Kijk je wel eens rond op andere fora dan het BB-gedeelte? Dat is geen gevolg van een bepaalde topicreeks maar een cultuurslag die al een tijdje geleden is ingezet.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:51 schreef Bus watcher het volgende:
Sanne, de verandering van de postcultuur is het gevolg van het feit dat er een topicreeks is waar off topic posten is toegestaan. Ik begrijp niet dat geen rekening wordt gehouden met lezers die weinig tijd hebben en/of geen zin hebben vele postings te lezen die hen niet interesseren.
En ik begrijp niet dat jij iets wilt gaan afdwingen terwijl er een situatie is waar de meeste mensen tevreden mee zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:51 schreef Bus watcher het volgende:
Sanne, de verandering van de postcultuur is het gevolg van het feit dat er een topicreeks is waar off topic posten is toegestaan. Ik begrijp niet dat geen rekening wordt gehouden met lezers die weinig tijd hebben en/of geen zin hebben vele postings te lezen die hen niet interesseren.
Wat is nou je punt?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:09 schreef Bus watcher het volgende:
Voor het geval je erover had gelezen. Ik ben het overigens volkomen met je eens hoor, maar het heeft geen zin meer.quote:Oh ja: bus watcher, ik zou me er niet al te druk om maken, er moet tegenwoordiger losser gemodereerd worden. Dat is op heel Fok zo. En voor BB heeft dat de consequentie dat er in elk geval een goede traditie verloren (is) (ge)gaa(t)n. Ik baal daar ook van, maar je moet gewoon accepteren dat het helaas gewoon zo het geval is. Er tegen strijden levert je verder alleen maar hoofdpijn op.
En dat punt begrijp ik nog steeds niet. De "betreffende reeks" is een slowchat-reeks. Daar gelden sowieso al wat lossere regels voor, omdat een licht afdwalen plus een breed scala aan onderwerpen nou eenmaal inherent is aan slowchat. Daarnaast is het dus volgens mij helemaal niet zo offtopic wat er daar gepost wordt. Mensen leveren instant-commentaar op wat ze op dát moment zien op de streams. Dat is ontopic.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef Bus watcher het volgende:
Tinkerbell, er wordt niet losser gemodereerd. Er wordt inconsequent gemodereerd. In de betreffende reeks worden dingen toegestaan die elders niet toegestaan worden. Het is niet mijn bedoeling een strijd aan te gaan. Als men er niets mee doet, het zij zo. Ik ben er nader op in gegaan omdat niet iedereen begreep wat mijn punt precies was.
OK, we hebben onze gedachten hierover nu wel uitgewisseld geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:25 schreef Bus watcher het volgende:
Gert, qua naam is de reeks geen slowchat reeks en qua inhoud bestaat de reeks voor slechts een deel uit slowchat. We verschillen blijkbaar van mening over wat off topic is. Nogmaals, ik dwing niks af, ik betuttel niet. Iedereen mag van mij posten wat hij wil, zolang hij zekere grenzen niet overschrijdt, en die grenzen zijn zeker niet betuttelender dan de huidige regels op Fok!, het gaat mij er om dat in het juiste topic gepost wordt.
En dan moeten wij nu vragen: Welke geruchten?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
Ik gAa morgen nl en heb ff wat vraagjes omdat er ook geruchten zijn en wil ff kijken of de brief hetzelfde is.
Die twee zijn officiele geruchten die ook in de media bevestigd zijn, die van jou is wel heel vergezocht. Maar ik moest wel glimlachenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef Falco het volgende:
Ooooh Ripley een zeer speculeerachtig topic over een AIDS-patiënt en een transseksueel in het BB-huis mag wel open blijven, maar waarom niet het grote Ralph en Nathalie-complottopic niet
Ik heb nog zoveel best gedaan op de OP!
Toch wel jammer hoor, Speculeren hoort een beetje bij BB en je kunt leuke discussies krijgen in zo'n topic.quote:
Wie weet wordt dit ook wel in de media bevestigd. De geruchten zijn nog erg vers hoor, net als dat met die HIV-patiënt en die omgebouwde. Ik vind het wel jammer hoor, want het was an sich een goed topic. Misschien dat ik het een beetje TRU-achtig bracht, maar het onderwerp zelf is eigenlijk nog geloofwaardiger dan die andere twee verhalen...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die twee zijn officiele geruchten die ook in de media bevestigd zijn, die van jou is wel heel vergezocht. Maar ik moest wel glimlachen
Sorry, maar hij moet echt dicht
Als je 'm openlaat komen ze vanzelf in de media... De eerste twee geruchten zijn als ik mezelf niet vergis ook via Fok! in de media gekomenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die twee zijn officiele geruchten die ook in de media bevestigd zijn, die van jou is wel heel vergezocht. Maar ik moest wel glimlachen
Sorry, maar hij moet echt dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |