abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30424304
ik wil toch ff iets kwijt,ik heb afgelopen dinsdag(06-08) mijn zwager verloren(28 jaar aan longkanker) en de vader van deze jongen is in vure met mijn vriend en omdat die twee niet overweg kunnen met elkaar is mijn vriend niet welkom op de creamatie ik vind dit gewoon weg belachelijk zoiets zet je toch uit respect voor de overledende opzij,of ben ik de enige die er zo over denkt.maar goed als mensen door zoiets tragisch een ruzie neit opzij kunnen zetten dan weet ik niet waar het naar toe moet in deze wereld big xs
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:47:43 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_30424435
Tanja?

ontopic: ik vind het ook belachelijk..
Camera 1... 1!
pi_30424446
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:44 schreef chester het volgende:
ik wil toch ff iets kwijt,ik heb afgelopen dinsdag(06-08) mijn zwager verloren(28 jaar aan longkanker) en de vader van deze jongen is in vure met mijn vriend en omdat die twee niet overweg kunnen met elkaar is mijn vriend niet welkom op de creamatie ik vind dit gewoon weg belachelijk zoiets zet je toch uit respect voor de overledende opzij,of ben ik de enige die er zo over denkt.maar goed als mensen door zoiets tragisch een ruzie neit opzij kunnen zetten dan weet ik niet waar het naar toe moet in deze wereld big xs
Als hij op 0608 al overleden is en nu nog gecremeerd moet worden
Maar sterkte ermee hoor.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:48:21 #4
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30424456
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:48:34 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30424464
Kon je zwager wel goed opschieten met je vriend of ook niet?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:50:55 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30424539
Neem deze maar even mee naar R&P.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30424554
schopje naar R&P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:54:16 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30424630
Even opgeruimd .

We weten natuurlijk niet wat de reden achter de ruzie is, maar inderdaad zou je denken dat je uit respect voor de doden en alle nabestaanden een ruzie even opzij zou moeten kunnen zetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:54:28 #9
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_30424638
Waarom kunnen ze niet overweg?
Deugt je vriendje niet?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_30424734
En typ de volgende keer met wat interpunctie zeg
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_30425011
Vriendje gewoon thuis laten. Beetje respect voor de wensen van de rouwende
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_30425174
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vriendje gewoon thuis laten. Beetje respect voor de wensen van de rouwende
Wie zegt dat het vriendje niet ook rouwt...?
pi_30425251
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef Kauki het volgende:

[..]

Wie zegt dat het vriendje niet ook rouwt...?
familie moet er nog achter. Rouwen kan je ook thuis
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:22:09 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30425628
Nogmaals: Hoe was de relatie van de zwager met de vriend? Dat lijkt me toch wel essentieel in dit geval....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30441252
Dus omdat jij wil dat je vriend met je meegaat naar die crematie moet de vader (!) van de overledene maar inschikken?

Wie is er dan egoistisch?
Big dick.
pi_30451427
ik vind dat de vader niet goed bezig is..
maar ik denk dat je je er nu bij zult moeten neerleggen..
om er in de "rouwperiode" moeilijk over te doen, lijkt me ook niet geschikt..

Sterkte ermee!
Through the eyes of Innocence..
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:31:28 #17
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30461516
Het is vreselijk, maar de vader van de jongen staat dichterbij de overledene. Ik zou er geen issue van maken, dat heeft toch geen zin.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30468237
ik weet niet hoor.. maar kan haar zwager toevallig ook niet de broer van haar vriend zijn?
pi_32385687
he we zijn nu weer zoveel weken verder en mijn zwager (de vriend van mijn zus)is inmiddels op het kerkhof op de urnplaats bij gelegd.en de ouders van de jongen hebben nu mijn zus (de vriendin van de overlendende)verbannen uit hun leven:fotos van haar verscheurt gezegd dat ze niets meer met haar te maken willen hebben,dus met andere woorden hun zoon is dood en zijn vriendin is nu dus ook niet meer nodig in de familie want wat moeten ze nu nog met haar.afgelopen donderdag(17-11)hebben ze patrick(mijnzwager)op het kerkhof gebracht en mijn zus mocht op een afstand van 15 mtr erbij blijven belachelijk toch.
pi_32385946
wat belachelijk zeg Hoe lang hebben ze gehad?
pi_32386032
bijna 5 jaar en ze woonde al samen.mijn zus zit zo in de put ze had alles een vriend een huis een mooie toekomst en nu is ze in een klap alles kwijt.en dan krijgt ze van haar "schoonouders" nog een flinke trap na hoe veel kan een mens verdragen en mijn zus is pas 20 jaar.
pi_32386584
Naar mijn mening is het dubbel..

Aan de ene kant kom je op de begrafenis voor de overledene, maar aan de andere kant ook voor de andere nabestaanden. Vanuit die andere nabestaanden lijkt het mij van respect getuigen om een conflict opzij te zetten voor die ene keer.Van de andere kant gezien lijkt het mij dat nabestaanden wel iets te zeggen hebben.. Ik denk echter dat de eerste doorslaggevend zou moeten zijn.

Wanneer je kijkt naar de overledene, wat zou die dan gewenst hebben? Ga na hoe belangrijk de overledene voor je is, en handel daar naar!

Ik heb zelf wel een begrafenis gehad waar ik door sommige nabestaanden minder gewenst was. Uiteindelijk bleek dat geen rol te spelen, en heeft het zelfs een nieuw begin opgeleverd..
pi_32386630
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef chester het volgende:
he we zijn nu weer zoveel weken verder en mijn zwager (de vriend van mijn zus)is inmiddels op het kerkhof op de urnplaats bij gelegd.en de ouders van de jongen hebben nu mijn zus (de vriendin van de overlendende)verbannen uit hun leven:fotos van haar verscheurt gezegd dat ze niets meer met haar te maken willen hebben,dus met andere woorden hun zoon is dood en zijn vriendin is nu dus ook niet meer nodig in de familie want wat moeten ze nu nog met haar.afgelopen donderdag(17-11)hebben ze patrick(mijnzwager)op het kerkhof gebracht en mijn zus mocht op een afstand van 15 mtr erbij blijven belachelijk toch.
Dit is inderdaad belachelijk, en bijzonder gevoelloos.. Het meest erge vind ik nog dat hieruit geen enkel respect naar de overledene spreekt.
pi_32394849
De overledene merkt het toch niet meer..
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:24:35 #25
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_32395663
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef Modwire het volgende:
De overledene merkt het toch niet meer..
Wat ben jij een klootzak zonder inlevingsvermogen zeg...
There's no point in living if you can't feel alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')