Als dat zo is (lijkt me niet onmogelijk) zal Ralph er wel inblijvenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
De televisiekijker wordt zwaar genaaid, Big Brother beslist wie het huis verlaat, dus als ze Lieske willen laten vertrekken dan laten ze Lieske vertrekken en als ze Ralph willen laten vertrekken dan laten ze Ralph vertrekken
Manipulatie, doorgestoken kaart...
Hij is wel mooi en treffend!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
zo die uitspraak is uitgemolken
bb1 omdat het de eerste keer was...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef Sassefras het volgende:
welke vond hij het beste?? het hapert hier ontzettend!!
dat zegt ie er niet bij... tis wel zo iddquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Remzz het volgende:
BB1 was ook de beste
deel 1quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef Sassefras het volgende:
welke vond hij het beste?? het hapert hier ontzettend!!
Ik denk dat tanja zowieso nooit genomineerd wordt, dat dat niet mag van BB.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
Ik heb het idee dat Tanja al wist dat het niet roken eraan kwam, iemand anders ook?
Wel tof dat ze het doet, hoor, dat wel , maar ik voelde toch nattigheid.
Tuurlijk en daardoor vind ik BB5 de slechte BB uit de reeks!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik denk dat tanja zowieso nooit genomineerd wordt, dat dat niet mag van BB.
ik voel hier een vorm van doorgestoken kaart.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |