Oooh flauwerikquote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet tot nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Gewoon de AT even aanklikken is veel handiger. En die brei van links naar eerdere topics is al helemáál flauwekul. Denk je dat er ook maar iémand is die pak 'm beet commentaartopic 24 nog eens naleest? Of 96?
Het trots in elke OP meezeulen van die hele ouwehoer-reeks is niets anders dan een soort pimpgedrag. Kijk ons eens. En dan straks een feestje bouwen als we bij de 1000 zijn.![]()
Het had vanaf het begin al aangepakt moeten worden, is niet gedaan. Nu niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik sluit me hier zo langzamerhand ook bij aan.
Ik heb geen tijd (en zin) om 15 delen slowchat per dag door te lezen, en alle centrale topics voor de bewoners, de weekopdrachten, etc liggen vrijwel helemaal stil. In feite bestaat het forum voor 90% uit 1 lange reeks en als je die niet volgt heb je niet zoveel meer in dit forum te zoeken. Ik weet nie tof dit nu nog te veranderen is, maar betreur het wel. En dat zeg ik als user.
Het beste is gewoon om het een beetje te spreiden denk ik, een compromis dus. De bewonerstopics lijken me btw meer geschikt voor de wat diepere analyses, die vreemd genoeg wel eens in die commentaartopics komen te staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:29 schreef flugeltje het volgende:
Maar wat mag dan nog wel/niet in het commentarentopic? Ik ben (net als bij de vorige discussie) dus nu compleet de weg kwijt. Ik zie het topic als een soort van 'kroeg' waar je lekker met elkaar ouwemeuten over wat er gezegd wordt.
Nu begrijp ik dat ik letterlijke dingen uit de streams in het streamverslagen topic moet gooien.
Dingen over Tanja in het Tanja topic, Over Lieske bij Lies etc etc.... Wat blijft er dan nog over?
Is het hele probleem niet meteen opgelost als er wat meer streamverslagen worden gepost zoals hier al geopperd werd? Dan kan het topic imho wel gewoon blijven zoals het is. (face it, 't is wel het populairste topic)
Ik weet niet of er niks meer aan te doen is. En met sommige dingen ebn ik het ook gewoon niet eens -ik vind het commentaren topic zelf ook een prettig topic bijvoorbeeld. Wat niet wegneemt dat ik het commentaar zeker aantrek en probeer op te volgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het had vanaf het begin al aangepakt moeten worden, is niet gedaan. Nu niks meer aan te doen.
Het is vaak genoeg aangekaart in elk geval.
Je hebt wel ergens gelijk. Die slowchattopics lees ik ook heel vluchtig van linksboven naar rechtsonder door als ik er niet ben geweest. Maar goed ik denk dat dit probleem juist opgelost kan worden door ook in de streamverslagentopics te schrijven en ook in andere topics te reageren. Die andere topics zijn namelijk wel de moeite waard om te volgen en/of te lezen vind ik. Zeker als er natuurlijk meer gepost wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik sluit me hier zo langzamerhand ook bij aan.
Ik heb geen tijd (en zin) om 15 delen slowchat per dag door te lezen, en alle centrale topics voor de bewoners, de weekopdrachten, etc liggen vrijwel helemaal stil. In feite bestaat het forum voor 90% uit 1 lange reeks en als je die niet volgt heb je niet zoveel meer in dit forum te zoeken. Ik weet nie tof dit nu nog te veranderen is, maar betreur het wel. En dat zeg ik als user.
Of je zet er alsnog een beleid op.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of er niks meer aan te doen is. En met sommige dingen ebn ik het ook gewoon niet eens -ik vind het commentaren topic zelf ook een prettig topic bijvoorbeeld. Wat niet wegneemt dat ik het commentaar zeker aantrek en probeer op te volgen.
Okay, daar kan ik mezelf nog wel in vinden... Maar ik begrijp ook uit de discussie dat er niet meer zoveel gepost mag worden omdat men niet 15 topics door wil lezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om het een beetje te spreiden denk ik, een compromis dus. De bewonerstopics lijken me btw meer geschikt voor de wat diepere analyses, die vreemd genoeg wel eens in die commentaartopics komen te staan.
Ik heb op zich geen moeite met een Slowchat-, c.q. Ouwehoerreeks, we hadden in andere jaren ook de zeer goedlopende Clib-reeks waar ook nooit een zinnig woord in getypt werd, maar die negeer ik dan wel, ieder zijn plezier.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Het had vanaf het begin al aangepakt moeten worden, is niet gedaan. Nu niks meer aan te doen.
Mwah ik zou het je niet zo persoonlijk aantrekken hoor. Ik vond die vergelijkingen met schoolkinderen die je trok namelijk erg leuk om te lezen en zo zijn er nog wel meer posts waarvan ik denk dat die eigenlijk helemaal niet in dat commentaartopic terecht hoeven te komenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, daar kan ik mezelf nog wel in vinden... Maar ik begrijp ook uit de discussie dat er niet meer zoveel gepost mag worden omdat men niet 15 topics door wil lezen.
Ik denk dat ik maar ff stop met posten en dan vanavond ofzo maar eens kijk hoe het dan gaat, misschien dat ik dan doorkrijg wat de bedoeling is.
Niemand zegt dat dat niet magquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, daar kan ik mezelf nog wel in vinden... Maar ik begrijp ook uit de discussie dat er niet meer zoveel gepost mag worden omdat men niet 15 topics door wil lezen.
Ik denk dat ik maar ff stop met posten en dan vanavond ofzo maar eens kijk hoe het dan gaat, misschien dat ik dan doorkrijg wat de bedoeling is.
Ja, dat zeg ik ook. Sterker nog, dat zeg ik al weken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen moeite met een Slowchat-, c.q. Ouwehoerreeks, we hadden in andere jaren ook de zeer goedlopende Clib-reeks waar ook nooit een zinnig woord in getypt werd, maar die negeer ik dan wel, ieder zijn plezier.
Ik betreur vooral dat je die wel bijna verpllicht moet doorworstelen om BB nog een beetje te volgen als je overdag moet werken. De andere topics lopen nauwelijks.
Ik trek het mezelf ook niet persoonlijk aan hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwah ik zou het je niet zo persoonlijk aantrekken hoor. Ik vond die vergelijkingen met schoolkinderen die je trok namelijk erg leuk om te lezen en zo zijn er nog wel meer posts waarvan ik denk dat die eigenlijk helemaal niet in dat commentaartopic terecht hoeven te komen.
De sticky heb ik overigens ook gelezen... Maar zoals gezegd en door jou ook aangehaald, ik snap ut niet... En dat is waarschijnlijk omdat ik eerdere jaren niet meedeed en de structuur dus ook niet van begin af aan heb aangeleerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dat niet magJe snapt het niet goed, vrees ik
De vraag is als volgt: als er bepaalde discussies ontstaan in het commentarentopic, zoals bijvoorbeeld vaak over Tanja, of zoals net over Lieske, of dat dan gewoon kan in het bewonerstopic.
Bijvoorbeeld
Dus niet ALLES bediscussieren in de commentaren, maar ook gewoon de bestaande topics daarover gebruiken.
Gewoon zoals het in deze sticky al een paar weken staat: Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen eigenlijk.
Wat bedoeld wordt, is: slowchat lekker door over de streams daar.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De sticky heb ik overigens ook gelezen... Maar zoals gezegd en door jou ook aangehaald, ik snap ut niet... En dat is waarschijnlijk omdat ik eerdere jaren niet meedeed en de structuur dus ook niet van begin af aan heb aangeleerd.
Oh niet een 'Lieske' doen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De sticky heb ik overigens ook gelezen... Maar zoals gezegd en door jou ook aangehaald, ik snap ut niet... En dat is waarschijnlijk omdat ik eerdere jaren niet meedeed en de structuur dus ook niet van begin af aan heb aangeleerd.
Flugel gaat in ieder geval haar best doen om het wél te begrijpen...![]()
(potdomme zeg, ben je 29jr voel je jezelf net 'Lieske' omdat de anderen iets precies begrijpen en jijzelf dus helemaal niet...)
Nee hoor, er zijn nauwelijks 'overtredingen' en áls die er al zijn leest toch niemand die later nog terug.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Sanne het volgende:
Moet ik stoppen met streamen om die commentaren bij te houden? Dan hoeft het voor mij niet meer, en stop ik met modden.
Tuurlijk moet jij niet stoppen, jij bent enthousiast en hebt feeling met het BB subforum.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Sanne het volgende:
Er moet dus een derde mod bij. Dat is inmiddels wel duidelijk.
Ik weet het even niet meer. Moet ik stoppen met streamen om die commentaren bij te houden? Dan hoeft het voor mij niet meer, en stop ik met modden.
Donequote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
Kan er één van de commentarentopics dicht... Er lopen er nu 2 naast elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |