Volgens mij was er al zo'n topic...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)
Omdat er een probleempje mee was heeft dit topic geen OP meer. Als iemand de TS kan laten weten dat het weer werkt kan één van de modjes hier de tekst in mijn post editten zodat alles weer enigszins klopt..
Die MOET -met of zonder OP- weer open!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)
Omdat er een probleempje mee was heeft dit topic geen OP meer. Als iemand de TS kan laten weten dat het weer werkt kan één van de modjes hier de tekst in mijn post editten zodat alles weer enigszins klopt..
Heb je dan een link naar een ander topic waar aan de kaak gesteld wordt dat Talpa de kijkers bedriegt en dat het vreemd is dat het lijkt of er niet op Tanja gestemd mag wordenquote:
Beste BB kijkers en -vooral- streamers.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Sanne het volgende:
Nou vooruit, als jij een mooie OP weet te verzinnen of de originele kunt reproduceren, gooi ik hem weer open.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
Ik heb het idee dat Tanja al wist dat het niet roken eraan kwam, iemand anders ook?
Wel tof dat ze het doet, hoor, dat wel , maar ik voelde toch nattigheid.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef BBscanner het volgende:
Heb een fake gemaakt van Rob de rook politie maar vraag af of het kan? Is ie niet te grof? Zo niet dan plaats ik hem in de fakes.
anders mogen jullie deze post weg editten!
Fake NSB'er Rook politie Rob
Waaromquote:
Ga hier maar vast oefenen: Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Gert had in het Bruna topic Rob ook als een Nazi.
Maar euh, first things first, waar blijft dat centrale BB manipuleert de hele zooi en coached Tanja topic?
[afbeelding]
Nog even een reactie van mij, omdat ik vanmiddag ook een en ander geroepen heb hieromtrent.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Sanne het volgende:
Ik weet het even niet meer. Moet ik stoppen met streamen om die commentaren bij te houden? Dan hoeft het voor mij niet meer, en stop ik met modden.
Merci.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Sanne het volgende:
Nou vooruit, als jij een mooie OP weet te verzinnen of de originele kunt reproduceren, gooi ik hem weer open.
Gewoon niet mijn smaak...maar trek je er niets van aanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Gert had in het Bruna topic Rob ook als een Nazi.
Maar euh, first things first, waar blijft dat centrale BB manipuleert de hele zooi en coached Tanja topic?
[afbeelding]
Ok mee eens, heb hem geplaats in de fakes.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Sanne het volgende:
Als meer mensen zich er echt aan storen haal ik hem weg.
Je kunt hem weer teruglezen hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
Ik wou van de commentaren topics 194 nog eens teruglezen, maar ik kan er niet komen![]()
Omdat er hier Commentaren streams deel 292 - Roel007: Licence to Smoke een fout in de O.P. staat.
Doe jij eens ff chillen. Ik ben net 10 minuten mijn bed uit ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:01 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie iets aan die dubbel topics doen?
Het is hier een chaos
Gisteren liepen er twee topics over commentaren bij de streams, ook de dubbeltopics over Roel en roken kunnen jullie laten mergen en verder zijn er meer topics die allang in aanmerking kwamen voor mergen.
Ruim eens op hier
Het gaat om het gehele BB forum, niet slechts over de topics van de afgelopen uren lieve Sannequote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Sanne het volgende:
. Ik ben net 10 minuten mijn bed uit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |