Maarrrrrr.... als het 's nachts gebeurd, moeten die eieren nog om de voeten worden gedaan. En of dat zo realistisch isquote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat je in dat geval Menno en Ingrid zou moeten zien als 2 gehandicapte mensen (fysiek, niet mentaal) die niet kunnen lopen... het lijkt me dan bij een brand wel handig dat die mensen ook meegenomen worden...
Is dit 5000 pegels waard danquote:
Volgens mij hebben ze echt wel in de gaten dat roel met een missie bezig isquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Op zich een "niet met de weekopdracht meehelpen" een interessante ontwikkeling die tot veel ruzie kan leiden...
Ik had het echter met Ralph en Natalie gedaan of met Tanja en Lieske...
Volgens mij durven ze het er niet over te pratenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze echt wel in de gaten dat roel met een missie bezig is
Komt uit de dbk, en opeens is die ziek zwak en misselijk
Heeft hij zijn opdracht trouwens tegelijk met de envelop gekregen? Denk het wel he... dan zal het niet heel erg opgevallen zijn... daar zaten nog een aantal uur tussen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze echt wel in de gaten dat roel met een missie bezig is
Komt uit de dbk, en opeens is die ziek zwak en misselijk
ff een paar bladzijden terug lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef Maerycke het volgende:
Hoe zat het nou met het bericht van Roel aan z'n moeder?*aandringt*
Wat hij zei staat een pagina ofzo eerder, maar daarbij met je dan weten dat de rest zich op dat moment ergens op een slaapkamer bevond, en hij in de woonkamer. Hij zei het geloof ik toen hij zich ook maar eens even bij de slaapkamergroep ging voegen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef Maerycke het volgende:
Hoe zat het nou met het bericht van Roel aan z'n moeder?*aandringt*
Succesquote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik ga zo, me eerste rijles... *brrrr*
Thanks beidenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wat hij zei staat een pagina ofzo eerder, maar daarbij met je dan weten dat de rest zich op dat moment ergens op een slaapkamer bevond, en hij in de woonkamer. Hij zei het geloof ik toen hij zich ook maar eens even bij de slaapkamergroep ging voegen.
Succes hoor!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
lose a legquote:Op woensdag 7 september 2005 13:05 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Om in de termen van Rob te blijven,brake a leg![]()
Veel plezier, lijkt eng maar valt heeel erg mee!!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
'Zo vroeg sta ik alleen op als ik naar de Efteling moet'quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef Kokstra het volgende:
Linda over vroeg opstaan: "Negen uur, da's midden in de nacht
Week of 5 nog...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef charlysilva het volgende:
Wanneer is Tanja uitgerekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |