abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 16:11:09 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30516262
Ripley, het commentaren topic moet wel degelijk 182 zijjn, niet 181
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30516323
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Ripley, het commentaren topic moet wel degelijk 182 zijjn, niet 181
Jaja, zag het al, maar het forum is zo gruwelijk traag
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 16:55:26 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30517192
Iteejer, database checken, wil Iteejer de database checken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 18:03:37 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30518389
Thanks!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 12 september 2005 @ 18:05:53 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30518442
lol
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 18:35:38 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30519187
Ripley, vind je het echt nodig om een user voor hoer uit te maken als je haar topic op slot gooit?
  maandag 12 september 2005 @ 18:47:28 #57
215 misterDre
Paint it black!
pi_30519499
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Ripley, vind je het echt nodig om een user voor hoer uit te maken als je haar topic op slot gooit?
  maandag 12 september 2005 @ 18:48:54 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_30519547
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Dat was zij reeds op attent gemaakt, vieze crackhomo. [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 19:32:43 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30520751
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef APK het volgende:

[..]

Dat was zij reeds op attent gemaakt, vieze crackhomo. [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
O, daar had ik niet gezien, APK.
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 19:34:54 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30520813
Slotje graag voor RTL-Boulevard meldt dat Ingrid de transsexueel is.
Er is al een topic over: Een tweede kelly?

Vervelend, als discussies op twee plekken plaatsvinden omdat er mensen zijn die er geil van worden topics met 'hot news' te openen.
  maandag 12 september 2005 @ 19:38:57 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30520930
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Gert het volgende:
Slotje graag voor RTL-Boulevard meldt dat Ingrid de transsexueel is.
Er is al een topic over: Een tweede kelly?

Vervelend, als discussies op twee plekken plaatsvinden omdat er mensen zijn die er geil van worden topics met 'hot news' te openen.
done.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 20:14:14 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30522020
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef Sanne het volgende:

[..]

done.
Top.
Dat zal 'm leren.
pi_30523148
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[HOMO]1383 the one with the BB-GAY house

gay-versie speelt zich ookal af
samenvatting: [HOMO] #1384 het BB-Gay house komt naar je toe deze zomer
dag
  maandag 12 september 2005 @ 22:02:43 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_30525410
Commentaar op de LiveStreams deel 150 heeft de weekopdracht niet gehaald, op rantsoen denk ik
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 12 september 2005 @ 22:20:19 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30525890
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
Commentaar op de LiveStreams deel 150 heeft de weekopdracht niet gehaald, op rantsoen denk ik
done.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30527377
Er zit in het topic over Lieske erg veel rotzooi-commentaar, wat niets met Lieske te maken heeft. Kan er wat weggehaald worden?
  maandag 12 september 2005 @ 23:26:39 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30527843
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zit in het topic over Lieske erg veel rotzooi-commentaar, wat niets met Lieske te maken heeft. Kan er wat weggehaald worden?
Opgeruimd. Dat ging idd nergens meer over.
pi_30536777
Aangezien ik geïnteresseerd ben in een aantal postings in de 'Commentaren op de live streams' reeks zoals de streamverslagen die er gepost worden maar niet in veel andere postings zou ik het een goede zaak vinden als deze reeks gesloten wordt. Het aantal postings is sowieso dusdanig groot dat het ondoenlijk is alles te lezen. Er bestaan vaak al decentrale topics waarin de betreffende postings thuishoren. Nu lees ik af en toe een kort stuk in deze topicreeks. Daardoor lees ik veel postings die mij niet interesseren en mis ik veel postings die mij wel interesseren.
pi_30536847
Sorry BW, ik vind je post nogal onduidelijk. Zou je het iets duidelijker kunnen uitdrukken?
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:59:40 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_30536920
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef Ripley het volgende:
Sorry BW, ik vind je post nogal onduidelijk. Zou je het iets duidelijker kunnen uitdrukken?
Hij vindt het een suffe postopkrik-reeks die wat hem betreft dicht mag, zodat er meer kwalitatief goede streamverslagen geschreven worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30537102
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef APK het volgende:

[..]

Hij vindt het een suffe postopkrik-reeks die wat hem betreft dicht mag, zodat er meer kwalitatief goede streamverslagen geschreven worden.
Ik ben het met hem eens dat er meer kwalitatief goede verslagen moeten worden gemaakt. Ik ben het alleen persoonlijk niet eens met het sluiten van de commentarenreeks - ik als niet streamer bijvoorbeeldbeleef veel plezier aan die reeks omdat ik daar ook mijn dingetjes kwijt kan. De balans zou wel beter mogen. Daar zijn al eerder pogingen toe gedaan, maar tot nu toe wil het niet helemaal lukken.

Ik zal Sanne hier ook even op wijzen en even met haar overleggen. Andere suggesties om die balans te wijzigen en met name het streamverslagentopic weer een boost te geven zijn uiteraard van harte welkom.
pi_30537122
Lijkt me niet te doen... BB gaat 24 uur per dag door, dus de comments ook... het is een sort fast chat... observational posting
pi_30537285
Als het goed is hebben Sanne en jij daar allang over overlegd ((waar komt anders die ene mededeling vandaan sticky bovenaan?) want dit bezwaar is al vanaf het begin van BB geuit in allerlei vormen. Zowel hier als per mail.

Je kan er ook gewoon een beetje op modden hoor, daar hoef je niet uitgebreid over te overleggen. Ik ben van mening dat de reeks dichtdoen inmiddels geen zin meer heeft, dan had je in de eerste week al beter naar de bezwaren moeten kijken.

Wat je dus wél kan doen is mensen blijven aanmoedigen om, in plaats van hun halve streamverslagen te plaatsen in de commentaren, die te plaatsen in de streamverslagen. Desnoods aan moedigen dat er gecopy'd en gepaste wordt.

Er staan prachtige screenshots en halve verslagen in de commentaren, kleine moeite om die te pasten naar de streamverslagen, zodat er in elk geval wat met de verslagen gebeurd en mensen wat te lezen hebben. Daar kan je gewoon om vragen, dat doe ik als user ook en dat is dan vaak geen probleem. Maar als een mod het vraagt, heeft het misschien net iets meer impact
pi_30537446
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Als het goed is hebben Sanne en jij daar allang over overlegd ((waar komt anders die ene mededeling vandaan sticky bovenaan?) want dit bezwaar is al vanaf het begin van BB geuit in allerlei vormen. Zowel hier als per mail.

Je kan er ook gewoon een beetje op modden hoor, daar hoef je niet uitgebreid over te overleggen. Ik ben van mening dat de reeks dichtdoen inmiddels geen zin meer heeft, dan had je in de eerste week al beter naar de bezwaren moeten kijken.

Wat je dus wél kan doen is mensen blijven aanmoedigen om, in plaats van hun halve streamverslagen te plaatsen in de commentaren, die te plaatsen in de streamverslagen. Desnoods aan moedigen dat er gecopy'd en gepaste wordt.

Er staan prachtige screenshots en halve verslagen in de commentaren, kleine moeite om die te pasten naar de streamverslagen, zodat er in elk geval wat met de verslagen gebeurd en mensen wat te lezen hebben. Daar kan je gewoon om vragen, dat doe ik als user ook. Maar als een mod het vraagt, heeft het misschien net iets meer impact
Ha die Tinkerbell

Maar natuurlijk. Alleen werkt iets soms niet zoals je had gehoopt/gedacht. Dus dan moet je toch samen weer eens kijken hoe je het dan wilt aanpakken. Ook modden is samenwerken in mijn ogen.

Wat je zegt over de screens klopt zeker, zal er op letten dat ik die in het vervolg zal pasten. En ik probeer mensen ook zeker te blijven aanmoedigen

Toch vind ik het prettig om samen met sanne even te zoeken naast de juiste manier waarop wij vinden dat we die sturing aan beide topics moeten geven. Ik neem de kritiek zeker ter harte en volgens mij heb ik sommige dingen al zeker proberen te doen. Als dat niet genoeg uit de verf is gekomen is dat jammer en zullen we het extra aandacht moeten geven.
pi_30537674
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef Ripley het volgende:
Wat je zegt over de screens klopt zeker, zal er op letten dat ik die in het vervolg zal pasten. En ik probeer mensen ook zeker te blijven aanmoedigen
En halve streamverslagen (niet vergeten ), want dat zijn de postings waar bus watcher het over heeft. Die staan er hier en daar tussen en dat is feitelijk waar je geinteresseerd in bent als je 's avonds na je werk/school/college probeert uit te pluizen wat er gebeurd is.

Het feitelijke bezwaar is dus: Wil je dus weten wat er gebeurd is moet je de commentaren doorworstelen (soms wel 2 topics) om enigszins te weten te komen wat er is gebeurd. Niet iedereen heeft daar zin. En dan ontstaan er ook topics als: Meld hier de belangrijkste gebeurtenissen van een BB-dag.

Vroeger heette het : "commentaren op de streamverslagen" en had het nog wat inhoud, nu heet het "commentaren op de streams" met gewoon wat snel gepost. Die commentaren zijn slowchat vooral. Ook niet in de traditie, mensen blijven er door weg. Het is posten om het posten en het slowchatten. Zoals heel Fok natuurlijk momenteel is, wij zijn verfokt en het gewend , mensen die alleen BB mee komen doen weten geen weg in deze jungle.

Maar zoals ik al zei: zin om dat te sluiten heeft dat niet meer, hoor Hooguit aanmoedigen om toch wat streamverslagen te maken. Mensen geven nu al aan dat een copy en paste ook wel goed is, als er maar wat staat om te lezen.
quote:
Toch vind ik het prettig om samen met sanne even te zoeken naast de juiste manier waarop wij vinden dat we die sturing aan beide topics moeten geven. Ik neem de kritiek zeker ter harte en volgens mij heb ik sommige dingen al zeker proberen te doen. Als dat niet genoeg uit de verf is gekomen is dat jammer en zullen we het extra aandacht moeten geven.
Dat moet je ook vooral doen, maar het klonk even wat raar omdat die ene sticky bovenaan er al een poos staat . Ik zelf zie het wel staan, maar geen naleving ervan en ook geen mod-actie erop. Maar ik kan me vergissen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')