Jaja, zag het al, maar het forum is zo gruwelijk traagquote:Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Ripley, het commentaren topic moet wel degelijk 182 zijjn, niet 181
quote:Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Ripley, vind je het echt nodig om een user voor hoer uit te maken als je haar topic op slot gooit?![]()
Dat was zij reeds op attent gemaakt, vieze crackhomo. [FB] Sanne & Ripley, zender checken!quote:Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Ripley, vind je het echt nodig om een user voor hoer uit te maken als je haar topic op slot gooit?![]()
O, daar had ik niet gezien, APK.quote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was zij reeds op attent gemaakt, vieze crackhomo. [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
done.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Gert het volgende:
Slotje graag voor RTL-Boulevard meldt dat Ingrid de transsexueel is.
Er is al een topic over: Een tweede kelly?
Vervelend, als discussies op twee plekken plaatsvinden omdat er mensen zijn die er geil van worden topics met 'hot news' te openen.
Top.quote:
samenvatting: [HOMO] #1384 het BB-Gay house komt naar je toe deze zomerquote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[HOMO]1383 the one with the BB-GAY house
gay-versie speelt zich ookal af
done.quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
Commentaar op de LiveStreams deel 150 heeft de weekopdracht niet gehaald, op rantsoen denk ik
Opgeruimd. Dat ging idd nergens meer over.quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zit in het topic over Lieske erg veel rotzooi-commentaar, wat niets met Lieske te maken heeft. Kan er wat weggehaald worden?
Hij vindt het een suffe postopkrik-reeks die wat hem betreft dicht mag, zodat er meer kwalitatief goede streamverslagen geschreven worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef Ripley het volgende:
Sorry BW, ik vind je post nogal onduidelijk. Zou je het iets duidelijker kunnen uitdrukken?
Ik ben het met hem eens dat er meer kwalitatief goede verslagen moeten worden gemaakt. Ik ben het alleen persoonlijk niet eens met het sluiten van de commentarenreeks - ik als niet streamer bijvoorbeeldbeleef veel plezier aan die reeks omdat ik daar ook mijn dingetjes kwijt kan. De balans zou wel beter mogen. Daar zijn al eerder pogingen toe gedaan, maar tot nu toe wil het niet helemaal lukken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hij vindt het een suffe postopkrik-reeks die wat hem betreft dicht mag, zodat er meer kwalitatief goede streamverslagen geschreven worden.
Ha die Tinkerbellquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Als het goed is hebben Sanne en jij daar allang over overlegd ((waar komt anders die ene mededeling vandaan sticky bovenaan?) want dit bezwaar is al vanaf het begin van BB geuit in allerlei vormen. Zowel hier als per mail.
Je kan er ook gewoon een beetje op modden hoor, daar hoef je niet uitgebreid over te overleggen. Ik ben van mening dat de reeks dichtdoen inmiddels geen zin meer heeft, dan had je in de eerste week al beter naar de bezwaren moeten kijken.
Wat je dus wél kan doen is mensen blijven aanmoedigen om, in plaats van hun halve streamverslagen te plaatsen in de commentaren, die te plaatsen in de streamverslagen. Desnoods aan moedigen dat er gecopy'd en gepaste wordt.
Er staan prachtige screenshots en halve verslagen in de commentaren, kleine moeite om die te pasten naar de streamverslagen, zodat er in elk geval wat met de verslagen gebeurd en mensen wat te lezen hebben. Daar kan je gewoon om vragen, dat doe ik als user ook. Maar als een mod het vraagt, heeft het misschien net iets meer impact
En halve streamverslagen (niet vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef Ripley het volgende:
Wat je zegt over de screens klopt zeker, zal er op letten dat ik die in het vervolg zal pasten. En ik probeer mensen ook zeker te blijven aanmoedigen
Dat moet je ook vooral doen, maar het klonk even wat raar omdat die ene sticky bovenaan er al een poos staatquote:Toch vind ik het prettig om samen met sanne even te zoeken naast de juiste manier waarop wij vinden dat we die sturing aan beide topics moeten geven. Ik neem de kritiek zeker ter harte en volgens mij heb ik sommige dingen al zeker proberen te doen. Als dat niet genoeg uit de verf is gekomen is dat jammer en zullen we het extra aandacht moeten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |