1. kijkcijfers zeggen jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef Poindexter het volgende:
Waarom moeten dit soort programma's uitgemolken worden tot je er van kotst?
Het eerste deel van Bigbrother ging nog wel. Het was orgineel en de bewoners wisten niet wat te verwachten. Na dat deel hadden ze moeten stoppen. Nu zijn ze gewoon al bij deel 5.
redenen om BB vroegtijdig van de buis af te gooien:
1. zitten we wel op deze onzin te wachten?
2. Het is zo fake als maar zijn kan. (iedereen speelt toneel om maar niet weggestemt te worden)
3. Ik hoef echt geen bevalling Live te zien op TV
4. Het kind is voor de rest van zijn leven getekend en zal op school uitgelachen worden als ze er achter komen.
De ouders die die moeten ddor de kinderbescherming aangepakt worden en ontzegd worden uit de ouderlijke macht.
De zender Talpa heeft geen fatsoenlijke programmas maar BB staat met stip op een voor wat betreft grootste kut programma op de zender. In en in triest gewoon.
En fans van dit programma: Ik heb nog wel een naam en nummer van een psychiater om je eens goed na te laten kijken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
Oftewel: sodekanker op met je zelfingenomen gezeik, graflul .
Volgens mij is iemand hier een beetje jaloers...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik kots op paupers zoals John de Mol
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vind het ook een kut progamma op een kut zender, maar ik zet Talpa gewoon op geen enkele zender
Ik heb er dus weinig last van. Ik kots op paupers zoals John de Mol
HAHAHAHAHAHAHA SUKKEL!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
Wéér zo'n loser die zichzelf wil profileren door over "domme programma's" te zeuren.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
Wéér zo'n loser die zichzelf wil profileren door over "domme programma's" te zeuren.
Stel je niet aan zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Mescalino het volgende:
Wat zijn jullie een stell zieligerds zeg, als je alleen maar iets positiefs mag zeggen.
Met trots geef ik jullie dan ook de vinger. En flikker zelf een eind op.
nog ff voor de duidelijkheid poindexter is de login van mijn pa. (foutje van het forum) Dit is mijn eigen login.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zielige bedoeling, de groeten.
Kan ik ook ik had alleen iets meer "intelligentere" antwoorden vewacht dan : rot op, graflul. en meer van dat soort peuter antwoorden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg.
Als je begint over een nummer van een psychiater en dergelijke dan moet je wel tegen wat tegengas kunnen.
Alsof je ook zou kotsen op zo een bankrekeningquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik kots op paupers zoals John de Mol
Alsof je OP ook maar enigsinds intelligent overkomt zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Mescalino het volgende:
[..]
Kan ik ook ik had alleen iets meer "intelligentere" antwoorden vewacht dan : rot op, graflul. en meer van dat soort peuter antwoorden.
Dat is gewoon de spanning die hier heerst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Mescalino het volgende:
[..]
Kan ik ook ik had alleen iets meer "intelligentere" antwoorden vewacht dan : rot op, graflul. en meer van dat soort peuter antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |