quote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft weer last..........oh wat is ze zielig
Zwangerschap is geen ziekte hoor, wat een zeepkonijn zeg
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
Tanja ZENDER checken!!!
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:10 schreef cuall het volgende:
Fout advies Nathalie, Tanja moet juist meer gaan bewegen, dat is veel gezonder dan dat lamlendige gehang en dat theatrale gedrag
Jij bent een b-verpleegkundige?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef cuall het volgende:
Big Brother waarom zeg je niks van het ontbreken van de zender vvan Tanja
Ja wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent een b-verpleegkundige?
Jij komt in je dagelijks leven met kwetsbare mensen in aanraking??
ga weg man, tanja heeft er zelf voor gekozen om zwanger te worden, ze heeft er zelf voor gekozen om mee te doen, ze heeft er zelf voor gekozen om tijdens de zwangerschap te roken.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent een b-verpleegkundige?
Jij komt in je dagelijks leven met kwetsbare mensen in aanraking??
Allemaal waar hoor, alleen er wordt hier zelfs gezeken als ze last heeft van harde buiken, etc. Normale klachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
ga weg man, tanja heeft er zelf voor gekozen om zwanger te worden, ze heeft er zelf voor gekozen om mee te doen, ze heeft er zelf voor gekozen om tijdens de zwangerschap te roken.
dan moet je niet zeiken en dan ben je NIET zielig
kom nou.
Zou inderdaad best kunnen kloppen ja. Wat zou zijn opdracht geweest kunnen zijn dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:25 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk dat ik gelijk had met mijn gedachte dat Roel zijn missie al klaar heeft![]()
![]()
Gelijk na de oefening wilde hij op bed gaan liggen maar de manier hoe hij Chantal de kamer uit wilde hebben?????
Deed tijdens de oefening het licht uit en deed echt heel raar.
3 tellen later komt hij weer de huiskamer in en ja hoor, hij is er weer helemaal, zo snel wekt een pilletje toch niet??![]()
![]()
Vrijwillige exit? Hoop doet levenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:29 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
wat heeft tanja in haar handen?
Ach ga toch weg. Ze heeft een keer wat gezegd over zuurbranden en sinds gister voelt ze zich niet lekker. En als ze zich verbeten had en wel had meegedaan was het ook niet goed geweest. Het is gewoon zoeken naar iets om over te zeiken.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef cuall het volgende:
Tanja is m.i.alleen maar bezig met haar kwaaltjes en focust zich daar enorm op, zou beter voor haarzelf en haar baby zijn als ze zich meer richt op het wondertje dat in haar aan het groeien is en dan de kwaaltjes die daar bij komen kijken meer voor lief nemen
Over deze gedachte heb ik de hele nacht gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Sealord het volgende:
[..]
Zou inderdaad best kunnen kloppen ja. Wat zou zijn opdracht geweest kunnen zijn dan?
Jawel maar daar is niks over geschreven. Veel te druk met kankeren op Tanja.quote:
En als Dido gewoon gaat liggen in de tuin, dan is ze bezig "aandacht te trekken" en de "prinses uit te hangen". Zo werkt dat.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef Rica het volgende:
Het is gewoon zoeken naar iets om over te zeiken.
Het wordt wel steeds saaier, tijd voor wat activiteit, ruzie's enz.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:36 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ralph heeft een brandoefening gedaan met de bewoners. Verder niets
Nope, hier ook geen geluid van die driequote:Op woensdag 7 september 2005 13:36 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ben ik de enige met slecht geluid? versta geen woord van roel/chantal/rikkert..
Ja ja. Eergister liep je zelf nog te klagen in FB over de stroom van achterlijke opmerkingen over Tanja.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Dido gewoon gaat liggen in de tuin, dan is ze bezig "aandacht te trekken" en de "prinses uit te hangen". Zo werkt dat.
Dus vanavond als iedereen slaapt, komt er een brandalarm, en lopen ze gelijk de eieren kapot, of bewegen die twee zich voort zonder eierenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:36 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ralph heeft een brandoefening gedaan met de bewoners. Verder niets
Dopingcontrolequote:Op woensdag 7 september 2005 13:54 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
tanja heeft urine in moeten leveren
edit: zucht.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:54 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
tanja heeft urine in moeten leveren
Hoelang kunnen ze coke terug vinden in je urine??quote:
Hahahaha we dachten hetzelfde.quote:
Dan heb je het of niet goed gelezen of niet goed onthouden. Het ging specifiek over het uitzendingentopic. En het ging daarbij niet om Tanja in het bijzonder, maar om het feit dat ik oneliners met scheldwoorden wat mager vind om een uitzending te becommentariëren.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ja. Eergister liep je zelf nog te klagen in FB over de stroom van achterlijke opmerkingen over Tanja.
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
logisch hoor, een gewassen plas moet uiteraard in het washok
nee hoor, sporen van cocainequote:Op woensdag 7 september 2005 13:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja mag aanbellen bij het washok? Heeft ze misschien toch eiwitten ofzo in de urine?
Hopenlijk wordt ze eruit gehaald.quote:
Ja walgelijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:04 schreef bLoNdYmYl het volgende:
is het vandaag Tanja dag ofzo??? ik zie HAARr echt bijna alleen maar in beeld vandaag. beetje té veel naar mijn doen.. wat een zeur zeg. als je zwanger bent, ben je niet meteen zielig hoor!
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja walgelijk.![]()
![]()
Hopenlijk krijgt Rob een geheime opdracht
Misschien heeft ze van BB te horen gekregen dat haar baby na 8 dagen uit de show moet. Dat wil ze natuurlijk niet en stapt ze op. Vind ik logisch. Kan gelijk donderdag Leroy erinquote:Op woensdag 7 september 2005 14:06 schreef Sealord het volgende:
Tanja is zich ''mooi'' an het maken in de badkamer. Maakt ze zich klaar voor vertrek??
Nouuuu, opmerkingen over Tanja OK, maar dit gaat wel erg verquote:Op woensdag 7 september 2005 14:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja walgelijk.![]()
![]()
Hopenlijk krijgt Rob een geheime opdracht 'schop de baby dood'
quote:
Euh...quote:Op woensdag 7 september 2005 14:10 schreef Rica het volgende:
[..]
En daarna de baby op de bbq terwijl ze op de grond ervoor met zijn allen het lijk van de uitgevallen crackhoer gangbangen.
Beetje schelden omdat je iemand niet mag, prima maar dat gaat wel heel erg verquote:Op woensdag 7 september 2005 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het nu ophouden aubje kan iemand niet mogen maar wat er nu gezegd word
Jongens dit gaat mij echt te ver. Ik wil dat dit babytje gezond ter wereld komtquote:
-edit: je kan ook te ver gaan mensen -quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 14:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beetje schelden omdat je iemand niet mag, prima maar dat gaat wel heel erg ver![]()
Op andere onderdelen van FOK! krijg je gelijk een -2 of -3 voor dit soort teksten, zouden ze hier ook is mogen doen!!
edit: doe ff normaal.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het nu ophouden aubje kan iemand niet morgen maar wat er nu gezegd word
wc volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:16 schreef cuall het volgende:
Ging Roel nou naar de dbk?
Ralf moet naar de dbkquote:Op woensdag 7 september 2005 14:16 schreef cuall het volgende:
Ging Roel nou naar de dbk?
Precies! Ik mag haar ook niet en die bolle mag er van mij ook gelijk uit maar de teksten die hier verschijnen gaan wel heel erg ver hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja precies
Tanja mag dan wel niet zo geliefd zijn maar zulke dingen zeg je gewoon niet ook al mag je haar niet.
Oneens, ze kan wel dom zijn, maar dat kindje kan er niks aan doen, ben er ook zeker van dat Buik een goede moeder zal zijn als het ter wereld is gekomen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Die slet verdient gewoon niet beter.
Gatverdamma daar heeft net die spekbuik gezeten.quote:
Die 2 kan je er goed bij hebben in het huis, kan je af en toe nog lekker om lachenquote:
Ja ik mag haar ook niet hoor ze brengt helemaal niets bijzonders in het huis.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Precies! Ik mag haar ook niet en die bolle mag er van mij ook gelijk uit maar de teksten die hier verschijnen gaan wel heel erg ver hoor.
Laat haar lekker thuis bevallen zodat we er niets van hoeven te zien![]()
Ja dat had ik ook heel even.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Darklight het volgende:
stem van ralf uit dbk?
Welke stream zie je dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Sealord het volgende:
Ralph krijgt een mandje in de DBK, kan niet zien wat erin zat.
Is hij er al weer uit??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Geluid van Ralph uit de dbk, 10 seconden..."het kan 2 kanten op...
quote:
Sorry, zie hem nu eruit komenquote:
http://bb5.florisd.nl/quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Switchen jullie steeds tussen verschillende streams ofzo? Ik had net stream 1 aanstaan, maar die liet ineens alleen een lege kamer zien
Heeft die spekbuik dat ook al verneukt!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef cuall het volgende:
Ralph krijgt vast te horen dat zijn missie niet gaslaagd is, omdat hij Tanja heeft laten verbrenden in het huis
Ik heb altijd 3 streams open meer trekt mijn internet verbinding nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Switchen jullie steeds tussen verschillende streams ofzo? Ik had net stream 1 aanstaan, maar die liet ineens alleen een lege kamer zien
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Is dat het enige wat Fok kan doen?? Ze kunnen voor dit soort teksten toch een -3 krijgen en een ban voor 48 uur??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Sanne het volgende:
Vriendelijk doch dringend verzoek te stoppen met het Tanja-bashen.
![]()
Ik ben geen FAn van TAnja en haar gezicht is op standje sjago gebotoxt maar dit is wel de limit dit soort opmerkingen kan je echt niet makenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als de baby op de BBQ gaat, is het eigenlijk leuker als het nog leeft.
Kunnen ze het niet levend uit Tanja aborteren? En die cokesnol dan dichtnaaien en haar toe laten kijken? Dát zou vét zijn!![]()
Hij is wel erg stil....quote:Op woensdag 7 september 2005 14:27 schreef Kokstra het volgende:
Ralph verdient punten bij mij vandaag
Zal zeker een manier van BB zijn om Ralph wat meer bij de groep te laten betrekken, het gaat al een stuk beterquote:Op woensdag 7 september 2005 14:25 schreef Jojogirl het volgende:
Ralph omdat jij tegen BB de juiste toon weet aan te slaan willig ik een paar wensen in. Het gaat erom hoe je iets vraagt.
Eerst waarschuwen, daarna een ban.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat het enige wat Fok kan doen?? Ze kunnen voor dit soort teksten toch een -3 krijgen en een ban voor 48 uur??![]()
Dat laatste van Rob heb ik niet helemaal kunnen volgen vanwege het geluid van de stofzuiger hierquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef Sealord het volgende:
Mooie actie van BB, er zij er een paar in de groep die het niet kunnen waarderen met name Rob
O jij gáát er echt voor?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Rica het volgende:
Waar is die crackhoer nu?
Ik mag binnenkort ookquote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
net terug van me eerste autoles, was supertof
en dan ook vooral door blijven gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Rica het volgende:
Waar is die crackhoer nu?
Stel je niet aan. Ik ben wel degelijk een fan van satire, maar dat wil niet zeggen dat allerhande narigheid onder die noemer weggeschoven kunnen worden. Je kunt ook te ver gaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
Rica heeft een note olé olééé.
![]()
Gok er vooral niet op dat satire herkénd wordt op Fok, Rica. Ben er al eens om geband. Gelukkig had een Admin het toen wél door.![]()
Yep, dat zeg je precies goed ja. Robje kan daar niet zo goed tegen en hij snapt het ook niet ''wat heb die gozer nou dat ik niet heb''quote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef Flakkie01 het volgende:
rob vind het jammer dat hij niet degene was die dat geregelt heeft .nu is ralph de held![]()
icoon
Ze rolde voor Chantalquote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef cuall het volgende:
Oh de klachten zijn weer over en Tanja slaat weer aan het roken
Ja die achterbakse cracksloerie heeft gezeten dus is gewend om alleen te zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Darklight het volgende:
De lieve, slimme, hoogopgeleide, nooit rokende neukende Tanja zit weer gezellig alleen![]()
Oh jaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ze rolde voor Chantal
edit - en steekt er zelf ook een op
quote:
Ze heeft het idee dat ze groter zijn geworden. De bikini kan ook gekrompen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef cuall het volgende:
Wat zit Chantal nou toch aan haar tieten te voelen?
Het is echt tof!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook![]()
Je hebt trouwens niks gemist, alleen dat Ralph salmiakknotsen heeft gekregen omdat hij het lief vroeg.
Gewoon geluid bij 3 streams dempen, is prima te volgen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen
Ik had zo'n link in Media Player maar ja, dan heb je ineens een lege kamer
Nee ben klaar nu.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij gáát er echt voor?![]()
Boefje.
Rica heeft twee notes olé olééééééééé
![]()
Ik doe mn best jaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:46 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Gewoon geluid bij 3 streams dempen, is prima te volgen hoor
dezen kun je in de mediaplayer openenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen
Ik had zo'n link in Media Player maar ja, dan heb je ineens een lege kamer
Als je gewoon even terugleest, dan zie je onmiddelijk waaróm Rica ineens zo uit de bocht vliegt.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik ben wel degelijk een fan van satire, maar dat wil niet zeggen dat allerhande narigheid onder die noemer weggeschoven kunnen worden. Je kunt ook te ver gaan natuurlijk
Viel erg mee he?? Geen schade geredenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
net terug van me eerste autoles, was supertof
Haha nope... was ff wennen met het sturen op rotondes (je moet verder draaien dan ik had verwacht ) maar dat is ff wennen..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Viel erg mee he?? Geen schade gereden![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef Rica het volgende:
[..]
dezen kun je in de mediaplayer openen
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Dat had ik al gezien, Gert. Maar een reden is geen excuus, het kon gewoon nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je gewoon even terugleest, dan zie je onmiddelijk waaróm Rica ineens zo uit de bocht vliegt.
En ik ben nooit te beroerd om iemand even te helpen..![]()
Maar goed, 't is weer over.
Zou wel erg prettig zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef Sealord het volgende:
Ik ben bang dat we Rica een tijdje moeten gaan ''missen'' ....
Pech voor jou.quote:
En?? Heb je al een hekel gekregen aan de fietsers en de brommertjesquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha nope... was ff wennen met het sturen op rotondes (je moet verder draaien dan ik had verwacht ) maar dat is ff wennen..
Nee hoor, je andere teksten zijn wel goed dus geen enkel probleem (denk alleen niet dat je het lang volhoudtquote:
Nu weer welquote:
gimmickquote:Op woensdag 7 september 2005 15:03 schreef Flakkie01 het volgende:
Rob had een gimmick willen meenemen waar hij de hele dag mee kan spelen ! hij heeft dat been toch![]()
Typiesch Tanja.Maar ook ik hoop oprecht dat het kindje gezond ter wereld komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Wat een rotopmerking van Tanja tegen Linda.
Linda; ik ben dik
Tanja; Vind je het gek! (doelend op veel eten van Linda of zo)
En ik vind Linda helemaal niet dik, paar pondjes teveel misschien maar je kunt haar toch niet dik noemen.
speelgoedje of iets dergelijks en dacht dat het dan een hit zou worden. ja ja rob de zakenmanquote:
Haha viel mee, wel aan 2 jochies van 9 die slingerde over de wegquote:Op woensdag 7 september 2005 14:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En?? Heb je al een hekel gekregen aan de fietsers en de brommertjes![]()
![]()
![]()
Ook Dido, Ingrid en Nathalie vonden dat brandweer-gedoe van Ralph maar niks.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Kokstra het volgende:
Rob irriteert zich aan hoe Ralph uitspraken doet, hij irriteerde zich ook al aan het krijgen van de knotsen. Drie keer raden wie hij gaat nomineren...
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Weet je wie ze moeten BBQ-en?
hahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha viel mee, wel aan 2 jochies van 9 die slingerde over de weg![]()
NU ga je pas inzien waarom autobestuurders zich ergeren aan sommige fietsers
Wat raar he? Heb het maar even kunnen aanhoren en viel spontaan inslaapquote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook Dido, Ingrid en Nathalie vonden dat brandweer-gedoe van Ralph maar niks.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha![]()
En dat gaat alleen maar erger worden
![]()
Alleen het simpele hand uitsteken terwijl ze zien dat er auto's staan te wachten verdomme ze nog en dan heb ik het niet alleen over jongere ook oudere hebben er een handje van (of juist geen handje)
Welkom in de wereld van autobestuurders![]()
nou nouquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die tyfus kut hoerig eitjes... Kut opdracht! (saai)
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:17 schreef egmo het volgende:
Ralph: "7 jaar geleden was ik in NewYork en daar heb je de metro....de metro heb je niet in Nederland"![]()
![]()
Dat kleven is normaal, zeker bij lesauto'squote:Op woensdag 7 september 2005 15:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
![]()
Oja zat ook nog een busje achter me te duwen zeg! Even later gingen wij de andere kant op kwamen we hem tegemoet!Hij knipogen.
Probleem is dat de tv kijkers nog weinig van hem hebben gezien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef egmo het volgende:
eigenlijk is Ralph nog dommer als Lieske....zou mijn niets verbazen als hij er als eerste uitgaat
ban...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ìs onze zwangere schoorsteen al uit het BBhuis gezet ? nee ?? jammer ..
Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen het simpele hand uitsteken terwijl ze zien dat er auto's staan te wachten verdomme ze nog en dan heb ik het niet alleen over jongere ook oudere hebben er een handje van (of juist geen handje)
Want ? Ze rookt en is zwanger ? zwangere schoorsteen dus, zelfde als dido = dildo rob = been etc etc..quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef Kokstra het volgende:
Samenvatting van gesprek Rob: "Ik..... ik... ik..... ik.... mijn.... mijn.... ik.... been.... ik.... been... been. Ik."
Shit,weer de laatste...........quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef charlysilva het volgende:
Linda DGBK
Nee, volgens mij niet hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Sasami het volgende:
Hmm zeiden ze nu in de dbk hallo Linda daar zijn we weer?
Blijven proberenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Shit,weer de laatste...........![]()
klik op reconnectquote:Op woensdag 7 september 2005 15:47 schreef reconnect het volgende:
weet iemand hoe ik in de bron van deze http://www.talpa.tv/web/s(...)3/progid=1/show=true site de link kan vinden van het programma zodat ik het via mediaplayer kan bekijken? (sorry dat het zomaar ff tussendoor gaat)
Nu Ingrid en Menno nogquote:Op woensdag 7 september 2005 15:40 schreef Kokstra het volgende:
Linda DBK
Een hele goede morgen, ben blij dat de nachtploeg er weer isquote:
Dat zei ze uit zichzelf.. maar dat is meer zo van.. "Hallooo, ben ik weerquote:Op woensdag 7 september 2005 15:44 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ok ...ik dacht toch echt dat ik LInda ook nog terug hoorde zeggen van ja hier ben ik weer..
"dommer als"quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef egmo het volgende:
eigenlijk is Ralph nog dommer als Lieske....zou mijn niets verbazen als hij er als eerste uitgaat
Denk het haast wel daarom zit ik te wachten op het moment dat Ingrid of Menno ernaar toe moetquote:Op woensdag 7 september 2005 15:54 schreef aidyl het volgende:
is dat nu allemaal om te nomineren dat ze de dbk in moeten?
Holy fuck! Ik moet er echt ff bij blijven zo te zien!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Een capture die perfect weergeeft hoe spannend het in het huis is.
[afbeelding]
Oh, dus als iemand zelf zegt dat ze dik is , mag je dat niet beamenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Wat een rotopmerking van Tanja tegen Linda.
Linda; ik ben dik
Tanja; Vind je het gek! (doelend op veel eten van Linda of zo)
En ik vind Linda helemaal niet dik, paar pondjes teveel misschien maar je kunt haar toch niet dik noemen.
Mag best, maar het is wel bot.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand zelf zegt dat ze dik is , mag je dat niet beamen
Inderdaad. Als ze het toch zelf zegt... En wat zou ze dan moeten zeggen: "Hoe kooom je erbij?", waardoor ze gewoon liegt!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand zelf zegt dat ze dik is , mag je dat niet beamen
Is dat niet zo'n ongeschreven wet?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:59 schreef TRiXeS het volgende:
En wat zou ze dan moeten zeggen: "Hoe kooom je erbij?",
Dat mondje, die blik, die zonnebril in het haar... sprekend een jonge Hummie!quote:
Ja eigenlijk wel... Maar er is ook een ongeschreven wet dat je niet moet roken tijdens je zwangerschap en daar houd Tanja zich ook niet aanquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ongeschreven wet?
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mondje, die blik, die zonnebril in het haar... sprekend een jonge Hummie!![]()
Dido is Hummies dochter!![]()
Dan zouden ze het toch wel tegen elkaar hebben gezegd, ik heb iig niks ervan gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:54 schreef aidyl het volgende:
is dat nu allemaal om te nomineren dat ze de dbk in moeten?
Ik denk dat het voor zen aambeien is!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:04 schreef cuall het volgende:
Rob had tampons in zijn kast zegt Linda net, nou vraag ik je? doekje voor het bloedend been?
Nee hoor, het is echt zoquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
Menno heeft een roze tandenborstel van koekie-monster??
Volgens mij begin ik me dingen in te beelden![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast lijkt wel op Joost...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Linda komt meer in de richting![]()
Nou.. die hoef ik ook niet te zienquote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef bLoNdYmYl het volgende:
En dát laten ze nou weer niet zien!! blote menno!
laat haar lekker bloedenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef lillymoon het volgende:
Linda moest bier inleveren wilde ze nieuwe tampons krijgen maar ze hebben geen bier meer nu is het de vraag of ze nieuwe tampons krijgt...... het is ook allemaal wat om een paar tampons.
Met 5000 euro in zijn zak vind ik hem niet zo zielig maar hij kijkt wel zoquote:Op woensdag 7 september 2005 16:20 schreef TRiXeS het volgende:
Roel zit ook zo alleen en zielig aan de eettafelHeb medelij
Hoezo? Is er iets bekend over 5000 euro?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met 5000 euro in zijn zak vind ik hem niet zo zielig maar hij kijkt wel zo![]()
Of is hij verliefd op iemand in het huis?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft Joost ook een geheime missie? Of mist hij opeens zijn vriendin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |