Als hij op 0608 al overleden is en nu nog gecremeerd moet wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:44 schreef chester het volgende:
ik wil toch ff iets kwijt,ik heb afgelopen dinsdag(06-08) mijn zwager verloren(28 jaar aan longkanker) en de vader van deze jongen is in vure met mijn vriend en omdat die twee niet overweg kunnen met elkaar is mijn vriend niet welkom op de creamatie ik vind dit gewoon weg belachelijk zoiets zet je toch uit respect voor de overledende opzij,of ben ik de enige die er zo over denkt.maar goed als mensen door zoiets tragisch een ruzie neit opzij kunnen zetten dan weet ik niet waar het naar toe moet in deze wereld big xs
Wie zegt dat het vriendje niet ook rouwt...?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vriendje gewoon thuis laten. Beetje respect voor de wensen van de rouwende
familie moet er nog achter. Rouwen kan je ook thuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wie zegt dat het vriendje niet ook rouwt...?
Dit is inderdaad belachelijk, en bijzonder gevoelloos.. Het meest erge vind ik nog dat hieruit geen enkel respect naar de overledene spreekt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef chester het volgende:
he we zijn nu weer zoveel weken verder en mijn zwager (de vriend van mijn zus)is inmiddels op het kerkhof op de urnplaats bij gelegd.en de ouders van de jongen hebben nu mijn zus (de vriendin van de overlendende)verbannen uit hun leven:fotos van haar verscheurt gezegd dat ze niets meer met haar te maken willen hebben,dus met andere woorden hun zoon is dood en zijn vriendin is nu dus ook niet meer nodig in de familie want wat moeten ze nu nog met haar.afgelopen donderdag(17-11)hebben ze patrick(mijnzwager)op het kerkhof gebracht en mijn zus mocht op een afstand van 15 mtr erbij blijven belachelijk toch.
Wat ben jij een klootzak zonder inlevingsvermogen zeg...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef Modwire het volgende:
De overledene merkt het toch niet meer..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |