Dat zou wel lachen zijn idd... alle kerels om haar heen kwijlend helemaal in shock zien rakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Dido.
Als ik haar soms zie, zou het toch wel kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn dromen.. wat doe je......
Ralphquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wie van de dames heeft de grootste adamsappel???
De rest van het vrouwenvolk op deze aardkloot minstens net zo langquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef Quembel het volgende:
Dido heeft wel ruim een half uur nodig om haar make-up op te brengen: poedertje, creme-tje, weer een poeder, camouflagestift en dan de rest er overheen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:12 schreef Cynix ® het volgende:
Al denk ik wel dat ze een transsexueel is
Je user-icon bracht me even in verbazing Yvonnequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef yvonne het volgende:
Chantal, die benen weleens gezien?
Een echte (complete) transformatie natuurlijk niet. Maar met make-up, kapsel, kleren en gedrag kom je natuurlijk een heel eind. Neem aan dat er geen naakt-shots in die Baantjer-aflevering zat...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef Falco het volgende:
Ingrid zou wel kunnen misschien, maar aan de andere kant heeft ze zo'n 8 jaar geleden een rol gehad in een Baantjeraflevering en daar zag ze net als nu d'ruit maar dan jonger. Dus dan moet al dat gesleutel daarvoor al gebeurd geweest zijn en dat lijkt me toch vrij stug. Zulke operaties mogen toch niet allemaal voor je 18e gebeuren?
Ik heb nog steeds een trauma van die playboy foto'squote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef BB-King het volgende:
Laten we er maar vanuit gaan dat het een lulverhaal is.
Als er weer een omgebouwde in zat was dat allang duidelijk geweest.
Kelly was in principe ook best gelukt en daar zagen de meeste het ook direct van.
Zijn dus playboy foto's, niet toegestaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma van die playboy foto's
Ik weet wel waar jou huis woontquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bedankt Tonks...Gelukkig voor jou weet ik niet waar je huis woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |