb. EN als iemand zo reageerd, daar hou ik gewoon niet van....![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SORRY HOOR! IK HEB GEEN IDEE WAAR HIJ VANDAAN KOMT, IK KREEG HEM VIA MSN... GALBAK![]()
Als het één van de jongens is, dan zou het Menno moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef Brillies het volgende:
Volgens mij is het een van de jongens....
quote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef Showtime het volgende:
Ingrid, duidelijk!
Die ademsappel zie je al zitten op een kilometer afstand. Siliconen tieten, grote mannelijke neus net als Kelly heeft. Die transseksuelen in het BB huis, die hebben pas ballen.![]()
Bovendien heeft hij zo'n grote lul, dat kan nooit echt zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat de omgebouwde joost is.
1- hij beweegt als een wijf
2-heeft verklaard de hele week geen stijve te hebben gehad
3-zou zomaar kunnen (big brother van de verrassingen)
Tquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE REAGEERD wel op mijn bericht, dus logisch dat ik dnek dat je het etegn mij heb. EN als iemand zo reageerd, daar hou ik gewoon niet van....![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:12 schreef Cynix ® het volgende:
Vergis ik me nou of is Ingrid nog tamelijk kleurloos?
Ik heb haar naam nog amper gehoord op TV en ook nog weinig anekdotes over haar gehoord of gelezen. Al denk ik wel dat ze een transsexueel is, dus dat laatste komt nog wel goed. Maar het duurt lang voor ze op gang komt.
quote:
538,zit dat op de middengollf?quote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef svann het volgende:
Ik denk dat ze zich bij 538 en Talpa te pletter lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |